Konrad Frątczak

Manager ds. sprzedaży i marketingu
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Content Marketing E-commerce E-commerce Optimization Zarządzanie zespołem Automatyzacja marketingu Marketing internetowy E-mail marketing Zarządzanie Sprzedażą Kampanie reklamowe Kampanie marketingowe e-commerce Managament

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

TVN Warner Bros. Discovery
Koordynator ds. Marketing Automation
Kolter
e-Commerce Manager
Jestem odpowiedzialny za marketing, sprzedaż, wygląd i funkcjonowanie sklepów internetowych broń.pl oraz hobby4men.com oraz zarządzanie marketingiem w sieci sklepów Hobby4Men. Głównym moim zadaniem jest prowadzenie kampanii sprzedażowych (z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi oraz wszystkimi możliwymi kanałami komunikacji), marketing automation, optymalizacja konwersji oraz omnichannel. Do realizacji zadań dysponuję zespołem programistów, grafików, copywriterów, osób od mediów społecznościowych oraz telewizji internetowej. Mam również bogate doświadczenie we współpracy z agencjami oraz freelancerami.

Szkolenia i kursy

Enterprise Ecommerce Sessions październik 2016
Marketing Automation w E-commerce czerwiec 2016
kongres efektywnosci Blueffect kwiecień 2016
Targi eHandlu kwiecień 2016
E-SOLUTIONS luty 2016
Kongres Marketing Automation grudzień 2015
adUniverse marzec 2015
Meet Magento listopad 2014
Google Analytics User Conference wrzesień 2014
kongres efektywnosci Blueffect kwiecień 2014
E-commerce Trends luty 2014
adUniverse styczeń 2014
Google Analytics i Optymalizacja Współczynnika Konwersji październik 2013
RTB i duże kampanie reklamowe na Search Marketing Week kwiecień 2013
E-commerce Trends 2013 luty 2013
Marketing Automation Day czerwiec 2012
E-commerce w praktyce na Roadshow maj 2012

Edukacja

Logo
Zarządzanie sprzedażą, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Akademia trenerów biznesu, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Zarządzanie i marketing, magisterskie
Politechnika Częstochowska