Konrad Głowacki

Specjalista ds Marketingu, OBI
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

OBI Centrala Systemowa Sp. z o.o.
Specjalista ds. E-Marketingu
Nestle Waters Direct
Specjalista ds. E-Marketingu
- Koordynacja nowych projektów marketingowych (współpraca z copywriterami, grafikami, programistami);
- Śledzenie trendów rynkowych i analiza konkurencji;
- Tworzenie oraz monitorowanie kampanii linków sponsorowanych Google AdWords dla serwisów ecommerce; analiza zwrotu z inwestycji oraz użyteczności stron (na podstawie Google Analytics);
- Optymalizacja treści dla stron docelowych reklam uwzględniających słowa kluczowe i maksymalizacje konwersji; sporządzanie raportów kampanii;
- Tworzenie, optymalizacja i monitorowanie kampanii SEM(Agora);
- Zarządzanie kampaniami AdWords z wykorzystaniem programu Edytor AdWords;
- Przygotowywanie kreacji graficznych dla programów partnerskich;
- Poszukiwanie i wdrażanie innych form reklamy internetowej (porównywarki cen, wyszukiwarki, portale, serwisy tematyczne);
- Planowanie niestandardowych kampanii reklamowych, negocjacje z wydawcami, pozyskiwanie nowych źródeł odwiedzin prowadzących do konwersji;
- Copywriting – tworzenie reklam, nagłówków, sloganów i optymalizacja stron docelowych;
- Tworzenie strategii rozwoju marki;
- Koordynacja działań mających na promocję marki dla klienta indywidualnego;
- Stworzenie i aktualizacja Intranetu;
- Skład gazetki pracowniczej;
- Tworzenie i wysyłka mailingów i newsletterów;
Optiner Sp.j
Specjalista ds Marketingu
- Koordynacja nowych projektów marketingowych (współpraca z copywriterami, grafikami, programistami);
- Współpraca z informatykami pod kątem SEM i SEO;
- Śledzenie trendów rynkowych i analiza konkurencji;
- Monitorowanie kampanii linków sponsorowanych Google AdWords dla serwisów ecommerce; analiza zwrotu z inwestycji oraz użyteczności stron (na podstawie
Google Analytics);
- Optymalizacja treści dla stron docelowych reklam uwzględniający słowa kluczowe i maksymalizacje konwersji; sporządzanie raportów kampanii;
- Tworzenie, optymalizacja i monitorowanie kampanii SEM/PPC (WP Boksy, Onet Boksy, Ceneo, Agora);
- Zarządzanie kampaniami AdWords z wykorzystaniem programu Edytor AdWords;
- Przygotowywanie kreacji graficznych dla programów partnerskich, obsługa programów partnerskich;
- Poszukiwanie i wdrażanie innych form reklamy internetowej (porównywarki cen, wyszukiwarki, portale, serwisy tematyczne);
- Planowanie niestandardowych kampanii reklamowych, negocjacje z wydawcami, pozyskiwanie nowych źródeł odwiedzin prowadzących do konwersji;
- Copywriting – tworzenie reklam, nagłówków, sloganów i optymalizacja stron docelowych;
- Tworzenie opisów i wystawianie nowych produktów na sklepy e-commerce;
- Zarządzanie sprzedażą na firmowych kontach Allegro;

Szkolenia i kursy

1. Zarządzanie Personelem - Lublin - Sierpień 2009,
2. Skuteczność w negocjajcjach - Lublin - Wrzesień 2009,
3. Efektywne planowanie i zarządzanie czasem pracy własnej - Lublin - Październik 2009,
4. Efektywna komunikacja w przedsiębiorstwie - Lublin - Styczeń 2010,
5. Uniwersytet Konwersji Ceneo - Lublin - Październik 2010,
6. Akademia Onetu - Lublin - Listopad 2010,

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Katolicki Uniwersytet Lubelski

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO

Zainteresowania

1. Literatura sensacyjna,
2. Gotowanie,
3. Historia XX w.

Inne

Udział w konferencjach:
1. CNEB - Warszawa - Wrzesień 2009,
2. ShopCamp - Łódź - Grudzień 2009
3. ShopCamp - Warszawa - Maj 2010,

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
1 plus
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Google Android
Google Android
Google operating system for mobile devices
HTC
HTC
Firma która tworzy obecnie najlepszy sprzęt PDA na rynku. Łączmy się razem wszyscy HTCowcy ;)
iOS
iOS
Mikroblog o systemie operacyjnym Apple dla urządzeń mobilnych - iOS.
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Photoshop
Photoshop
Grupa zrzeszająca osoby korzystające z programu Photoshop.
Programiści WWW
Programiści WWW
Tworzysz strony internetowe? DOŁĄCZ DO NAS !!! Tematyka grupy to: PHP, ASP.NET, HTML5, grafika, bazy danych, pozycjonowanie, oraz wszelkie tematy związane z tworzeniem serwisów www.
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie