Konrad Malitka

Hospital and sales force effectiveness Manager
Otwock, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Actavis Polska
Hospital and Sales Force Effectiveness Manager
Actavis Polska
Specjalista efektywności sprzedaży
-Projekt Sales Effectivness odpowiedzialny za planowanie terytoriów sprzedaży
-Projekt Sales Effectivness odpowiedzialny za stworzenie Systemu Planowania i Raportowania dla PM
-Wyznaczanie i monitorowanie celów sprzedaży
-Ścisła współpraca i wspieranie Product Managerów
-Wyznaczanie i monitorowanie budżetów promocyjno-administracyjnych
-Rozliczenia wyników sprzedaży vs realizacja planu
-Pełna obróbka i analiza wyników sprzedaży
-Pozyskiwani i analiza danych rynkowych
-Kontrola i monitorowanie jakości pracy PM
-prowadzenie szkoleń (System Planowania i Raportowania, targeting i inne aspekty sprzedaży)
-Współpraca przy tworzeniu długotermonowych budzetów firmy
-wprowadzanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży
-...i wiele innych :)

Poprzednie stanowisko w firmie: asystent działu sprzedaży i marketingu:analizy, współpraca z menadżerami, stworzenie działu telemarketingu, stworzenie i kontrola nad funkcjonowaniem narzedni do monitorowania jakości pracy PM...i inne
Logo
Nauczyciel Geogtafii i Informatyki
Szkoła Gimnazjalna Warszawa Radość
Nauczyciel geografii i informatyki w klasach gimnazjalnych 1-3
-Wprowadzenie autorskiego sposobu nauczania informatyki
-Prowadzenie zajęć z Geografii z wykorzystaniem multimedialnych narzedzi prezentacji i przekazu.
Novo Nordisk Pharma
Asystent działu sprzedaży i marketingu BU HRT
-Prowadzenie programu lojalnosciowego skierowanego do klientów Novo Nordisk
-Współpraca przy launchowaniu nowych produktów
-Stworzenie serwisu do nowowprowadzonego produktu, pełna administracja, zarządzanie trescią oraz danymi
-Prace nad portalem firmowym dot. działu HRT (dla pacjantów oraz lekarzy)
-Prace asystenckie usprawniające dział marketingu i sprzedaży.

Wczesniej współpraca z działem sprzedaży nad projektami CRM oraz prace organizacyjno-asystenckie w dziale Novo Seven
Logo
Koordynator regionalny
Marketing House
Odpowiedzialny za realizację i wdrożenie w terenie projektów marketingowych "door to door".

Edukacja

Logo
Geografia Gospodarczo-Polityczna, dodatkowo ukończonu kierunek Pedagogiczno-Dydaktyczny oraz Psychologia., magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Sprzedaż
Farmacja/Medycyna

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Actavis
Actavis
creating value in pharmaceuticals
MÓJ PRYWATNY COACH poradził mi...
MÓJ PRYWATNY COACH poradził mi...
dla osób, którym podoba sie idea posiadania swojego osobistego coacha, doradcy rozwoju zawodowego, trenera rozwoju kariery
Rynek Farmaceutyczny
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.