Umiejętności
CRM
Internet
Merchandising
Microsoft Excel
Microsoft Office
SAP
prawo jazdy
Negocjacje
Prowadzenie szkoleń
Zarządzanie zespołem
Szkolenia pracowników
Sprzedaż
Negocjacje kontraktu
Sporządzanie ofert handlowych
Aplikacje mobilne
Szkolenia produktowe
Angielski
Aplikacje biurowe
Microsoft Windows XP
program RAKS SQL
Oferty sprzedażowe
Kalkulacja i przygotowywanie ofert
komputery
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Professional & Pharma TEX
-nawiązywanie i utrzymywanie relacji ze środowiskiem stomatologicznym,
-współpraca z sieciami aptecznymi,
-promocja i przekazywanie informacji o produktach terapeutycznych dla pacjentów i do użytku gabinetowego w środowisku stomatologicznym ( budowanie rekomendacji )
-realizację planu sprzedaży (produkty profesjonalne) na powierzonym terenie,
-reprezentowanie firmy na zjazdach i konferencjach.
-współpraca z sieciami aptecznymi,
-promocja i przekazywanie informacji o produktach terapeutycznych dla pacjentów i do użytku gabinetowego w środowisku stomatologicznym ( budowanie rekomendacji )
-realizację planu sprzedaży (produkty profesjonalne) na powierzonym terenie,
-reprezentowanie firmy na zjazdach i konferencjach.
Specjalista ds. kluczowych klientów i rozwoju dystrybucji
RAPA Sp.j Producent urządzeń chłodniczych
- budowanie, planowanie i zarządzanie bazą najważniejszych i największych klientów firmy,
- monitorowanie potencjału klientów na danym rynku,
- pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi i największymi klientami firmy,
- prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów
i zapewnianie najwyższej jakości obsługi,
- przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych produktów i usług,
- zarządzanie prowadzonymi działaniami sprzedażowymi, przygotowywanie ofert handlowych,
- monitorowanie rynku oraz analizowanie działań sprzedażowych konkurencji w celu udoskonalenia ofert handlowych,
- prezentowanie oferty firmy nowym i dotychczasowym klientom,
- doradzanie klientom w zakresie oferty handlowej firmy,
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- przygotowywanie umów oraz koordynowanie ich realizacji,
- maksymalizowanie wyników sprzedaży w długim okresie czasu,
- budowanie wizerunku firmy na rynku,
- przygotowywanie raportów, prezentacji oraz sprawozdań z bieżącej sprzedaży i realizacji planu sprzedaży,
- przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz prowadzenie szkoleń produktowych dla autoryzowanych dystrybutorów.
- monitorowanie potencjału klientów na danym rynku,
- pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi i największymi klientami firmy,
- prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów
i zapewnianie najwyższej jakości obsługi,
- przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych produktów i usług,
- zarządzanie prowadzonymi działaniami sprzedażowymi, przygotowywanie ofert handlowych,
- monitorowanie rynku oraz analizowanie działań sprzedażowych konkurencji w celu udoskonalenia ofert handlowych,
- prezentowanie oferty firmy nowym i dotychczasowym klientom,
- doradzanie klientom w zakresie oferty handlowej firmy,
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- przygotowywanie umów oraz koordynowanie ich realizacji,
- maksymalizowanie wyników sprzedaży w długim okresie czasu,
- budowanie wizerunku firmy na rynku,
- przygotowywanie raportów, prezentacji oraz sprawozdań z bieżącej sprzedaży i realizacji planu sprzedaży,
- przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz prowadzenie szkoleń produktowych dla autoryzowanych dystrybutorów.
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
RAPA Sp. j. Producent urządzeń chłodniczych
- utrzymywanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy
- analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji
- sporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży
- profesjonalna i kompleksowa obsługa klienta
- przyjmowanie zamówień, oraz kontrola ich realizacji ( sporządzanie zleceń produkcyjnych, sporządzanie potwierdzeń zamówień, komplementowanie dokumentów dla danego projektu, przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej do fakturowania, zbieranie i komplementowanie dokumentów wysyłkowych od spedytora, przygotowanie przesunięć towarów/produktów/usług między jednostkami, koordynowanie projektów w zakresie terminów dostaw – harmonogram dostaw)
- sporządzanie niezbędnych dokumentów sprzedażowych i magazynowych
- tworzenie pism i zapytań ofertowych
- pozyskiwanie kontrahentów
- prowadzenie korespondencji handlowej
- współpraca z pozostałymi działami firmy
- obsługa programów sprzedażowych
- realizacja stawianych celów
- negocjowanie umów i warunków handlowych
- prowadzenie szkoleń produktowych dla autoryzowanych dystrybutorów
- aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy (udział w targach branżowych)
- analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji
- sporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży
- profesjonalna i kompleksowa obsługa klienta
- przyjmowanie zamówień, oraz kontrola ich realizacji ( sporządzanie zleceń produkcyjnych, sporządzanie potwierdzeń zamówień, komplementowanie dokumentów dla danego projektu, przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej do fakturowania, zbieranie i komplementowanie dokumentów wysyłkowych od spedytora, przygotowanie przesunięć towarów/produktów/usług między jednostkami, koordynowanie projektów w zakresie terminów dostaw – harmonogram dostaw)
- sporządzanie niezbędnych dokumentów sprzedażowych i magazynowych
- tworzenie pism i zapytań ofertowych
- pozyskiwanie kontrahentów
- prowadzenie korespondencji handlowej
- współpraca z pozostałymi działami firmy
- obsługa programów sprzedażowych
- realizacja stawianych celów
- negocjowanie umów i warunków handlowych
- prowadzenie szkoleń produktowych dla autoryzowanych dystrybutorów
- aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy (udział w targach branżowych)
Consumer Engagment Specialist LAMP/POS
- Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za komunikację aktywną we wszystkich kanałach sprzedaży;
- Planowanie pracy, motywowanie i wspieranie zespołu w celu osiągania założonych celów oraz poziomu efektywności;
- Prowadzenie szkoleń, treningów oraz audytów podległego zespołu;
- Odpowiedzialność za realizację planów aktywności konsumenckich.
- Organizacja, egzekucja Eventów
- Negocjacje kontraktów, warunków handlowych w kanale Horeca.
-Sprzedaż interwencyjna do klientów.
-Dbanie o wizerunek Marek PMI u klientów kontraktowych jak i współpracujących.
-Egzekucja kontraktów.
-Zarządzanie budżetem godzinowym pracy zespołu i kontraktowym na podległym terenie
- Planowanie pracy, motywowanie i wspieranie zespołu w celu osiągania założonych celów oraz poziomu efektywności;
- Prowadzenie szkoleń, treningów oraz audytów podległego zespołu;
- Odpowiedzialność za realizację planów aktywności konsumenckich.
- Organizacja, egzekucja Eventów
- Negocjacje kontraktów, warunków handlowych w kanale Horeca.
-Sprzedaż interwencyjna do klientów.
-Dbanie o wizerunek Marek PMI u klientów kontraktowych jak i współpracujących.
-Egzekucja kontraktów.
-Zarządzanie budżetem godzinowym pracy zespołu i kontraktowym na podległym terenie
Przedstawiciel Handlowy ds.detalu
- realizacja założonego planu sprzedaży
- negocjowanie warunków dystrybucji produktów Grupy Żywiec w obsługiwanych sklepach
- aktywna realizacja promocji
- budowanie trwałych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
- monitorowanie rynku i konkurencji
- dbanie o płynność finansową swoich klientów
- dbanie o wizerunek firmy w obsługiwanych punktach
- negocjowanie warunków dystrybucji produktów Grupy Żywiec w obsługiwanych sklepach
- aktywna realizacja promocji
- budowanie trwałych relacji handlowych z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych
- monitorowanie rynku i konkurencji
- dbanie o płynność finansową swoich klientów
- dbanie o wizerunek firmy w obsługiwanych punktach
Szkolenia i kursy
Szkolenie wewnętrzne Colgate APEX
Szkolenie wewnętrzne Colgate Tripple Win
Szkolenie „Jak osiągnąć więcej? – Psychologiczne mechanizmy sprzedaży” Europejski Instytut Psychologii Biznesu
Szkolenie "Praktyk NLP"
Szkolenie wewnętrzne PMI Bace 2.
Szkolenie "Host-Maga: system efektywnej komunikacji z konsumentem"
Szkolenie wewnętrzne Colgate Tripple Win
Szkolenie „Jak osiągnąć więcej? – Psychologiczne mechanizmy sprzedaży” Europejski Instytut Psychologii Biznesu
Szkolenie "Praktyk NLP"
Szkolenie wewnętrzne PMI Bace 2.
Szkolenie "Host-Maga: system efektywnej komunikacji z konsumentem"
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing bezpośredni
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
Sport, gotowanie, podróże
Inne
Prawo jazdy kat. B,
Biegła znajomość obsługi komputera, MS Office, aplikacji mobilnych.
Biegła znajomość obsługi komputera, MS Office, aplikacji mobilnych.
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy