Konrad Borkowski

Konrad Borkowski

Account Manager, Nowoczesna Firma
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Biznes Obsługa kluczowych klientów Keying Klucz (do zamka) Managing Key Accounts Marketing Negocjacje Sprzedaż projektów Public Relations Publikacje Sales Umiejętność pracy pod presją czasu Łatwość nawiązywania kontaktów, sprawność i szybkość działania, zaangażowanie, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy Realizacja planów sprzedażowych motywacja na wyniki wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Key Account Manager
Meet&Grow
- Pozyskiwanie sponsorów/partnerów na organizowane eventy biznesowe
- Przygotowywanie dedykowanych ofert dla klientów
- Kontakt z kluczowymi klientami firmy
- Spotkania z kluczowymi Klientami firmy w celu nawiązania długoterminowej współpracy
- Zawieranie Umów z Kluczowymi klientami Firmy
- Negocjacje
- Pozyskiwanie nowych klientów,
- Utrzymywanie i dbałość o relacje z pozyskanymi partnerami handlowymi,
- Rekrutacja do poszczególnych projektów,
- Zarządzanie projektami,
- Monitoring sprzedaży oraz analiza efektywności - zarządzanie sprzedażą,
- Merytoryczna opieka nad klientami oraz obsługa posprzedażna,
- Realizacja celów sprzedażowych.
- Reprezentowanie firmy na Konferencjach, Kongresach, Bankietach
Logo
Key Account Manager
Kongres Kadry
- Pozyskiwanie Partnerów na Kongres Kadry
- Pozyskiwanie uczestników na Kongres Kadry
- Organizacja Kongresu
Nowoczesna Firma
Key Account Manager
- Pozyskiwanie sponsorów/partnerów na organizowane eventy biznesowe
- Przygotowywanie dedykowanych ofert dla klientów
- Kontakt z kluczowymi klientami firmy
- Spotkania z kluczowymi Klientami firmy w celu nawiązania długoterminowej współpracy
- Zawieranie Umów z Kluczowymi klientami Firmy
- Negocjacje
- Pozyskiwanie nowych klientów,
- Utrzymywanie i dbałość o relacje z pozyskanymi partnerami handlowymi,
- Rekrutacja do poszczególnych projektów,
- Zarządzanie projektami,
- Monitoring sprzedaży oraz analiza efektywności - zarządzanie sprzedażą,
- Merytoryczna opieka nad klientami oraz obsługa posprzedażna,
- Realizacja celów sprzedażowych.
- Reprezentowanie firmy na Konferencjach, Kongresach, Bankietach
Nowoczesna Firma
Specjalista ds. Sprzedaży
Nowoczesna Firma:
• Kontakt z klientem
• Pozyskiwanie nowych klientów,
• Utrzymywanie i dbałość o relacje z pozyskanymi partnerami handlowymi,
• Rekrutacja do poszczególnych projektów,
• Zarządzanie projektami,
• Monitoring sprzedaży oraz analiza efektywności - zarządzanie sprzedażą,
• Merytoryczna opieka nad klientami oraz obsługa posprzedażna,
• Realizacja celów sprzedażowych
Organizacja konferencji, kongresów.
Logo
Specjalista ds. Szkoleń
DlaKadr.pl

Szkolenia i kursy

Aktywna sprzedaż AIDDA- zamykanie sprzedaży
Perswazyjny Telemarketing
Uczestnictwo w XVIII, XIX, XX Edycji Kongresu Kadry
Uczestnictwo w VI, VII Edycji Kongresu Sprzedaż

Edukacja

Logo
Stosunki Międzynarodowe, magisterskie
Collegium Civitas

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż
Inne

Zainteresowania

Koszykówka, piłka nożna, podróże, współczesne konflikty zbrojne, Cywilizacja Islamu.

Grupy

Brian Tracy
Brian Tracy
Brian Tracy i Maksimum Osiągnięć
Prawo autorskie i internetowe
Prawo autorskie i internetowe
Mam nadzieję, że grupa ta przyczyni się do wymiany poglądów na temat tych ciekawych dziedzin prawa, które mogłby być bardziej rozwinięte w naszym kraju.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Szkolenia, konferencje, targi
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).