Umiejętności
Call Center Administration
Marketing bezpośredni
E-commerce
Zarządzanie
Marketing internetowy
Seeding
Startup Development
Zarządzanie projektami
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Transport/Spedycja
Inne
Zainteresowania
Defenestracja
Organizacje
CEMS MIM
AIESEC
AMNESTY INTERNATIONAL
AIESEC
AMNESTY INTERNATIONAL
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Zapraszam do dyskusji na temat naszych polskich banków. Czy na dzień dzisiejszy są one dobrze zorganizowane?
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.