Doświadczenie zawodowe
Branch Manager
• rozwijanie sieci sprzedaży na podległym terenie zgodnie z aktywnością sprzedażową Oddziału z celami regionu i strategią firmy (pozyskiwanie nowych i umacnianie relacji ze stałymi klientami)
• rejestracja i aktualizacja informacji o klientach
• monitorowanie działań konkurencji
• ustalanie budżetów handlowych oddziału oraz dbanie o ich realizację
• określanie celów handlowych oraz zapewnienie realizacji tych celów
• rekrutacja oraz kierowanie podległym zespołem
• zarządzanie Oddziałem jako centrum kosztowym (koordynacja działań zakupowych w celu poprawienia dochodowości oddziału)
• sporządzanie wymaganych raportów z działalności oddziału.
• tworzenie planu rozwoju Oddziału, określanie zadań współpracowników, delegowanie obowiązków.
• rejestracja i aktualizacja informacji o klientach
• monitorowanie działań konkurencji
• ustalanie budżetów handlowych oddziału oraz dbanie o ich realizację
• określanie celów handlowych oraz zapewnienie realizacji tych celów
• rekrutacja oraz kierowanie podległym zespołem
• zarządzanie Oddziałem jako centrum kosztowym (koordynacja działań zakupowych w celu poprawienia dochodowości oddziału)
• sporządzanie wymaganych raportów z działalności oddziału.
• tworzenie planu rozwoju Oddziału, określanie zadań współpracowników, delegowanie obowiązków.
Kierownik ds. sprzedaży
• koordynowanie procesu sprzedaży
• dbanie o realizację planów sprzedaży i zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta
• zarządzanie biurem handlowym w centrali i regionie
• ustalanie strategii promocji i sprzedaży oraz jej realizacja
• planowanie i projektowanie działań marketingowych
• kierowanie podległym zespołem
• koordynowanie współpracy z partnerami biznesowymi
• przeprowadzanie wizytacji w salonach sprzedaży detalicznej
• dbanie o realizację planów sprzedaży i zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta
• zarządzanie biurem handlowym w centrali i regionie
• ustalanie strategii promocji i sprzedaży oraz jej realizacja
• planowanie i projektowanie działań marketingowych
• kierowanie podległym zespołem
• koordynowanie współpracy z partnerami biznesowymi
• przeprowadzanie wizytacji w salonach sprzedaży detalicznej
Przedstawiciel Handlowy
• nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych (przygotowywanie ofert dla każdego klienta indywidualnie)
• ustalanie i organizacja wystaw, targów itp. dla klientów
• bieżąca obsługa zapytań ofertowych
• tworzenie i organizowanie prezentacji wydawnictw anglojęzycznych
• ustalanie i organizacja wystaw, targów itp. dla klientów
• bieżąca obsługa zapytań ofertowych
• tworzenie i organizowanie prezentacji wydawnictw anglojęzycznych
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Grupa SET. Coaching. Szkolenia. Doradztwo.
Wiodąca firma specjalizującą się w rozwijaniu kompetencji coachingowych, trenerskich i menedżerskich.