Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. sprzedaży
Dato Consulting Warszawa
prowadzenie biura (w tym jego zaopatrzenie),
udział we wstępnych procesach rekrutacyjnych,
opisywanie i ewidencja faktur zakupowych i sprzedażowych,
przygotowywanie i oprawianie materiałów szkoleniowych,
przygotowywanie i przedstawianie ofert cenowych,
administrowanie sklepami internetowymi działającymi na systemach IAI i Sote,
tłumaczenia instrukcji oraz opisów sprzętu elektronicznego (BodyClock i NScessity) wprowadzanego na rynek polski,
ciągły kontakt mailowy i telefoniczny z partnerami
z Wielkiej Brytanii,
obsługa infolinii firmy BodyClock,
telefoniczny kontakt z klientem, prezentacja cen, doradztwo, przyjmowanie zamówień,
marketingowa moderacja forów internetowych,
tworzenie i korekta prezentacji.
udział we wstępnych procesach rekrutacyjnych,
opisywanie i ewidencja faktur zakupowych i sprzedażowych,
przygotowywanie i oprawianie materiałów szkoleniowych,
przygotowywanie i przedstawianie ofert cenowych,
administrowanie sklepami internetowymi działającymi na systemach IAI i Sote,
tłumaczenia instrukcji oraz opisów sprzętu elektronicznego (BodyClock i NScessity) wprowadzanego na rynek polski,
ciągły kontakt mailowy i telefoniczny z partnerami
z Wielkiej Brytanii,
obsługa infolinii firmy BodyClock,
telefoniczny kontakt z klientem, prezentacja cen, doradztwo, przyjmowanie zamówień,
marketingowa moderacja forów internetowych,
tworzenie i korekta prezentacji.
Referent ds. Administracji
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny NR 1 w szczecinie
zarządzanie zgłoszeniami dotyczącymi awarii,
prowadzenie rejestru poczty wychodzącej z Działu AG oraz Zaopatrzenia,
odbieranie połączeń telefonicznych, przełączanie rozmów, przekazywanie wiadomości,
odbieranie poczty, kserowanie dokumentów,
sporządzanie grafików czasu pracy,
opisywanie i ewidencja faktur za media oraz za zakupy,
sporządzanie i wysyłanie zamówień zaopatrzeniowych (fax, e-mail, telefon),
badanie rynku cenowego oraz zbieranie ofert na określone potrzeby (w tym produkty ujęte w planach inwestycyjnych),
przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
prowadzenie rejestru poczty wychodzącej z Działu AG oraz Zaopatrzenia,
odbieranie połączeń telefonicznych, przełączanie rozmów, przekazywanie wiadomości,
odbieranie poczty, kserowanie dokumentów,
sporządzanie grafików czasu pracy,
opisywanie i ewidencja faktur za media oraz za zakupy,
sporządzanie i wysyłanie zamówień zaopatrzeniowych (fax, e-mail, telefon),
badanie rynku cenowego oraz zbieranie ofert na określone potrzeby (w tym produkty ujęte w planach inwestycyjnych),
przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Zainteresowania
Kolekcjonowanie płyt CD i DVD,
popkultura,
hodowla żółwi
popkultura,
hodowla żółwi
Inne
wysoka kultura osobista
umiejętność pracy w stresujących warunkach
umiejętność pracy w grupie, punktualność
bardzo dobra znajomość systemów Windows oraz pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
obsługa urządzeń biurowych
umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
aktualna książeczka sanepidowska
umiejętność pracy w stresujących warunkach
umiejętność pracy w grupie, punktualność
bardzo dobra znajomość systemów Windows oraz pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
obsługa urządzeń biurowych
umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy
aktualna książeczka sanepidowska