Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Marketingu
• Stworzenie strategii marketingowej, struktur i procedur działu
• Koncepcja i realizacja kampanii reklamowych ATL i BTL
• Koncepcja, kreacja i wprowadzanie nowych marek
• Product management - wprowadzanie nowych produktów (strategia, kampania)
• Trade Marketing – koncepcja i realizacja wspomagania produktów w miejscu sprzedaży (prezentacje, standy, zawieszki, formy ekspozycyjne)
• Bezpośrednia współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie PR, social media, zakupu mediów, produkcji POS i realizacji kampanii
• Koncepcje kreatywne kampanii reklamowych, promocji, konkursów, artykułów reklamowo-promocyjnych, opakowań, POSów
• Analiza i badanie rynku, konkurencji oraz pozycjonowanie produktów
• Stworzenie koncepcji, realizacja, szkolenie i nadzór grupy prezentacyjnej Ambasadorów Marki (ok.40 osób)
• Organizacja konferencji szkoleniowych dla kluczowych klientów
• Koncepcja, wdrażanie i monitoring systemów motywacyjnych dla Działu Handlowego
• Analiza i optymalizacja stanów magazynowych
• Koncepcja i realizacja kampanii reklamowych ATL i BTL
• Koncepcja, kreacja i wprowadzanie nowych marek
• Product management - wprowadzanie nowych produktów (strategia, kampania)
• Trade Marketing – koncepcja i realizacja wspomagania produktów w miejscu sprzedaży (prezentacje, standy, zawieszki, formy ekspozycyjne)
• Bezpośrednia współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie PR, social media, zakupu mediów, produkcji POS i realizacji kampanii
• Koncepcje kreatywne kampanii reklamowych, promocji, konkursów, artykułów reklamowo-promocyjnych, opakowań, POSów
• Analiza i badanie rynku, konkurencji oraz pozycjonowanie produktów
• Stworzenie koncepcji, realizacja, szkolenie i nadzór grupy prezentacyjnej Ambasadorów Marki (ok.40 osób)
• Organizacja konferencji szkoleniowych dla kluczowych klientów
• Koncepcja, wdrażanie i monitoring systemów motywacyjnych dla Działu Handlowego
• Analiza i optymalizacja stanów magazynowych
Dyrektor Handlowy/udziałowiec
• Wyłączny dystrybutor marek Remington i Kenwood
• Tworzenie nowych struktur działu handlowego, polityki handlowej firmy
• Poszerzenie rynku zbytu (ok. 10 krotne), pozyskiwanie nowych partnerów zagranicznych
• Stała współpraca z dostawcami zagranicznymi, negocjacje kontraktów, budowa oferty , analiza finansowa
• Tworzenie nowych struktur działu handlowego, polityki handlowej firmy
• Poszerzenie rynku zbytu (ok. 10 krotne), pozyskiwanie nowych partnerów zagranicznych
• Stała współpraca z dostawcami zagranicznymi, negocjacje kontraktów, budowa oferty , analiza finansowa
Key Account Manager
• Negocjacje kontraktów handlowych ze wszystkimi sieciami specjalistów i hipermarketów, od momentu ich powstania na rynku polskim;
• Stała współpraca z Media Markt, EURO Rtv Agd, Auchan, Carrefour, Makro Cash & Cary, Geant i innymi
• Rekrutacja i zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych i Key Account Executives;
• Tworzenie planów: budżetu, sprzedaży i marketingowego, oraz nadzór nad ich realizacją;
• Czynny udział w tworzeniu Operational Sales Plan Whirlpool Polska, kreowaniu zasad polityki handlowej i promocyjnej, procesie wprowadzania na rynek marek Ignis i Bauknecht, a także zakupie firmy i marki Polar;
• Udział w powstawaniu placówek i szkolenie pracowników Whirlpool na Łotwie, Litwie i w Estonii;
• Stała współpraca z Media Markt, EURO Rtv Agd, Auchan, Carrefour, Makro Cash & Cary, Geant i innymi
• Rekrutacja i zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych i Key Account Executives;
• Tworzenie planów: budżetu, sprzedaży i marketingowego, oraz nadzór nad ich realizacją;
• Czynny udział w tworzeniu Operational Sales Plan Whirlpool Polska, kreowaniu zasad polityki handlowej i promocyjnej, procesie wprowadzania na rynek marek Ignis i Bauknecht, a także zakupie firmy i marki Polar;
• Udział w powstawaniu placówek i szkolenie pracowników Whirlpool na Łotwie, Litwie i w Estonii;
Projekty
Sam Cook - masterchef line executive
Praca od podstaw:
- wizerunek, logotyp, nazwa, kolorystyka (wspólnie z agencją Aloha)
- projekty opakowań, materiałów POS
- sesje foto i produkcja materiałów VIDEO
- planowanie działań promocyjno-reklamowych on-line
- działania PR, media społecznościowe, blogosfera (agencje PRHUB, Veneo)
- trade marketing, aktywności/prezentacje w punktach sprzedaży
- product management
- organizacja stoisk targowych
- pokazy LIVE cooking
Gotowanie to dziś znacznie więcej niż zaspokajanie potrzeby dostarczania pożywienia. Stało się elementem sztuki, rywalizacji, eksperymentów, ciągłego poszerzania granic i obalania stereotypów. Dążenie do perfekcji wymaga odpowiednich urządzeń i nie toleruje kompromisów. To właśnie Sam Cook.
Sam Cook to linia profesjonalnych urządzeń kuchennych o najwyższej jakości. Powstała z połączenia 30 letniego doświadczenia MPM agd S.A. (producenta AGD) i doświadczenia szefów kuchni najlepszych polskich hoteli i restauracji.
Sam Cook to linia produktów stworzona dla ponadprzeciętnych pasjonatów gotowania o najwyższych wymaganiach. Kreowana przez profesjonalistów, dla których praca w kuchni jest zarazem życiową pasją. Osób, które wysoki kunszt kulinarny wzbogacają odrobiną szaleństwa i dużą odwagą w eksperymentowaniu ze smakiem.
Sam Cook to linia profesjonalnych urządzeń kuchennych o najwyższej jakości. Powstała z połączenia 30 letniego doświadczenia MPM agd S.A. (producenta AGD) i doświadczenia szefów kuchni najlepszych polskich hoteli i restauracji.
Sam Cook to linia produktów stworzona dla ponadprzeciętnych pasjonatów gotowania o najwyższych wymaganiach. Kreowana przez profesjonalistów, dla których praca w kuchni jest zarazem życiową pasją. Osób, które wysoki kunszt kulinarny wzbogacają odrobiną szaleństwa i dużą odwagą w eksperymentowaniu ze smakiem.
Zakres obowiązków
Pomysł, wykreowanie i wprowadzenie nowej marki drobnego AGD w segmencie premium.Praca od podstaw:
- wizerunek, logotyp, nazwa, kolorystyka (wspólnie z agencją Aloha)
- projekty opakowań, materiałów POS
- sesje foto i produkcja materiałów VIDEO
- planowanie działań promocyjno-reklamowych on-line
- działania PR, media społecznościowe, blogosfera (agencje PRHUB, Veneo)
- trade marketing, aktywności/prezentacje w punktach sprzedaży
- product management
- organizacja stoisk targowych
- pokazy LIVE cooking
Haus & Luft -oczyszczacze powietrza
o efekt: po dwóch miesiącach od wprowadzenia urządzenia na 1 i 2 miejscu sprzedaży w sieci Media/Saturn
Koncepcja nowej marki specjalistycznych urządzeń do oczyszczania powietrza z zamysłem rozwoju portfolio o różnorodne produktu domowe związane z powietrzem (ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja itp.) Projekt bardzo szybko wdrożony z natychmiast widocznymi efektami.
Zakres obowiązków
o odpowiedzialny za pomysł, stworzenie marki, opakowania, materiały POS, działania promocyjne, kampanię on-line, działania PRo efekt: po dwóch miesiącach od wprowadzenia urządzenia na 1 i 2 miejscu sprzedaży w sieci Media/Saturn
"Włącz Gościnność" - nowa strategia komunikacji marki
Udział w kreacji.
Nadzór nad całością kampanii.
Zakup mediów.
o opracowanie i wprowadzenie całkiem nowego kierunku i strategii komunikacji marki MPM
o badania, kreacja i strategia wprowadzenia
o nowatorska, oryginalna kampania wizerunkowa (ATL, BTL, on-line)
o badania, kreacja i strategia wprowadzenia
o nowatorska, oryginalna kampania wizerunkowa (ATL, BTL, on-line)
Zakres obowiązków
Koncepcja zmiany wizerunku marki i komunikacji - wspólnie z Leo Burnett.Udział w kreacji.
Nadzór nad całością kampanii.
Zakup mediów.
BORA - "Wylej kurz.. i już!"
o efekty: udział od 0% do ponad 50% w kategorii odkurzaczy z filtrem wodnym, ciągły wzrost rocznej sprzedaży przy stabilnym udziale kategorii, system motywacyjny przełożony na całą firmę
Kompleksowa koncepcja wprowadzenia na rynek innowacyjnego odkurzacza z filtrem wodnym. Pomysł, strategia, pozycjonowanie, kampanie reklamowe ATL i BTL, promocja, prezentacje, system motywacyjny.
Zakres obowiązków
o odpowiedzialny za strategię, kampanie reklamowe, systemy motywacyjne, trade marketing, planowanie sprzedaży, konfigurację produktów, rozwój kategorii, produkty wyłącznościoweo efekty: udział od 0% do ponad 50% w kategorii odkurzaczy z filtrem wodnym, ciągły wzrost rocznej sprzedaży przy stabilnym udziale kategorii, system motywacyjny przełożony na całą firmę
Szkolenia i kursy
University of Michigan, Michigan USA – „Effective Sales Management”
Management Center Europe, Bruksela – „Managing and Developing Key Accounts”; „Strategic sales negotiation”
Europejskie Centrum Biznesu i Szkoleń – “NLP Bussines Praktyk”
Oraz liczne inne szkolenia z zakresu zarządzania sprzedażą, zespołem, czasem prowadzone przez : Ernst & Young, Kalkstein, Schenk Institute, Krauthammer International, Pator.
Trener II klasy dyscyplinie snowboard – AWF Kraków
Instruktor sportu w dyscyplinie snowboard, Instruktor rekreacji ruchowej
Delegat techniczny FIS – licencja międzynarodowa
Sędzia snowboardowy ISF
Management Center Europe, Bruksela – „Managing and Developing Key Accounts”; „Strategic sales negotiation”
Europejskie Centrum Biznesu i Szkoleń – “NLP Bussines Praktyk”
Oraz liczne inne szkolenia z zakresu zarządzania sprzedażą, zespołem, czasem prowadzone przez : Ernst & Young, Kalkstein, Schenk Institute, Krauthammer International, Pator.
Trener II klasy dyscyplinie snowboard – AWF Kraków
Instruktor sportu w dyscyplinie snowboard, Instruktor rekreacji ruchowej
Delegat techniczny FIS – licencja międzynarodowa
Sędzia snowboardowy ISF
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Sport/Rekreacja
Zainteresowania
snowboard, narty, windsurfing, bieganie, motocykle