Umiejętności
Umiejętności analityczne
Zdolności interpersonalne
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Zarządzanie projektami
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik do spraw jakości
Kontrola jakości wewnętrznych procesów i procedur, koordynacja realizacji kontroli wewnętrznych, ścisła współpraca z centralą firmy w ramach realizacji projektów jakościowych, wdrażanie zaleceń audytów wewnętrznych, opracowywanie wyników badań satysfakcji klientów, wdrażanie i koordynowanie działań naprawczych, prowadzenie projektów i wdrożeń, prezentacje dla Zarządu, raportowanie do Prezesa firmy.
• Uproszczenie systemu kontroli procesów wewnętrznych. Zoptymalizowanie liczby i zakresu kontroli poprawiające ich efektywność o 30%.
• Wdrożenie systemu naliczania prowizji za sprzedane pojazdy ciężarowe oraz autobusy (szef projektu).
• Wdrożenie systemu monitorowania uprawnień zgodnego ze standardem firmy w zakresie zapewnienia rozdzielenia obowiązków oraz „zasady czterech oczu” (szef projektu).
• Opracowanie standardowego wzoru umowy z kooperantami dostarczającymi zabudowy do podwozi MAN z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa oraz wytycznych koncernowych, ze szczególnym naciskiem na wytyczne antykorupcyjne.
• Realizacja projektu weryfikacji zewnętrznej bazy danych klientów, wybór i monitorowanie prac firmy zewnętrznej weryfikującej dane.
• Uproszczenie systemu kontroli procesów wewnętrznych. Zoptymalizowanie liczby i zakresu kontroli poprawiające ich efektywność o 30%.
• Wdrożenie systemu naliczania prowizji za sprzedane pojazdy ciężarowe oraz autobusy (szef projektu).
• Wdrożenie systemu monitorowania uprawnień zgodnego ze standardem firmy w zakresie zapewnienia rozdzielenia obowiązków oraz „zasady czterech oczu” (szef projektu).
• Opracowanie standardowego wzoru umowy z kooperantami dostarczającymi zabudowy do podwozi MAN z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa oraz wytycznych koncernowych, ze szczególnym naciskiem na wytyczne antykorupcyjne.
• Realizacja projektu weryfikacji zewnętrznej bazy danych klientów, wybór i monitorowanie prac firmy zewnętrznej weryfikującej dane.
Koordynator sprzedaży pojazdów używanych
MAN Truck & Bus Polska Sp. z o.
Współpraca z innymi jednostkami firmy na terenie Europy, sporządzanie wycen odkupowanych pojazdów, koordynacja pracy back-office, sprawozdawczość i raportowanie danych statystycznych i sprzedażowych.
• Ustrukturyzowanie i usprawnienie procesów w dziale sprzedaży używanych pojazdów ciężarowych.
• Ustrukturyzowanie i opisanie zasad współpracy między działem sprzedaży pojazdów nowych oraz używanych dotyczących udzielania klientom gwarancji odkupu pojazdów, stworzenie standardowego wzoru umowy z klientem.
• Wdrożenie opartego na SAP modułu CRM w dziale sprzedaży pojazdów ciężarowych nowych.
• Wdrożenie opartego na SAP modułu CRM oraz realizacji zamówień w dziale sprzedaży pojazdów ciężarowych używanych.
• Wdrożenie internetowego portalu sprzedaży pojazdów ciężarowych używanych.
• Opracowanie automatycznego kalkulatora wycen odkupowanych pojazdów.
• Ustrukturyzowanie i usprawnienie procesów w dziale sprzedaży używanych pojazdów ciężarowych.
• Ustrukturyzowanie i opisanie zasad współpracy między działem sprzedaży pojazdów nowych oraz używanych dotyczących udzielania klientom gwarancji odkupu pojazdów, stworzenie standardowego wzoru umowy z klientem.
• Wdrożenie opartego na SAP modułu CRM w dziale sprzedaży pojazdów ciężarowych nowych.
• Wdrożenie opartego na SAP modułu CRM oraz realizacji zamówień w dziale sprzedaży pojazdów ciężarowych używanych.
• Wdrożenie internetowego portalu sprzedaży pojazdów ciężarowych używanych.
• Opracowanie automatycznego kalkulatora wycen odkupowanych pojazdów.
Pracownik administracji (praca dla Citibank Polska S.A.)
Opracowanie i administrowanie bazą danych klientów w archiwum, stworzenie systemu obiegu dokumentów w części detalicznej banku, prace biurowo-administracyjne.
• Stworzenie bazy danych (MS Access) do obsługi działu archiwum,
• Opracowanie systemu obiegu dokumentów usprawniające wydawnie i zwrot dokumentacji
z archiwum
• Organizacja pracy całego działu archiwum
• Stworzenie bazy danych (MS Access) do obsługi działu archiwum,
• Opracowanie systemu obiegu dokumentów usprawniające wydawnie i zwrot dokumentacji
z archiwum
• Organizacja pracy całego działu archiwum
Szkolenia i kursy
Trening negocjacyjny – Szkoła Główna Handlowa
Umiejętność Obsługi Klienta – Learning Systems Polska
Laboratorium zarządzania projektami – Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego
Umiejętność Obsługi Klienta – Learning Systems Polska
Laboratorium zarządzania projektami – Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Marketing
Badania marketingowe
Zarządzanie jakością
Inne
Zainteresowania
Psychologia, socjologia, podróże, gotowanie, literatura, muzyka, kolarstwo, narciarstwo, narciarstwo biegowe, fotografia, turystyka górska, wspinaczka skałkowa, teatry uliczne