Konrad Borkowski
Account Manager, Nowoczesna Firma
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Biznes
Obsługa kluczowych klientów
Keying
Klucz (do zamka)
Managing Key Accounts
Marketing
Negocjacje
Sprzedaż projektów
Public Relations
Publikacje
Sales
Umiejętność pracy pod presją czasu
Łatwość nawiązywania kontaktów, sprawność i szybkość działania, zaangażowanie, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy
Realizacja planów sprzedażowych
motywacja na wyniki
wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
Meet&Grow
- Pozyskiwanie sponsorów/partnerów na organizowane eventy biznesowe
- Przygotowywanie dedykowanych ofert dla klientów
- Kontakt z kluczowymi klientami firmy
- Spotkania z kluczowymi Klientami firmy w celu nawiązania długoterminowej współpracy
- Zawieranie Umów z Kluczowymi klientami Firmy
- Negocjacje
- Pozyskiwanie nowych klientów,
- Utrzymywanie i dbałość o relacje z pozyskanymi partnerami handlowymi,
- Rekrutacja do poszczególnych projektów,
- Zarządzanie projektami,
- Monitoring sprzedaży oraz analiza efektywności - zarządzanie sprzedażą,
- Merytoryczna opieka nad klientami oraz obsługa posprzedażna,
- Realizacja celów sprzedażowych.
- Reprezentowanie firmy na Konferencjach, Kongresach, Bankietach
- Przygotowywanie dedykowanych ofert dla klientów
- Kontakt z kluczowymi klientami firmy
- Spotkania z kluczowymi Klientami firmy w celu nawiązania długoterminowej współpracy
- Zawieranie Umów z Kluczowymi klientami Firmy
- Negocjacje
- Pozyskiwanie nowych klientów,
- Utrzymywanie i dbałość o relacje z pozyskanymi partnerami handlowymi,
- Rekrutacja do poszczególnych projektów,
- Zarządzanie projektami,
- Monitoring sprzedaży oraz analiza efektywności - zarządzanie sprzedażą,
- Merytoryczna opieka nad klientami oraz obsługa posprzedażna,
- Realizacja celów sprzedażowych.
- Reprezentowanie firmy na Konferencjach, Kongresach, Bankietach
Key Account Manager
- Pozyskiwanie sponsorów/partnerów na organizowane eventy biznesowe
- Przygotowywanie dedykowanych ofert dla klientów
- Kontakt z kluczowymi klientami firmy
- Spotkania z kluczowymi Klientami firmy w celu nawiązania długoterminowej współpracy
- Zawieranie Umów z Kluczowymi klientami Firmy
- Negocjacje
- Pozyskiwanie nowych klientów,
- Utrzymywanie i dbałość o relacje z pozyskanymi partnerami handlowymi,
- Rekrutacja do poszczególnych projektów,
- Zarządzanie projektami,
- Monitoring sprzedaży oraz analiza efektywności - zarządzanie sprzedażą,
- Merytoryczna opieka nad klientami oraz obsługa posprzedażna,
- Realizacja celów sprzedażowych.
- Reprezentowanie firmy na Konferencjach, Kongresach, Bankietach
- Przygotowywanie dedykowanych ofert dla klientów
- Kontakt z kluczowymi klientami firmy
- Spotkania z kluczowymi Klientami firmy w celu nawiązania długoterminowej współpracy
- Zawieranie Umów z Kluczowymi klientami Firmy
- Negocjacje
- Pozyskiwanie nowych klientów,
- Utrzymywanie i dbałość o relacje z pozyskanymi partnerami handlowymi,
- Rekrutacja do poszczególnych projektów,
- Zarządzanie projektami,
- Monitoring sprzedaży oraz analiza efektywności - zarządzanie sprzedażą,
- Merytoryczna opieka nad klientami oraz obsługa posprzedażna,
- Realizacja celów sprzedażowych.
- Reprezentowanie firmy na Konferencjach, Kongresach, Bankietach
Specjalista ds. Sprzedaży
Nowoczesna Firma:
• Kontakt z klientem
• Pozyskiwanie nowych klientów,
• Utrzymywanie i dbałość o relacje z pozyskanymi partnerami handlowymi,
• Rekrutacja do poszczególnych projektów,
• Zarządzanie projektami,
• Monitoring sprzedaży oraz analiza efektywności - zarządzanie sprzedażą,
• Merytoryczna opieka nad klientami oraz obsługa posprzedażna,
• Realizacja celów sprzedażowych
Organizacja konferencji, kongresów.
• Kontakt z klientem
• Pozyskiwanie nowych klientów,
• Utrzymywanie i dbałość o relacje z pozyskanymi partnerami handlowymi,
• Rekrutacja do poszczególnych projektów,
• Zarządzanie projektami,
• Monitoring sprzedaży oraz analiza efektywności - zarządzanie sprzedażą,
• Merytoryczna opieka nad klientami oraz obsługa posprzedażna,
• Realizacja celów sprzedażowych
Organizacja konferencji, kongresów.
Szkolenia i kursy
Aktywna sprzedaż AIDDA- zamykanie sprzedaży
Perswazyjny Telemarketing
Uczestnictwo w XVIII, XIX, XX Edycji Kongresu Kadry
Uczestnictwo w VI, VII Edycji Kongresu Sprzedaż
Perswazyjny Telemarketing
Uczestnictwo w XVIII, XIX, XX Edycji Kongresu Kadry
Uczestnictwo w VI, VII Edycji Kongresu Sprzedaż
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż
Inne
Zainteresowania
Koszykówka, piłka nożna, podróże, współczesne konflikty zbrojne, Cywilizacja Islamu.
Grupy
Prawo autorskie i internetowe
Mam nadzieję, że grupa ta przyczyni się do wymiany poglądów na temat tych ciekawych dziedzin prawa, które mogłby być bardziej rozwinięte w naszym kraju.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).