Konrad Michałowski
District Manager, Jeronimo
Doświadczenie zawodowe
District Manager
VII.2007 – VI.2009, Kierownik Okręgu (2009/2008 Toruń, 2008/2007 Bydgoszcz)
Realizacja jednolitej strategii handlowej, personalnej i finansowej w podległych sklepach „Biedronka” (35-43 sklepów, 500-650 podległych osób).
Bezpośredni nadzór nad przestrzeganiem przez Kierowników Rejonów i Kierowników Sklepów istniejących procedur i terminowym wykonywaniem poleceń.
Odpowiedzialność za następujące wyniki: wzrost sprzedaży, wzrost liczby klientów, wzrost wartości koszyka, obniżenie poziomu strat, obniżenie wartości zapasu, minimalizacja kosztów operacyjnych.
Tworzenie budżetów sprzedaży.
Rekrutacja na stanowisko Kierownika Rejonu i Kierownika Sklepu, nadzór nad przebiegiem szkoleń przygotowujących ich do objęcia funkcji kierowniczej, coaching i przeprowadzanie okresowej oceny pracy.
Prowadzenie szkoleń, prezentacji tematycznych dla działu operacyjnego w regionie ( kierownicy rejonu, kierownicy sklepów).
Decydowanie o obsadzie personalnej w sklepach, awansach wewnętrznych i wysokości wynagrodzeń w ramach obowiązujących limitów.
Zapewnianie prawidłowego funkcjonowania sklepów: dostępność, ekspozycja towarów, wielkość i częstotliwość dostaw, wyposażenie itd
Udział w projektach firmowych min:
„Non food” – odpowiedzialność za dobór produktów przemysłowych na oferty tygodnia dla wszystkich sklepów w sieci.
„Food” – odpowiedzialność za dobór produktów spożywczych do akcji tematycznych dla wszystkich sklepów w sieci.
Layout – decydowanie o miejscu i kolejności ekspozycji poszczególnych grup asortymentowych.
Decydowanie o projekcie, wyposażeniu i wizualizacji nowych oraz remontowanych sklepów - zgodnie z obowiązującymi standardami.
Współpraca z dostawcami pieczywa: zawieranie umów, negocjacje cenowe, ustalanie asortymentu.
Współpraca z firmami ochroniarskimi, właścicielami obiektów, podnajemcami i zewnętrznymi organami kontroli.
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów Prawa Pracy i BHP na sklepach.
Ocena nowych lokalizacji – prognozowanie wyników.
Współpraca z Działem Zakupów, Logistyki, Personalnym, Finansowym i Marketingu w zakresie dotyczącym sklepów.
Czynny udział podczas przejmowania innych sieci.
Osiągnięcia:
2008 - Wyeliminowanie problemu braków personalnego w okresie niskiego bezrobocia na podległym okręgu.
2008 - Osiągnięcie najwyższego udziału sprzedaży pieczywa w Polsce i jednocześnie jednej z najwyższych marż w Polsce.
2008 - Przekroczenie założonego celu firmy w projektach „Non food” oraz „Food”.
2008 - Najlepszy wynik w regionie w przeprowadzonych audytach wewnętrznych z przestrzegania obowiązujących procedur i standardówV.2004 –VI.2007,
Kierownik Rejonu ( 2006/2007 Błonie, 2005 Skierniewice, 2004 Pabianice)Region Wschód
Realizacja jednolitej strategii handlowej, personalnej i finansowej w 7 podległych sklepach „Biedronka”.
Nadzór nad rzetelnym i terminowym wykonywaniem przez Kierownictwo Sklepu i personel istniejących procedur i poleceń.
Dobór, zatrudnianie i szkolenie kasjerów.
Nadzór nad sprawną i wysokiej jakości obsługą klienta.
Nadzór nad wizualizacją sklepów, prawidłową ekspozycją towarów i ciągłością zatowarowania.
Stały kontakt z dostawcami bezpośrednimi i nadzór nad terminową realizacją dostaw.
Czynny udział podczas przejmowania innych sieci.
Udział w projektach firmowych min: „Komunikacja wewnętrzna”, „Poprawa efektywności działania w poszukiwaniu pracowników”
Osiągnięcia:
2006 – III miejsce w Polsce we wzroście koszyka
2005 – Rekordowe otwarcie sklepu pod względem wartości sprzedaży pierwszego dnia
Wyszkolenie od podstaw do awansu na stanowisko Kierownika Rejonu kandydatów z naboru zewnętrznego – 3 osoby
Liczne awanse w podległym zespole: 10 awansów na Kierownika Sklepu, 17 awansów z Kasjera Sprzedawcy na stanowisko Zastępcy Kierownika Sklepu
III.2000 – IV.2004 ( Kierownik Sklepu, Zastępca Kierownika Sklepu Warszawa)
Organizowanie sprzedaży oraz dążenie do jej zwiększenia, zapewnienie dostępności całego asortymentu.
Planowanie i rozliczanie czasu pracy podległego personelu, prowadzenie dokumentacji personalnej i księgowej.
Szkolenie pracowników oraz kontrola działań z przekazywanymi poleceniami i zasadami firmowymi.
Przygotowywanie inwentaryzacji w sklepie.
Realizacja jednolitej strategii handlowej, personalnej i finansowej w podległych sklepach „Biedronka” (35-43 sklepów, 500-650 podległych osób).
Bezpośredni nadzór nad przestrzeganiem przez Kierowników Rejonów i Kierowników Sklepów istniejących procedur i terminowym wykonywaniem poleceń.
Odpowiedzialność za następujące wyniki: wzrost sprzedaży, wzrost liczby klientów, wzrost wartości koszyka, obniżenie poziomu strat, obniżenie wartości zapasu, minimalizacja kosztów operacyjnych.
Tworzenie budżetów sprzedaży.
Rekrutacja na stanowisko Kierownika Rejonu i Kierownika Sklepu, nadzór nad przebiegiem szkoleń przygotowujących ich do objęcia funkcji kierowniczej, coaching i przeprowadzanie okresowej oceny pracy.
Prowadzenie szkoleń, prezentacji tematycznych dla działu operacyjnego w regionie ( kierownicy rejonu, kierownicy sklepów).
Decydowanie o obsadzie personalnej w sklepach, awansach wewnętrznych i wysokości wynagrodzeń w ramach obowiązujących limitów.
Zapewnianie prawidłowego funkcjonowania sklepów: dostępność, ekspozycja towarów, wielkość i częstotliwość dostaw, wyposażenie itd
Udział w projektach firmowych min:
„Non food” – odpowiedzialność za dobór produktów przemysłowych na oferty tygodnia dla wszystkich sklepów w sieci.
„Food” – odpowiedzialność za dobór produktów spożywczych do akcji tematycznych dla wszystkich sklepów w sieci.
Layout – decydowanie o miejscu i kolejności ekspozycji poszczególnych grup asortymentowych.
Decydowanie o projekcie, wyposażeniu i wizualizacji nowych oraz remontowanych sklepów - zgodnie z obowiązującymi standardami.
Współpraca z dostawcami pieczywa: zawieranie umów, negocjacje cenowe, ustalanie asortymentu.
Współpraca z firmami ochroniarskimi, właścicielami obiektów, podnajemcami i zewnętrznymi organami kontroli.
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów Prawa Pracy i BHP na sklepach.
Ocena nowych lokalizacji – prognozowanie wyników.
Współpraca z Działem Zakupów, Logistyki, Personalnym, Finansowym i Marketingu w zakresie dotyczącym sklepów.
Czynny udział podczas przejmowania innych sieci.
Osiągnięcia:
2008 - Wyeliminowanie problemu braków personalnego w okresie niskiego bezrobocia na podległym okręgu.
2008 - Osiągnięcie najwyższego udziału sprzedaży pieczywa w Polsce i jednocześnie jednej z najwyższych marż w Polsce.
2008 - Przekroczenie założonego celu firmy w projektach „Non food” oraz „Food”.
2008 - Najlepszy wynik w regionie w przeprowadzonych audytach wewnętrznych z przestrzegania obowiązujących procedur i standardówV.2004 –VI.2007,
Kierownik Rejonu ( 2006/2007 Błonie, 2005 Skierniewice, 2004 Pabianice)Region Wschód
Realizacja jednolitej strategii handlowej, personalnej i finansowej w 7 podległych sklepach „Biedronka”.
Nadzór nad rzetelnym i terminowym wykonywaniem przez Kierownictwo Sklepu i personel istniejących procedur i poleceń.
Dobór, zatrudnianie i szkolenie kasjerów.
Nadzór nad sprawną i wysokiej jakości obsługą klienta.
Nadzór nad wizualizacją sklepów, prawidłową ekspozycją towarów i ciągłością zatowarowania.
Stały kontakt z dostawcami bezpośrednimi i nadzór nad terminową realizacją dostaw.
Czynny udział podczas przejmowania innych sieci.
Udział w projektach firmowych min: „Komunikacja wewnętrzna”, „Poprawa efektywności działania w poszukiwaniu pracowników”
Osiągnięcia:
2006 – III miejsce w Polsce we wzroście koszyka
2005 – Rekordowe otwarcie sklepu pod względem wartości sprzedaży pierwszego dnia
Wyszkolenie od podstaw do awansu na stanowisko Kierownika Rejonu kandydatów z naboru zewnętrznego – 3 osoby
Liczne awanse w podległym zespole: 10 awansów na Kierownika Sklepu, 17 awansów z Kasjera Sprzedawcy na stanowisko Zastępcy Kierownika Sklepu
III.2000 – IV.2004 ( Kierownik Sklepu, Zastępca Kierownika Sklepu Warszawa)
Organizowanie sprzedaży oraz dążenie do jej zwiększenia, zapewnienie dostępności całego asortymentu.
Planowanie i rozliczanie czasu pracy podległego personelu, prowadzenie dokumentacji personalnej i księgowej.
Szkolenie pracowników oraz kontrola działań z przekazywanymi poleceniami i zasadami firmowymi.
Przygotowywanie inwentaryzacji w sklepie.
Edukacja
Grupy
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dialog z Klientem ...
Każdemu z nas się chyba nie raz zdarzyło, że miał strasznie bzdurną, śmieszną, nie mającą sensu rozmowe w pracy.
Tu możecie się nimi pochwalić, wszyscy się pośmiejemy. :o)
Klub Menedżerów HR
Dyskusje na temat strategii personalnej, rekrutacji, szkoleń, ocen, motywowania i wynagradzania, karier, zwolnień, itp. Grupa w której nie publikujemy ogłoszeń komercyjnych i ofert pracy.
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.