Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. E-Marketingu
- Koordynacja nowych projektów marketingowych (współpraca z copywriterami, grafikami, programistami);
- Śledzenie trendów rynkowych i analiza konkurencji;
- Tworzenie oraz monitorowanie kampanii linków sponsorowanych Google AdWords dla serwisów ecommerce; analiza zwrotu z inwestycji oraz użyteczności stron (na podstawie Google Analytics);
- Optymalizacja treści dla stron docelowych reklam uwzględniających słowa kluczowe i maksymalizacje konwersji; sporządzanie raportów kampanii;
- Tworzenie, optymalizacja i monitorowanie kampanii SEM(Agora);
- Zarządzanie kampaniami AdWords z wykorzystaniem programu Edytor AdWords;
- Przygotowywanie kreacji graficznych dla programów partnerskich;
- Poszukiwanie i wdrażanie innych form reklamy internetowej (porównywarki cen, wyszukiwarki, portale, serwisy tematyczne);
- Planowanie niestandardowych kampanii reklamowych, negocjacje z wydawcami, pozyskiwanie nowych źródeł odwiedzin prowadzących do konwersji;
- Copywriting – tworzenie reklam, nagłówków, sloganów i optymalizacja stron docelowych;
- Tworzenie strategii rozwoju marki;
- Koordynacja działań mających na promocję marki dla klienta indywidualnego;
- Stworzenie i aktualizacja Intranetu;
- Skład gazetki pracowniczej;
- Tworzenie i wysyłka mailingów i newsletterów;
- Śledzenie trendów rynkowych i analiza konkurencji;
- Tworzenie oraz monitorowanie kampanii linków sponsorowanych Google AdWords dla serwisów ecommerce; analiza zwrotu z inwestycji oraz użyteczności stron (na podstawie Google Analytics);
- Optymalizacja treści dla stron docelowych reklam uwzględniających słowa kluczowe i maksymalizacje konwersji; sporządzanie raportów kampanii;
- Tworzenie, optymalizacja i monitorowanie kampanii SEM(Agora);
- Zarządzanie kampaniami AdWords z wykorzystaniem programu Edytor AdWords;
- Przygotowywanie kreacji graficznych dla programów partnerskich;
- Poszukiwanie i wdrażanie innych form reklamy internetowej (porównywarki cen, wyszukiwarki, portale, serwisy tematyczne);
- Planowanie niestandardowych kampanii reklamowych, negocjacje z wydawcami, pozyskiwanie nowych źródeł odwiedzin prowadzących do konwersji;
- Copywriting – tworzenie reklam, nagłówków, sloganów i optymalizacja stron docelowych;
- Tworzenie strategii rozwoju marki;
- Koordynacja działań mających na promocję marki dla klienta indywidualnego;
- Stworzenie i aktualizacja Intranetu;
- Skład gazetki pracowniczej;
- Tworzenie i wysyłka mailingów i newsletterów;
Specjalista ds Marketingu
- Koordynacja nowych projektów marketingowych (współpraca z copywriterami, grafikami, programistami);
- Współpraca z informatykami pod kątem SEM i SEO;
- Śledzenie trendów rynkowych i analiza konkurencji;
- Monitorowanie kampanii linków sponsorowanych Google AdWords dla serwisów ecommerce; analiza zwrotu z inwestycji oraz użyteczności stron (na podstawie
Google Analytics);
- Optymalizacja treści dla stron docelowych reklam uwzględniający słowa kluczowe i maksymalizacje konwersji; sporządzanie raportów kampanii;
- Tworzenie, optymalizacja i monitorowanie kampanii SEM/PPC (WP Boksy, Onet Boksy, Ceneo, Agora);
- Zarządzanie kampaniami AdWords z wykorzystaniem programu Edytor AdWords;
- Przygotowywanie kreacji graficznych dla programów partnerskich, obsługa programów partnerskich;
- Poszukiwanie i wdrażanie innych form reklamy internetowej (porównywarki cen, wyszukiwarki, portale, serwisy tematyczne);
- Planowanie niestandardowych kampanii reklamowych, negocjacje z wydawcami, pozyskiwanie nowych źródeł odwiedzin prowadzących do konwersji;
- Copywriting – tworzenie reklam, nagłówków, sloganów i optymalizacja stron docelowych;
- Tworzenie opisów i wystawianie nowych produktów na sklepy e-commerce;
- Zarządzanie sprzedażą na firmowych kontach Allegro;
- Współpraca z informatykami pod kątem SEM i SEO;
- Śledzenie trendów rynkowych i analiza konkurencji;
- Monitorowanie kampanii linków sponsorowanych Google AdWords dla serwisów ecommerce; analiza zwrotu z inwestycji oraz użyteczności stron (na podstawie
Google Analytics);
- Optymalizacja treści dla stron docelowych reklam uwzględniający słowa kluczowe i maksymalizacje konwersji; sporządzanie raportów kampanii;
- Tworzenie, optymalizacja i monitorowanie kampanii SEM/PPC (WP Boksy, Onet Boksy, Ceneo, Agora);
- Zarządzanie kampaniami AdWords z wykorzystaniem programu Edytor AdWords;
- Przygotowywanie kreacji graficznych dla programów partnerskich, obsługa programów partnerskich;
- Poszukiwanie i wdrażanie innych form reklamy internetowej (porównywarki cen, wyszukiwarki, portale, serwisy tematyczne);
- Planowanie niestandardowych kampanii reklamowych, negocjacje z wydawcami, pozyskiwanie nowych źródeł odwiedzin prowadzących do konwersji;
- Copywriting – tworzenie reklam, nagłówków, sloganów i optymalizacja stron docelowych;
- Tworzenie opisów i wystawianie nowych produktów na sklepy e-commerce;
- Zarządzanie sprzedażą na firmowych kontach Allegro;
Szkolenia i kursy
1. Zarządzanie Personelem - Lublin - Sierpień 2009,
2. Skuteczność w negocjajcjach - Lublin - Wrzesień 2009,
3. Efektywne planowanie i zarządzanie czasem pracy własnej - Lublin - Październik 2009,
4. Efektywna komunikacja w przedsiębiorstwie - Lublin - Styczeń 2010,
5. Uniwersytet Konwersji Ceneo - Lublin - Październik 2010,
6. Akademia Onetu - Lublin - Listopad 2010,
2. Skuteczność w negocjajcjach - Lublin - Wrzesień 2009,
3. Efektywne planowanie i zarządzanie czasem pracy własnej - Lublin - Październik 2009,
4. Efektywna komunikacja w przedsiębiorstwie - Lublin - Styczeń 2010,
5. Uniwersytet Konwersji Ceneo - Lublin - Październik 2010,
6. Akademia Onetu - Lublin - Listopad 2010,
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Zainteresowania
1. Literatura sensacyjna,
2. Gotowanie,
3. Historia XX w.
2. Gotowanie,
3. Historia XX w.
Inne
Udział w konferencjach:
1. CNEB - Warszawa - Wrzesień 2009,
2. ShopCamp - Łódź - Grudzień 2009
3. ShopCamp - Warszawa - Maj 2010,
1. CNEB - Warszawa - Wrzesień 2009,
2. ShopCamp - Łódź - Grudzień 2009
3. ShopCamp - Warszawa - Maj 2010,
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Programiści WWW
Tworzysz strony internetowe? DOŁĄCZ DO NAS !!!
Tematyka grupy to: PHP, ASP.NET, HTML5, grafika, bazy danych, pozycjonowanie, oraz wszelkie tematy związane z tworzeniem serwisów www.
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie