Konrad Kwiatkowski

www.callcenterpro.pl Leady, Spotkania, Infolinie
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Call Center Administration Marketing bezpośredni E-commerce Zarządzanie Marketing internetowy Seeding Startup Development Zarządzanie projektami

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
założyciel
Pantransport
Transport, Spedycja, Przeprowadzki.
Logo
założyciel
Call Center Pro
Leady, Spotkania, Ankiety, Infolinie.
Logo
założyciel
Wonderlash
Rzęsy premium dla gabinetów kosmetycznych.
Logo
założyciel
Sunaderm
Wypożyczanie i sprzedaż laserów i akcesoriów kosmetycznych.
Polcall S.C.
założyciel
Pierwsze Call Center w Polsce działające na zespołach wirtualnych.
Logo
założyciel
Tuangou
Zakupy grupowe przed Grouponem.

Edukacja

Logo
Finance and Banking, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Transport/Spedycja
Inne

Zainteresowania

Defenestracja

Organizacje

CEMS MIM
AIESEC
AMNESTY INTERNATIONAL

Grupy

42 wszystkich wypowiedzi
1 plus
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Asterisk
Asterisk
Forum pod patronatem Fundacji Open Source FunOS
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Zapraszam do dyskusji na temat naszych polskich banków. Czy na dzień dzisiejszy są one dobrze zorganizowane?
Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
IT World
IT World
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o IT oraz Telco
Marketing Bezpośredni
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing - Call/Contact Center
Outsourcing procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z kontaktem z klientem.
Photoshop
Photoshop
Grupa zrzeszająca osoby korzystające z programu Photoshop.