Umiejętności
Umiejętność obsługi programu SAP w zakładce RH3.
Biegła znajomość pakietu MS OFFICE ze szczególnym uwzględnieniem programu EXCELL.
Rozwinięte umiejtności analityczne i oraganizacyjne.
Umiejtnoć zarządzania wieloosobowym zespołem.
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Security & Risk Manager
Przygotowanie oraz wdrożenie jednolitych procedur operacyjnych dla sklepów C&A zlokalizowanych w CEE (9 krajów).
Opracowanie oraz wdrożenie Minimum Internal Control Standards (MICS).
Opracowanie oraz wdrożenie Minimum Internal Control Standards (MICS).
specjalista ds. kontroli wewnętrznej
Tworzenie podstaw proceduralnych dla działaności operacyjnej placówek sieci na terenie całego kraju. Podejmowanie i planowanie działań mających wpływ na redukcję strat oraz optymalizacje procesów wewnetrznych. Bieżące audyty sklepów pod kątem realizacji przez nie polityki sieci w zakresie bezpieczeństwa wewnętrznego. Efektywne zarządzanie budżetem przeznaczonym na realizację zadań slużących podniesieniu bezpieczeństwa procesów wewnetrznych. Szeroka analiza efektywności prowadzonych działań. Wdrażanie na poziomie kraju standardów sieci ustalonych na poziomie miedzynarodowym.
Kierownik Sklepu
Zarządzanie i nadzór nad podległym personelem sklepu, odpowiedzialność za realizację planów finansowych zarządzanej jednostki, dbałość o procesy kadrowo-płacowe włącznie z procesami rekrutacyjnymi, planowanie adekwatnego do zapotrzebowania zatowarowania sklepu, współpraca z osobami odpowiedzialnymi za promocję poszczególnych jednostek organizacyjnych zgodnie z polityką sieci.
W chwili obecnej kieruje dwoma sklepami sieci C&A Polska w Rzeszowie. W minionym okresie zarządzałem sklepem tej samej sieci w CH Wola Park w Warszawie.
W chwili obecnej kieruje dwoma sklepami sieci C&A Polska w Rzeszowie. W minionym okresie zarządzałem sklepem tej samej sieci w CH Wola Park w Warszawie.
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Zarządzanie Działem Obsługi Klienta Krajowego oraz Zagranicznego, nadzór nad Magazynem Wyrobów Gotowych oraz Sekcją Próbek, organizowanie środowiska pracy podległych osób, podejmowanie decyzji w sytuacjach spornych, odpowiedzialność za realizowanie planów sprzedaży.
Szkolenia i kursy
19.02.2016
Ochrona danych osobowych w praktyce z uwzględnieniem zmian od 01.01.2015 r.
19.05.2016
Planowanie i rozliczanie czasu pracy.
10.2013
Przeciwdziałanie mobbingowi w pracy.
08.11.2010
Czas pracy – aspekt prawny i praktyczny
25.09.2009
Prawne aspekty obsługi reklamacji
2008
FIT – intensywny trening zarządzania C&A (3 dwudniowe sesje)
05-06.08.2006
Techniki skutecznej sprzedaży
17-16.06.2006
Techniki negocjacji z elementami zasad i metod profesjonalnej obsługi klienta
Ochrona danych osobowych w praktyce z uwzględnieniem zmian od 01.01.2015 r.
19.05.2016
Planowanie i rozliczanie czasu pracy.
10.2013
Przeciwdziałanie mobbingowi w pracy.
08.11.2010
Czas pracy – aspekt prawny i praktyczny
25.09.2009
Prawne aspekty obsługi reklamacji
2008
FIT – intensywny trening zarządzania C&A (3 dwudniowe sesje)
05-06.08.2006
Techniki skutecznej sprzedaży
17-16.06.2006
Techniki negocjacji z elementami zasad i metod profesjonalnej obsługi klienta
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Narty, książki, mobilne urządzenia elektroniczne.
Inne
Biegła znajomość pakietu MS Office oraz programów wykorzystywanych w ramach realizacji bieżących obowiązków (SAP RH3, LMPS). Od pietnastu lat dysponuję prawem jazdy kategorii B.