Umiejętności
Human Resources
Marketing
Microsoft Office
Public Relations
Social Media
Zarządzanie zespołem
Finanse
Zarządzanie procesami
Kampanie marketingowe
Zarządzanie przez cele
Publikacje
Organizowanie eventów
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
Języki
angielski
dobry
migowy
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Zastępca Kierownika Wydziału Informacji i Szkoleń Beneficjentów
1. Organizacja pracy podległego Wydziału.
2. Nadzór nad organizacją eventów/konferencji o charakterze informacyjnym.
3. Tworzenie i aktualizowanie procedur i procesów w zakresie informacji i promocji.
4. Tworzenie planów działalności i rejestru ryzyka w zakresie zadań Wydziału.
5. Udział w pracach Zespołu ds. zarządzania ryzykiem w MJWPU.
6. Udział w tworzeniu rejestru ryzyka bezpieczeństwa informacji w MJWPU
7. Tworzenie planu zamówień publicznych w zakresie zadań Wydziału (około 40 postępowań rocznie).
8. Tworzenie sprawozdań z działalności Wydziału.
9. Tworzenie i aktualizacja Strategii Komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego (RPO WM)
10. Nadzór nad stworzeniem, aktualizowaniem i obsługą portalu RPO WM.
11. Nadzór nad tworzeniem treści i obsługą social media w MJWPU (FB, TT, YT, Linkedin).
12. Nadzór nad tworzeniem wydawnictw i publikacji w MJWPU.
13. Nadzór nad tworzeniem kampanii i akcji informacyjno-promocyjnych.
14. Współpraca w Rzecznikiem Prasowym, Biurem Prasowym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego oraz kancelariami Marszałka, Wicemarszałków oraz Członków Zarządu Województwa Mazowieckiego.
15. Przeprowadzanie okresowej oceny bezpośrednio podległych pracowników.
16. Organizowanie terminowej realizacji zadań planowych i doraźnie zleconych.
17. Opracowywanie projektów uchwał i informacji przygotowanych przez Wydział dla organów Samorządu Województwa Mazowieckiego i Zarządu Województwa.
18. Koordynacja realizacji Rocznego Planu Działań Informacyjno - Promocyjnych dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 - projekt finansowany ze środków UE.
19. Udział w planowaniu, utrzymywaniu i doskonaleniu Systemu Zarządzania Jakością w Mazowieckiej Jednostce Wdrażania Programów Unijnych.
20. Udział w Zespole projektowym ds. komunikacji wewnętrznej.
21. Udział w Zespole projektowym ds. zarządzania przez cele.
22. Udział w pracach INFORM - ogólnounijnej sieci specjalistów ds. komunikacji odpowiedzialna za przekazywanie środków europejskich w 28 państwach członkowskich.
2. Nadzór nad organizacją eventów/konferencji o charakterze informacyjnym.
3. Tworzenie i aktualizowanie procedur i procesów w zakresie informacji i promocji.
4. Tworzenie planów działalności i rejestru ryzyka w zakresie zadań Wydziału.
5. Udział w pracach Zespołu ds. zarządzania ryzykiem w MJWPU.
6. Udział w tworzeniu rejestru ryzyka bezpieczeństwa informacji w MJWPU
7. Tworzenie planu zamówień publicznych w zakresie zadań Wydziału (około 40 postępowań rocznie).
8. Tworzenie sprawozdań z działalności Wydziału.
9. Tworzenie i aktualizacja Strategii Komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego (RPO WM)
10. Nadzór nad stworzeniem, aktualizowaniem i obsługą portalu RPO WM.
11. Nadzór nad tworzeniem treści i obsługą social media w MJWPU (FB, TT, YT, Linkedin).
12. Nadzór nad tworzeniem wydawnictw i publikacji w MJWPU.
13. Nadzór nad tworzeniem kampanii i akcji informacyjno-promocyjnych.
14. Współpraca w Rzecznikiem Prasowym, Biurem Prasowym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego oraz kancelariami Marszałka, Wicemarszałków oraz Członków Zarządu Województwa Mazowieckiego.
15. Przeprowadzanie okresowej oceny bezpośrednio podległych pracowników.
16. Organizowanie terminowej realizacji zadań planowych i doraźnie zleconych.
17. Opracowywanie projektów uchwał i informacji przygotowanych przez Wydział dla organów Samorządu Województwa Mazowieckiego i Zarządu Województwa.
18. Koordynacja realizacji Rocznego Planu Działań Informacyjno - Promocyjnych dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 - projekt finansowany ze środków UE.
19. Udział w planowaniu, utrzymywaniu i doskonaleniu Systemu Zarządzania Jakością w Mazowieckiej Jednostce Wdrażania Programów Unijnych.
20. Udział w Zespole projektowym ds. komunikacji wewnętrznej.
21. Udział w Zespole projektowym ds. zarządzania przez cele.
22. Udział w pracach INFORM - ogólnounijnej sieci specjalistów ds. komunikacji odpowiedzialna za przekazywanie środków europejskich w 28 państwach członkowskich.
Główny Specjalista, Wydział Infomracji i Szkoleń Beneficjentów
- Przygotowywanie szkoleń, warsztatów i seminariów dla beneficjentów w oparciu o roczne plany działań WIS w ramach RPO WM,
- Prowadzenie szkoleń min. w zakresie monitorowania, rozliczania, projektowania, promocji, projektów współfinansowanych ze środków EFRR,
- Organizacja zaplecza technicznego poprzez: redagowanie i opracowanie materiałów szkoleniowych, wynajem sali wykładowej, zamówienie cateringu,
- Organizacja zaplecza merytorycznego szkolenia prowadzonego przez pracowników MJWPU poprzez przygotowanie wystąpienia publicznego,
- Sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia szkoleń zamawianych u firm zewnętrznych albo sporządzanie umów z wykonawcą, jeśli zakup nie wymaga zastosowania trybu zamówienia publicznego,
- Monitorowanie potrzeb szkoleniowych Beneficjentów,
- Monitoring i analiza rynku dotycząca instytucji szkoleniowych i współpraca z instytucjami szkoleniowymi,
- Monitorowanie w porozumieniu z pionami merytorycznymi tematyki i potrzeb szkoleniowych,
- Wdrażanie pomocy technicznej w zakresie prowadzonych szkoleń, konferencji, warsztatów i seminariów dla beneficjentów.
- Prowadzenie szkoleń min. w zakresie monitorowania, rozliczania, projektowania, promocji, projektów współfinansowanych ze środków EFRR,
- Organizacja zaplecza technicznego poprzez: redagowanie i opracowanie materiałów szkoleniowych, wynajem sali wykładowej, zamówienie cateringu,
- Organizacja zaplecza merytorycznego szkolenia prowadzonego przez pracowników MJWPU poprzez przygotowanie wystąpienia publicznego,
- Sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia szkoleń zamawianych u firm zewnętrznych albo sporządzanie umów z wykonawcą, jeśli zakup nie wymaga zastosowania trybu zamówienia publicznego,
- Monitorowanie potrzeb szkoleniowych Beneficjentów,
- Monitoring i analiza rynku dotycząca instytucji szkoleniowych i współpraca z instytucjami szkoleniowymi,
- Monitorowanie w porozumieniu z pionami merytorycznymi tematyki i potrzeb szkoleniowych,
- Wdrażanie pomocy technicznej w zakresie prowadzonych szkoleń, konferencji, warsztatów i seminariów dla beneficjentów.
Główny Specjalista, Wydział Pomocy Technicznej
– Koordynacja i monitorowanie realizacji projektów systemowych w ramach Pomocy Technicznej RPO WM,
– Koordynowanie rozliczeń projektów realizowanych w ramach Pomocy Technicznej ZPORR,
– Sporządzanie wniosków o płatność w ramach Priorytetu VIII RPO WM,
– Przygotowanie wniosków o dofinansowanie projektów systemowych wraz z załącznikami współfinansowanych ze środków Priorytetu VIII RPO WM,
– Współudział przy przygotowaniu załączników do uchwały budżetowej oraz wniosku
o udzielenie dotacji rozwojowej, prognozy wniosków o płatność w zakresie projektów systemowych realizowanych w ramach Priorytetu VIII RPO WM,
– Sporządzanie wniosków o przekazanie środków finansowych pochodzących z dotacji rozwojowej na realizację wydatków w ramach Priorytetu VIII RPO WM,
– Koordynacja i monitorowanie realizacji Rocznych Planów Działań Pomocy Technicznej PO KL,
– Weryfikacja dokumentacji związanej z realizacją wydatków finansowanych ze środków Priorytetu X PO KL w zakresie zgodności z zasadami PT,
– Sporządzanie wniosków o płatność oraz sprawozdań w ramach Priorytetu X PO KL,
– Przygotowanie wniosków o dofinansowanie projektów systemowych wraz z załącznikami współfinansowanych ze środków Priorytetu X PO KL,
– Sporządzanie wniosków o przekazanie środków finansowych pochodzących z dotacji rozwojowej na realizację wydatków w ramach Priorytetu X PO KL,
– Opracowywanie harmonogramu zapotrzebowania na środki finansowe w ramach PT PO KL,
– Koordynowanie rozliczeń projektów realizowanych w ramach Pomocy Technicznej ZPORR,
– Sporządzanie wniosków o płatność w ramach Priorytetu VIII RPO WM,
– Przygotowanie wniosków o dofinansowanie projektów systemowych wraz z załącznikami współfinansowanych ze środków Priorytetu VIII RPO WM,
– Współudział przy przygotowaniu załączników do uchwały budżetowej oraz wniosku
o udzielenie dotacji rozwojowej, prognozy wniosków o płatność w zakresie projektów systemowych realizowanych w ramach Priorytetu VIII RPO WM,
– Sporządzanie wniosków o przekazanie środków finansowych pochodzących z dotacji rozwojowej na realizację wydatków w ramach Priorytetu VIII RPO WM,
– Koordynacja i monitorowanie realizacji Rocznych Planów Działań Pomocy Technicznej PO KL,
– Weryfikacja dokumentacji związanej z realizacją wydatków finansowanych ze środków Priorytetu X PO KL w zakresie zgodności z zasadami PT,
– Sporządzanie wniosków o płatność oraz sprawozdań w ramach Priorytetu X PO KL,
– Przygotowanie wniosków o dofinansowanie projektów systemowych wraz z załącznikami współfinansowanych ze środków Priorytetu X PO KL,
– Sporządzanie wniosków o przekazanie środków finansowych pochodzących z dotacji rozwojowej na realizację wydatków w ramach Priorytetu X PO KL,
– Opracowywanie harmonogramu zapotrzebowania na środki finansowe w ramach PT PO KL,
Podinspektor
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Departament Skarbu i Finansów
- weryfikacja i kontrola formalno-rachunkowa wniosków Beneficjentów o płatność z funduszy strukturalnych, w tym wniosków „własnych” Urzędu Marszałkowskiego;
- sporządzanie wniosków Beneficjenta o płatność na podstawie zweryfikowanych danych z systemu księgowego dla projektów Pomocy Technicznej w ramach ZPORR oraz SPO ROL;
- opiniowanie przedłożonych do kontrasygnaty Skarbnika umów oraz aneksów dotyczących podziału kompetencji w ramach ZPORR, SPO ROL, SPO RZL, Inicjatyw Wspólnotowych, Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz Mechanizmu Finansowemu Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
- opiniowanie przedłożonych do kontrasygnaty Skarbnika uchwał Zarządu w zakresie zgodności z budżetem oraz planem budżetu dotyczącego podziału kompetencji w ramach ZPORR, SPO ROL, SPO RZL, Inicjatyw Wspólnotowych, Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz Mechanizmu Finansowemu Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
- tworzenie i aktualizowanie procedur wdrażania ZPORR w Urzędzie Marszałkowskim oraz procedur ISO dla ZPORR i SPO ROL.
- sporządzanie wniosków Beneficjenta o płatność na podstawie zweryfikowanych danych z systemu księgowego dla projektów Pomocy Technicznej w ramach ZPORR oraz SPO ROL;
- opiniowanie przedłożonych do kontrasygnaty Skarbnika umów oraz aneksów dotyczących podziału kompetencji w ramach ZPORR, SPO ROL, SPO RZL, Inicjatyw Wspólnotowych, Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz Mechanizmu Finansowemu Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
- opiniowanie przedłożonych do kontrasygnaty Skarbnika uchwał Zarządu w zakresie zgodności z budżetem oraz planem budżetu dotyczącego podziału kompetencji w ramach ZPORR, SPO ROL, SPO RZL, Inicjatyw Wspólnotowych, Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz Mechanizmu Finansowemu Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
- tworzenie i aktualizowanie procedur wdrażania ZPORR w Urzędzie Marszałkowskim oraz procedur ISO dla ZPORR i SPO ROL.
Szkolenia i kursy
1. Certyfikat „Train the Trainers”, International Education Society ltd.
2. “Nadzwyczajny Lider”, UBD Expertise in Business
3. “Customer Centric Processes”, Innovatika
4. “Komunikacja menedżerska – spotkania z zespołem”, Mazowieckie Centrum Doskonalenia Kadr
5. „Emisja głosu”, TAK! Tylko dobre rozwiązania
6. „Warsztaty z tworzenia dostępnego dokumentu oraz treści do Internetu zgodnie z wymogami WCAG 2.0”, Fundacja Widzialni
7. „Sztuka prezentacji”, prezART,
8. „Videomarketing – od planu po promocję”, Jabłoński_
9. „Social Media Ninja”, Click Community, Rahim Black
10. “Praca z kamerą na potrzeby narzędzi internetowych”, TAK! Tylko dobre rozwiązania
11. „Ochrona danych osobowych (RODO)”
12. "Jak zrobić i promować dobry webinar?" TAK! Tylko dobre rozwiązania
2. “Nadzwyczajny Lider”, UBD Expertise in Business
3. “Customer Centric Processes”, Innovatika
4. “Komunikacja menedżerska – spotkania z zespołem”, Mazowieckie Centrum Doskonalenia Kadr
5. „Emisja głosu”, TAK! Tylko dobre rozwiązania
6. „Warsztaty z tworzenia dostępnego dokumentu oraz treści do Internetu zgodnie z wymogami WCAG 2.0”, Fundacja Widzialni
7. „Sztuka prezentacji”, prezART,
8. „Videomarketing – od planu po promocję”, Jabłoński_
9. „Social Media Ninja”, Click Community, Rahim Black
10. “Praca z kamerą na potrzeby narzędzi internetowych”, TAK! Tylko dobre rozwiązania
11. „Ochrona danych osobowych (RODO)”
12. "Jak zrobić i promować dobry webinar?" TAK! Tylko dobre rozwiązania
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Inne
Finanse/Ekonomia
Inne
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
snowboard, wakeboard,
ASG,
squash,
halowa piłka nożna,
kino.
ASG,
squash,
halowa piłka nożna,
kino.
Inne
Obsługa komputera: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point).
Certyfikat PRINCE2
Prawo jazdy: kat. B
Ukończone szkolenie Szkoła Auto Skoda z elementami: safe driving, defensive driving, eco driving oraz offroad driving - I miejsce w konkursie jazdy samochodem na trolejach.
Działalność na rzecz lokalnego społeczeństwa: udział w pracach Zespołu ds. budżetu partycypacyjnego (od 5 lat)
Certyfikat PRINCE2
Prawo jazdy: kat. B
Ukończone szkolenie Szkoła Auto Skoda z elementami: safe driving, defensive driving, eco driving oraz offroad driving - I miejsce w konkursie jazdy samochodem na trolejach.
Działalność na rzecz lokalnego społeczeństwa: udział w pracach Zespołu ds. budżetu partycypacyjnego (od 5 lat)
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
BUSSINES CLUB czyli zmierzch IV Rzeczpospolitej
Spotkania przy kawie i wymiana poglądów na temat zmierzchu IV Rzeczpospolitej oraz narodzin super nowej
V Rzeczpospolitej, ... zapraszamy do udziału w dyskusji
Europejski Fundusz Społeczny
Dla tych co realizują projekty z Europejskiego Funduszu Społecznego i tych, co dostają rozstroju żołądka, gdy o nim słyszą
Unia Europejska
Grupa dyskusji o integracji europejskiej oraz o projektach finansowanych ze środków unijnych.