Wypowiedzi
-
Panowie, macie może coś do powiedzenia w temacie wątku? ;)Konrad Klukowski edytował(a) ten post dnia 31.03.11 o godzinie 14:53
-
Piotr J О.:
Marcin K.:
Jestem klientem biznesowym i noszę się z zamiarem przeniesienia wszystkiego do Play'a.
Jak rozumiem - nie zależy panu na klientach ?
Być może przyjął Pan mylną hipotezę, że klienci Pana Marcina pozostają poza Play. Może już wcześniej podjęli decyzję z którą mierzy się teraz ich biznesowy partner. Z informacji jakie posiadam, w chwili obecnej Play korzysta z infrastruktury Plusa, więc zasięg i jakość połączeń siłą rzeczy musiały się poprawić. Zakładając, że jakość usług świadczonych przez Polkomtel jest mimo wszystko wyższa, należy odpowiedzieć na pytanie, czy różnica jest warta ceny przy określonych oczekiwaniach. Być może w tym miejscu kończy się zdroworozsądkowa kalkulacja a zaczyna snobizm - granica, którą dostrzegł Pan Marcin :)Konrad Klukowski edytował(a) ten post dnia 31.03.11 o godzinie 08:37 -
Jakie są różnice w kompetencjach względem osoby przedłużającej umowę między kierownikiem salonu, a konsultantem działu utrzymania? Kto może więcej w kwestii optymalizacji warunków przedłużenia umowy? Czy konsultant wspomnianego działu przed wysłaniem przez klienta rezygnacji z kontynuowania umowy ma zakres uprawnień większy, niż wpływ na cenę telefonu lub gratisowy pakiet 200 lub 400 min. do wykorzystania w ciągu 12 miesięcy? Czy jedynym dodatkowym profitem po złożeniu wypowiedzenia jest nadal pakiet 40 min./miesiąc do wszystkich sieci, obowiązujący przez cały okres obowiązywania umowy? Niestety, przydzielony przez system pracownik działu utrzymania, nie jest w stanie przeprowadzić konstruktywnych negocjacji, w oparci o ofertę konkurencji, której nie zna lub celowo konfabuluje na jej niekorzyść. Jestem zainteresowany Bezlikiem rozmów w taryfie 99,90 z telefonem Samsung Galaxy S i9000 lub Nokia N8. Na chwilę obecną (3 miesiące przed zakończeniem umowy) zaproponowano mi telefon w cenie 5 PLN + standardowo jeden pakiet do wyboru. Czy w zakresie kompetencji kierownika salonu lub pracownika działu utrzymania jest dołożenie w gratisie usługi Bezlik internetu (standardowo: 1 GB/10 PLN/miesiąc) przez cały okres obowiązywania umowy, podobnie jak ma to miejsce w taryfie All Inclusive Max za 95 PLN? Jeśli nie, to na co mogę jeszcze liczyć? Odpowiedź znacznie ułatwi mi podjęcie decyzji, czy już na obecnym etapie nie wybrać korzystniejszych z punku usług z których korzystam ofert konkurencji (Orange Delfin 300 za 99 PLN lub Play All Inclusive Max 115 za 95 PLN). Na koniec pytanie do działu marketingu Polkomtela. Przedłużając umowę po czterech latach, przy taryfie Bezlik 99.90 pakiet długoznajomościowy wynosi 30 min./ miesiąc, podczas gdy w Orange w porównywalnej taryfie Delfin 300 - 120 min. (do 4 lat 60 minut), a Samsung Galaxy S i9000 jest oferowany we wskazanej taryfie za 1 PLN, bez żadnych dodatkowych negocjacji. Gdzie tu logika? Pozdrawim, Konrad Klukowski k.klukowski@wp.pl
-
Jakie są różnice w kompetencjach względem osoby przedłużającej umowę między kierownikiem salonu, a konsultantem działu utrzymania? Kto może więcej w kwestii optymalizacji warunków przedłużenia umowy? Czy konsultant wspomnianego działu przed wysłaniem przez klienta rezygnacji z kontynuowania umowy ma zakres uprawnień większy, niż wpływ na cenę telefonu lub gratisowy pakiet 200 lub 400 min. do wykorzystania w ciągu 12 miesięcy? Czy jedynym dodatkowym profitem po złożeniu wypowiedzenia jest nadal pakiet 40 min./miesiąc do wszystkich sieci, obowiązujący przez cały okres obowiązywania umowy? Niestety, przydzielony przez system pracownik działu utrzymania, nie jest w stanie przeprowadzić konstruktywnych negocjacji, w oparci o ofertę konkurencji, której nie zna lub celowo konfabuluje na jej niekorzyść. Jestem zainteresowany Bezlikiem rozmów w taryfie 99,90 z telefonem Samsung Galaxy S i9000 lub Nokia N8. Na chwilę obecną (3 miesiące przed zakończeniem umowy) zaproponowano mi telefon w cenie 5 PLN + standardowo jeden pakiet do wyboru. Czy w zakresie kompetencji kierownika salonu lub pracownika działu utrzymania jest dołożenie w gratisie usługi Bezlik internetu (standardowo: 1 GB/10 PLN/miesiąc) przez cały okres obowiązywania umowy, podobnie jak ma to miejsce w taryfie All Inclusive Max za 95 PLN? Jeśli nie, to na co mogę jeszcze liczyć? Odpowiedź znacznie ułatwi mi podjęcie decyzji, czy już na obecnym etapie nie wybrać korzystniejszych z punku usług z których korzystam ofert konkurencji (Orange Delfin 300 za 99 PLN lub Play All Inclusive Max 115 za 95 PLN).
Na koniec pytanie do działu marketingu Polkomtela. Przedłużając umowę po czterech latach, przy taryfie Bezlik 99.90 pakiet długoznajomościowy wynosi 30 min./ miesiąc, podczas gdy w Orange w porównywalnej taryfie Delfin 300 - 120 min. (do 4 lat 60 minut), a Samsung Galaxy S i9000 jest oferowany we wskazanej taryfie za 1 PLN, bez żadnych dodatkowych negocjacji. Gdzie tu logika?
Pozdrawim,
Konrad Klukowski
k.klukowski@wp.pl -
Jedna Karola Brodecka Cię rozszyfrowała ;) Nic się Wafel nie zmieniłeś ;) Pozdrawiam
-
Krzysztof Kołdys:
no ale, On tak jak Ty jest częścią tej społeczności i mógł już przeczytać ten temat, wiec czasem warto się zastanowić na tym co się pisze. Mogłem ja być tym HRowcem
Krzychu, pozwolę sobie nie zgodzić się z Tobą. Jest zasadnicza różnica między bezpośrednim kontaktem z HRowcem, z pytaniem o rozmowę którą przeprowadzi z Tobą, a kierowaniem pytania do społeczności GL, która nie da się ukryć składa się ze znacznie większej ilości subiektywnych indywidualności, niż jeden HRowiec. Zadając pytanie, nie robię przecież nic złego. Nawet jeśli wątek śledzi konkretny HR - pozdrawiam ;) - to mój wątek nie świadczy o niczym innym, jak o poważnym podejściu do sprawy, zainteresowaniu i kreatywności...
...Piszę na grupie, żeby wiadomość dotarła do szerszego kręgu, niż ten, który mógłbym wyselekcjonować z byłych i obecnych pracowników firmy. Nie liczę na odpowiedź na forum. Tu jedynie ze względu na zasięg i konkretną grupę docelową kieruję pytanie. Jeśli jest tak jak pisze Paweł, że nie toczy się na GL oficjalnego dialogu na ten temat, a ktoś chce pomóc - napisze na priva. Przyznasz Krzychu, że jest w tym jakaś logika ;)
Pawle, co do forum GW od tego zacząłem. Niestety póki co, nic ciekawego na temat tej konkretnej firmy nie ma :( Być może trzeba będzie samemu pociągnąć wątek.
Pozdrawiam,
KonradKonrad Klukowski edytował(a) ten post dnia 18.09.08 o godzinie 08:46 -
Krzysztof Kołdys:
poszukaj może tez HRowiec jest też na GL i sam go za pytaj...;)
Krzychu widzę, że powiało optymizmem ;) Zanim przeczytałem Twoją wypowiedź, zobaczyłem fotkę i przeszła mi myśl, że za chwile przeczytam coś w stylu "Poszukaj lepiej innego pomysłu na siebie" ;) ...No cóż pomyliłem się, ale przecież dopiero od wczoraj jestem Goldenem.
Co do Twojej propozycji, sprawdziłem zanim jeszcze się zarejestrowałem. HRowiec jest ale kreatywność też ma granice dobrego smaku, imho ;) -
Witam Forumowiczów jako nowy Golden ;)
Szukam osób, które w ostatnich kilku miesiącach aplikowały do firmy i są po rozmowach w Warszawie. Słyszałem, że zmienił się HRowiec, a z nim sposób rekrutacji... Czego prócz trudnych pytań można się spodziewać? :)
A poważnie - z ilu osób składa się komisja, o co pytają, czy czymś zaskakują i jak wasze wrażenia po rozmowie. Pracujecie czy nadal szukacie?
Pozdrawiam, Konrad (Kluska) KlukowskiKonrad Klukowski edytował(a) ten post dnia 16.09.08 o godzinie 12:55