Konrad Michałowski

Konrad Michałowski

District Manager, Jeronimo

Doświadczenie zawodowe

Jeronimo Martins Polska S.A.
District Manager
VII.2007 – VI.2009, Kierownik Okręgu (2009/2008 Toruń, 2008/2007 Bydgoszcz)
Realizacja jednolitej strategii handlowej, personalnej i finansowej w podległych sklepach „Biedronka” (35-43 sklepów, 500-650 podległych osób).
Bezpośredni nadzór nad przestrzeganiem przez Kierowników Rejonów i Kierowników Sklepów istniejących procedur i terminowym wykonywaniem poleceń.
Odpowiedzialność za następujące wyniki: wzrost sprzedaży, wzrost liczby klientów, wzrost wartości koszyka, obniżenie poziomu strat, obniżenie wartości zapasu, minimalizacja kosztów operacyjnych.
Tworzenie budżetów sprzedaży.
Rekrutacja na stanowisko Kierownika Rejonu i Kierownika Sklepu, nadzór nad przebiegiem szkoleń przygotowujących ich do objęcia funkcji kierowniczej, coaching i przeprowadzanie okresowej oceny pracy.
Prowadzenie szkoleń, prezentacji tematycznych dla działu operacyjnego w regionie ( kierownicy rejonu, kierownicy sklepów).
Decydowanie o obsadzie personalnej w sklepach, awansach wewnętrznych i wysokości wynagrodzeń w ramach obowiązujących limitów.
Zapewnianie prawidłowego funkcjonowania sklepów: dostępność, ekspozycja towarów, wielkość i częstotliwość dostaw, wyposażenie itd
Udział w projektach firmowych min:
 „Non food” – odpowiedzialność za dobór produktów przemysłowych na oferty tygodnia dla wszystkich sklepów w sieci.
 „Food” – odpowiedzialność za dobór produktów spożywczych do akcji tematycznych dla wszystkich sklepów w sieci.
 Layout – decydowanie o miejscu i kolejności ekspozycji poszczególnych grup asortymentowych.
Decydowanie o projekcie, wyposażeniu i wizualizacji nowych oraz remontowanych sklepów - zgodnie z obowiązującymi standardami.
Współpraca z dostawcami pieczywa: zawieranie umów, negocjacje cenowe, ustalanie asortymentu.
Współpraca z firmami ochroniarskimi, właścicielami obiektów, podnajemcami i zewnętrznymi organami kontroli.
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów Prawa Pracy i BHP na sklepach.
Ocena nowych lokalizacji – prognozowanie wyników.
Współpraca z Działem Zakupów, Logistyki, Personalnym, Finansowym i Marketingu w zakresie dotyczącym sklepów.
Czynny udział podczas przejmowania innych sieci.

Osiągnięcia:
2008 - Wyeliminowanie problemu braków personalnego w okresie niskiego bezrobocia na podległym okręgu.
2008 - Osiągnięcie najwyższego udziału sprzedaży pieczywa w Polsce i jednocześnie jednej z najwyższych marż w Polsce.
2008 - Przekroczenie założonego celu firmy w projektach „Non food” oraz „Food”.
2008 - Najlepszy wynik w regionie w przeprowadzonych audytach wewnętrznych z przestrzegania obowiązujących procedur i standardówV.2004 –VI.2007,

Kierownik Rejonu ( 2006/2007 Błonie, 2005 Skierniewice, 2004 Pabianice)Region Wschód
Realizacja jednolitej strategii handlowej, personalnej i finansowej w 7 podległych sklepach „Biedronka”.
Nadzór nad rzetelnym i terminowym wykonywaniem przez Kierownictwo Sklepu i personel istniejących procedur i poleceń.
Dobór, zatrudnianie i szkolenie kasjerów.
Nadzór nad sprawną i wysokiej jakości obsługą klienta.
Nadzór nad wizualizacją sklepów, prawidłową ekspozycją towarów i ciągłością zatowarowania.
Stały kontakt z dostawcami bezpośrednimi i nadzór nad terminową realizacją dostaw.
Czynny udział podczas przejmowania innych sieci.
Udział w projektach firmowych min: „Komunikacja wewnętrzna”, „Poprawa efektywności działania w poszukiwaniu pracowników”

Osiągnięcia:
2006 – III miejsce w Polsce we wzroście koszyka
2005 – Rekordowe otwarcie sklepu pod względem wartości sprzedaży pierwszego dnia
Wyszkolenie od podstaw do awansu na stanowisko Kierownika Rejonu kandydatów z naboru zewnętrznego – 3 osoby
Liczne awanse w podległym zespole: 10 awansów na Kierownika Sklepu, 17 awansów z Kasjera Sprzedawcy na stanowisko Zastępcy Kierownika Sklepu

III.2000 – IV.2004 ( Kierownik Sklepu, Zastępca Kierownika Sklepu Warszawa)
Organizowanie sprzedaży oraz dążenie do jej zwiększenia, zapewnienie dostępności całego asortymentu.
Planowanie i rozliczanie czasu pracy podległego personelu, prowadzenie dokumentacji personalnej i księgowej.
Szkolenie pracowników oraz kontrola działań z przekazywanymi poleceniami i zasadami firmowymi.
Przygotowywanie inwentaryzacji w sklepie.
Logo
Asystent Kierownika Działu Sprzedaży
Hurtownia Farmaceutyczna " Ryfarm"

Edukacja

Logo
Socjologia - Zarządzanie Personelem, magisterskie
Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku
Logo
Socjologia - Zarządzanie Personelem, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
aranżacja wnętrz
aranżacja wnętrz
aranżacja swojego własnego "M", najnowsze trendy, wasze pomysły
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
Depeche Mode
Depeche Mode
Grupa poświęcona twórczości Depeche Mode i Recoil. Część projektu internetowego 101DM.
Dialog z Klientem ...
Dialog z Klientem ...
Każdemu z nas się chyba nie raz zdarzyło, że miał strasznie bzdurną, śmieszną, nie mającą sensu rozmowe w pracy. Tu możecie się nimi pochwalić, wszyscy się pośmiejemy. :o)
Klub Menedżerów HR
Klub Menedżerów HR
Dyskusje na temat strategii personalnej, rekrutacji, szkoleń, ocen, motywowania i wynagradzania, karier, zwolnień, itp. Grupa w której nie publikujemy ogłoszeń komercyjnych i ofert pracy.
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.