Konrad Sławiński

Application Specialist, DLA Piper
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Active Directory Autonomy IDOL Cisco Networking Komunikatywność FileSite HTML iManage SCCM Service Desk pomoc techniczna VMware VPN Windows 7 Windows Server SQL Server Office 2007 cisco office 2013 Help Desk IT / Support IT Boson NetSim Cardax WaveEras iManage Work DeskSite

Języki

angielski
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Application Specialist
DLA Piper
Working as 3rd line in global support center. Responsibilities - administration, operational support, routine task and maintenance.
Support for applications using by lawyers all over the world - BigHand Digital Dictation, Microsoft Office, Nuance Power PDF (deploying for users), Workshare Protect & Compare , administration and support of iManage Worksite (all components - Servers, FileSite, DeskSite etc.) and few aplications integrated or connected to worksite (e.g. ESB Listener, Tikit Classification Manager, Milan, iKnow).
KPMG
IT Assistant
iManage WorkSite System Administrator for Poland, Serbia, Latvia and Denmark - Windows Server 2008,2012 R2, Microsoft SQL Server (Installation, configuration and management, managing SQL databases), working with developers from KPMG Netherlands and Administrators in Denmark, Serbia and Latvia
Cardax System Administrator – managing physical access to the office (preparing magnetic cards, grantingaccess to the rooms)
Symantec Enterprise Vault Administrator for Poland - preparing documentation and working withAdministrators in Poland and Slovakia (install, configure and manage – Windows Servers, SQL Servers)
RSA Server Administrator - preparation and configuration of server and creating documentation
Working with WaveEras (encryption of hard disks), vMware (working with virtual machines), ServiceDesk(solving tickets), EMS CRM, Active Directory, Microsoft Exchange
Working as 2nd and 3rd line of support
Solving ticket as 1st and 2nd line of support
Windows 7 - Installation, configuration and management
Registration problems reported by phone
Working as IT HelpDesk (1st line of support)
Preparation computers for other employees - Windows 7 - Installation, configuration and management
Solving problems reported by emails, tickets and phones - problems with browsers, MS Office 2007, 2013,internal applications
KPMG
IT HelpDesk Assistant
Working as service desk support (Network, system and equipment troubleshooting), iManage DMS administrator, Creating web forms for KPMG in CEE region
KPMG
Intern
Working as service desk support (Network, system and equipment troubleshooting).
Logo
Praktykant
PWiK Włocławek
Preparation computers for other employees - Windows 7 - Installation, configuration and management
Solving problems – especially related to MS Office
Logo
Przedstawiciel Handlowy
Jankowski Auto Handel
Contact with customers

Projekty

Implementation of the iManage DMS system at KPMG in Latvia
Wdrożenie systemu DMS dla KPMG na Łotwie.
Zakres obowiązków
Przygotowanie serwerów, instalacja i konfiguracja aplikacji, przygotowanie baz danych SQL, integracja z EMS CRM, kontakt i ustalanie szczegółów z przedstawicielami KPMG na Litwie.
Implementation of the iManage DMS system at KPMG in Denmark
Wdrożenie systemu DMS dla KPMG w Danii.
Zakres obowiązków
Przygotowanie serwerów, instalacja i konfiguracja aplikacji, przygotowanie baz danych SQL, integracja z IBS, kontakt i ustalanie szczegółów z przedstawicielami KPMG w Danii.

Szkolenia i kursy

Efektywny HelpDesk

Administering Microsoft SQL Server 2012 Databases MS 10775

Relational databases using SQL Server 2014

iManage Certified System Engineer

Agile Project Management Foundation

Edukacja

Logo
Elektrotechnika, Automatyka i Inżynieria Komputerowa, magisterskie
Politechnika Warszawska
Logo
Transport, Telekomunikacja i Informatyka w transporcie, inżynierskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Inne
IT - Rozwój oprogramowania
Inne

Zainteresowania

Sport (przede wszystkim piłka nożna)

Inne

 Strong communication skills towards all levels of an organization
 Strong problem solving skills
 Driving License
 Ability to work in an international team
 Communicative abilities
 The desire for further development and learning
 Good organization of work
 Knowledge of MS Office 2007 and 2013
 Basic knowledge of: SCCM, vMware, WaveEras,EMS, ServiceDesk, AutoCad, Boson NetSim, Enterprise Architect, MatLab,
 Hobby – football

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.