Umiejętności
Fotografia handlowa
Fotografia cyfrowa
Fotografia eventów
Facebook
Facebook Fan Page Creation
Facebook Marketing
Fotografia artystyczna
Adobe Lightroom
Fotografia
Fotografia portretowa
Fotografia ślubna
Facebook ads
E-mail marketing
Facebook advertising
Facebook - menedżer reklam
Power Editor
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Traffic Manager
Prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram,
(w USA, CA, GB, ZA i PL).
Szczególnie kampanie MAIA (Mobile App Install Ads)
Optymalizacja wyników realizowanych kampanii.
Kontrola kosztów kampanii, monitorowanie realizacji założonych wskaźników.
Analiza danych z systemów typu Facebook Analytics, Google Analytics, wewnętrznych raportów sprzedaży.
Przygotowywanie contentu reklamowego do ww. działań.
(w USA, CA, GB, ZA i PL).
Szczególnie kampanie MAIA (Mobile App Install Ads)
Optymalizacja wyników realizowanych kampanii.
Kontrola kosztów kampanii, monitorowanie realizacji założonych wskaźników.
Analiza danych z systemów typu Facebook Analytics, Google Analytics, wewnętrznych raportów sprzedaży.
Przygotowywanie contentu reklamowego do ww. działań.
Social Media / E-commerce Manager
Tworzenie i wdrażanie strategii obecności Pawo w social media;
Tworzenie i zarządzanie komunikacją w kanałach social media;
Analizowanie skuteczności komunikacji i realizowanych kampanii reklamowych;
Obsługa zamówień e-sklepu oraz kontakt z klientem;
Budowanie strategii sprzedażowej sklepu internetowego;
Monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań marketingowych,
Współpraca z pozostałymi działami w firmie w dążeniu do rozwoju sklepu internetowego,
Analiza statystyk - Google Analytics;
Produkcja sesji zdjęciowych;
Redagowanie tekstów marketingowych, informacji prasowych;
Skład i łamanie newslettera.
Tworzenie i zarządzanie komunikacją w kanałach social media;
Analizowanie skuteczności komunikacji i realizowanych kampanii reklamowych;
Obsługa zamówień e-sklepu oraz kontakt z klientem;
Budowanie strategii sprzedażowej sklepu internetowego;
Monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań marketingowych,
Współpraca z pozostałymi działami w firmie w dążeniu do rozwoju sklepu internetowego,
Analiza statystyk - Google Analytics;
Produkcja sesji zdjęciowych;
Redagowanie tekstów marketingowych, informacji prasowych;
Skład i łamanie newslettera.
Edukacja
, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Specjalizacje
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Fotografia
Zainteresowania
Muzyka dawna
Kuchnia
Literatura polska
Kuchnia
Literatura polska
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.