Umiejętności
Bancassurance
bankowość
Finanse
Życie
Ubezpieczenia
rozliczenia prowizyjne
Excel, Word, PowerPoint
Ubezpieczenia komunikacyjne
Ubezpieczenie na Życie
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Rewident
- kontrola zgodności faktur
- bieżąca realizacja zamówień
- kontrola obowiązków pracowników
- bieżąca realizacja zamówień
- kontrola obowiązków pracowników
Specjalista
- Telepomocy
- Projektu Windykacja
Telefoniczna obsługa Klientów PZU S.A. w ruchu przychodzącym i wychodzącym w zakresie:
•Przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń szkód zgodnie z procedurami obowiązującymi w PZU S.A.
•Dbałość o jakość wprowadzanych danych do aplikacji.
•Wprowadzanie danych związanych ze zgłoszeniem szkód w formie faksu lub drogą e-mail.
•Informowanie klientów o warsztatach naprawczych współpracujących z PZU S.A.
•Umawianie terminów oględzin pojazdów.
•Promowanie aktualnie preferowanych form likwidacji szkód w PZU S.A.
•Udzielanie prawidłowych informacji dotyczących PZU S.A. a w szczególności dalszego procesu likwidacji szkód.
•Windykacja należności z tytułu składki zaległej z ubezpieczenia OC.
•Obsługa dokumentów przesyłanych drogą e-mailową lub faksową od klientów.
•Przeprowadzanie ankiet dotyczących jakości usług świadczonych w PZU S.A. oraz sieć naprawczą.
•Szkolenie na stanowisku kandydatów do pracy i pracowników.
•Monitoring postępów (coaching).
•Miesięczna ocena i monitorowanie postępów pracowników podległych.
- Projektu Windykacja
Telefoniczna obsługa Klientów PZU S.A. w ruchu przychodzącym i wychodzącym w zakresie:
•Przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń szkód zgodnie z procedurami obowiązującymi w PZU S.A.
•Dbałość o jakość wprowadzanych danych do aplikacji.
•Wprowadzanie danych związanych ze zgłoszeniem szkód w formie faksu lub drogą e-mail.
•Informowanie klientów o warsztatach naprawczych współpracujących z PZU S.A.
•Umawianie terminów oględzin pojazdów.
•Promowanie aktualnie preferowanych form likwidacji szkód w PZU S.A.
•Udzielanie prawidłowych informacji dotyczących PZU S.A. a w szczególności dalszego procesu likwidacji szkód.
•Windykacja należności z tytułu składki zaległej z ubezpieczenia OC.
•Obsługa dokumentów przesyłanych drogą e-mailową lub faksową od klientów.
•Przeprowadzanie ankiet dotyczących jakości usług świadczonych w PZU S.A. oraz sieć naprawczą.
•Szkolenie na stanowisku kandydatów do pracy i pracowników.
•Monitoring postępów (coaching).
•Miesięczna ocena i monitorowanie postępów pracowników podległych.
Szkolenia i kursy
Szkolenie z zakresu ustawy
o Ochronie Danych Osobowych
z 29.08.97 (Dz. U. nr 133, poz. 883);
Szkolenie z zakresu ustawy
o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych z 22.05.03 (Dz. U. nr 124, poz. 1152);
Prawo jazdy kat.B.
o Ochronie Danych Osobowych
z 29.08.97 (Dz. U. nr 133, poz. 883);
Szkolenie z zakresu ustawy
o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych z 22.05.03 (Dz. U. nr 124, poz. 1152);
Prawo jazdy kat.B.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Finanse/Ekonomia
Inne
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Zainteresowania
motoryzacja, sporty walki, militaria, podróże, rozwój rynku ubezpieczeń w Europie.
Inne
Jestem otwarty na wszelkie ciekawe propozycje.