Umiejętności
strategiczne zarządzanie sprzedażą
tworzenie oprogramowania biznesowego
praktyczna znajomość Lean Startup
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
Sales Partner s.c.
rozwój, tworzenie i sprzedaż własnego oprogramowania klasy CRM zgodnie z metodyką LEAN, MVP, SCRUM, BPMN optymalizacja działów handlowych (KPI, lejki sprzedaży, leady), szkolenia, prezentacje ze strategii sprzedaży i marketingu, zarządzanie siecią partnerską, zarządzanie wdrożeniami w ponad 300 firmach w Polce, z rożnych branż.
Sales Account Manager
dobór i kwalifikacja klientów uwzględniający bezpieczeństwo handlowe firmy (opłacalność projektów), pozyskiwanie klientów oraz precyzowanie ich potrzeb przy dostarczanie aplikacji Oracle, Vantive, CRM, SAP dla sektora general business, prowadzenie bezpośrednich rozmów i decydowanie o wyborze strategii handlowej danego projektu, praca w różnych zespołach projektowych w zakresie jego pozyskania i późniejszej realizacji.
Sales Manager
Termo Treding A/S
zarządzanie i koordynowanie oddziałem (przedstawicielstwem), sprzedażą i marketingiem systemów i urządzeń technicznych na terenie Polski, prowadzenie negocjacji i doprowadzanie do finalizacji kontraktów o znacznych sumach, nawiązywanie współpracy z partnerami i zarządzanie grupą serwisową, monitorowanie i analizowanie rynku energetycznego i przemysłowego, prowadzenie marketingu mix oraz opracowywanie planów marketingowo- sprzedażowych dla oddziału firmy, zarządzanie zespołem wprowadzającym plany sprzedażowe w działanie.
Szkolenia i kursy
Business Process Model and Notation w 2014, BPMN (Notacja i Model Procesu biznesowego to graficzna notacja służąca do opisywania procesów biznesowych).
Bizagi
TAS (Target Account Selling by Sieble eBusiness, Strategic Selling byMillerHeiman, Solution Selling, Lean Sturtup, BPMN Modelowanie procesów biznesowych.
Strategic and Conceptual Selling w 1999
MillerHeima
Bizagi
TAS (Target Account Selling by Sieble eBusiness, Strategic Selling byMillerHeiman, Solution Selling, Lean Sturtup, BPMN Modelowanie procesów biznesowych.
Strategic and Conceptual Selling w 1999
MillerHeima
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
strategia sprzedaży, analizy biznesowe, śledzenie nowinek dot. sprzedaży i nowych technologii, piłka ręczna, koszykówka, pływanie.