Konrad Wciślik

Konrad Wciślik

Audyt IT w PKO BP
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Bank BNP Paribas
Gł. Specjalista ds. Standardów SOX
EY (dawniej Ernst & Young)
Senior III
Audyt i doradztwo w obszarze IT
Jarosław S.
Jarosław S. · klient
wystawiono
Pan Konrad to bardzo dobry organizator pracy, chętnie dzieli się swoją bogatą wiedzą zawodową i doświadczeniem. Jednym słowem profesionalista.
Logo
Sox Manager Grupy kapitałowej TP
Telekomunikacja
SOX Manager IT dla grupy kapitałowej TP
- Dostosowanie organizacji do wymogów ustawy Sarbenes-Oxley
- Harmonogramowanie prac
- Analiza i optymalizacja obszarów
- Przygotowanie dokumentacji,
- Audyt wewnętrzny wybranych obszarów,
- Współpraca z audytorami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- Raportowanie
Logo
SOX Manager IT ; Koordynator projektów
Telekomunikacja
Koordynacja działań w projekcie opracowywania wspólnych procesów IT dla Grupy Kapitałowej TP.
- Przygotowanie metodyki procesowej
- Opracowanie koncepcji
- Opracowywanie procesów
- Nadzór nad realizacja zadań w projekcie
- Raportowanie
Koordynacja działań w obszarze IT w zakresie ustaw SOX 404 oraz SOX 302,
- Dostosowanie organizacji do wymogów ustawy Sarbenes-Oxley
- Przygotowanie dokumentacji,
- Audyt wewnętrzny wybranych obszarów,
- Współpraca z audytorami zewnętrznymi,
- Raportowanie
Logo
Telekomunikacja Polska S.A. - Departament Wsparcia Użytkownika
Service Delivery Manager
Koordynacja działań w zakresie funkcjonowania usługi Telecentrum między innymi:
- przygotowywanie i negocjowanie umów wspierających OLI/OLA w zakresie świadczonych usług,
- Przygotowanie katalogu usług Departamentu Wsparcia Użytkownika,
- ustalanie zakresu świadczonej usługi dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych w ramach SLI/SLA,
- raportowanie i monitorowanie usługi,
- Przygotowanie analiz świadczonych usług
Orange Polska S.A.
Analityk
Koordynacja pracy w Departamencie Wsparcia Użytkownika; Tworzenie procesów i procedur organizujących pracę Departamentu; Tworzenie analiz i prezentacji z bieżącej pracy Departamentów i projektów;Raportowanie i monitoring pracy w Departamencie Wsparcia Użytkownika oraz prac projektowych Monitoring akcji naprawczych dla systemów w tym akcji naprawczej dla Peoplesoft (CRM).
Współpraca w projektach:
- Grupa projektów Organizacji Wsparcia (Program Transformacji Pionu Informatyki) – współpraca w zakresie przygotowywania i monitorowanie harmonogramów działań; przygotowywania dokumentacji w zakresie analizy ryzyka; dokumentacji projektowej; opiniowania dokumentów.
- Wdrożenie systemu Trouble Ticketing ServiceDesk4.0 współpraca w zakresie tworzenia wymagań w stosunku do poszczególnych modułów systemu; tworzenie i opiniowanie dokumentacji projektowej; weryfikacja i nadzór nad etapami prac wykonanych przez firmę zewnętrzną; koordynacja prac w zakresie wdrażania poszczególnych modułów systemu, przeprowadzanie
i uczestniczenie w testach akceptacyjnych i odbioru poszczególnych etapów projektu
- Przekazania i centralizacji 68 ksiąg inwentarzowych z Departamentu Wsparcia Użytkownika (IDW) do Departamentu Wspomagania Zarządzania (IDZ) współpraca w zakresie monitorowanie realizacji poszczególnych etapów inicjatywy; koordynacja pracy wewnątrz IDW; współpracy z IDZ podczas wyjaśnień rozbieżności, przygotowywanie procedur postępowania dla IDW.
- Standaryzacja stacji roboczych – współpraca w zakresie przygotowywania dokumentacji projektowej i opiniowania dokumentów projektowych.

Edukacja

Logo
Automatyka i inżynieria komputerowa, magisterskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.