Umiejętności
Microsoft Office
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Zarządzanie
Zarządzanie Sprzedażą
Umiejętności analityczne
Umiejętności sprzedaży
sporządzanie raportów i zestawień
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. rozliczeń i administracji
-monitorowanie zmian dotyczących wykonywania świadczeń medycznych
-nadzorowanie i weryfikowanie wszelkich wymagań niezbędnych do uzyskania kontraktu z NFZ
-obsługa portalu Świadczeniodawcy na stronie NFZ
-dostarczanie statystyk i raportów na potrzeby Szpitala
-prowadzenie korespondencji z NFZ
-nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji medycznej
-nadzorowanie i weryfikowanie wszelkich wymagań niezbędnych do uzyskania kontraktu z NFZ
-obsługa portalu Świadczeniodawcy na stronie NFZ
-dostarczanie statystyk i raportów na potrzeby Szpitala
-prowadzenie korespondencji z NFZ
-nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji medycznej
Specjalista ds. sprzedaży
Hotel Tumski & Barka Tumska we Wrocławiu
-realizowanie polityki i strategii sprzedażowej wedle założonych budżetów oraz zatwierdzonych planów marketingowych;
-aktywne poszukiwanie klientów w segmencie MICE, utrzymywanie i budowanie relacji z kluczowymi klientami;
-regularna analiza skuteczności działań sprzedażowo-marketingowych w segmencie MICE;
-tworzenie i aktualizowanie bazy danych o klientach
-weryfikacja działań konkurencji
-aktywne poszukiwanie klientów w segmencie MICE, utrzymywanie i budowanie relacji z kluczowymi klientami;
-regularna analiza skuteczności działań sprzedażowo-marketingowych w segmencie MICE;
-tworzenie i aktualizowanie bazy danych o klientach
-weryfikacja działań konkurencji
Specjalista ds. sprzedaży
Hotel Bacero i Vega we Wrocławiu
-planowanie i prowadzenie działań sprzedażowych na rzecz hotelu, w tym aktywne zarządzanie i rozwój portfolio klienckiego,
-aktywne pozyskiwanie nowych klientów sektora MICE (szkolenia, bankiety i konferencje) zgodnie z wytycznymi polityki firmy, prowadzenie negocjacji z klientami, przygotowywanie ofert,
-utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami hotelu, bieżące monitorowanie wyników sprzedaży
-aktywne pozyskiwanie nowych klientów sektora MICE (szkolenia, bankiety i konferencje) zgodnie z wytycznymi polityki firmy, prowadzenie negocjacji z klientami, przygotowywanie ofert,
-utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami hotelu, bieżące monitorowanie wyników sprzedaży
Asystentka Menagera
Inna Bajka Boutique Hotel
-odpowiedzialność za wyniki finansowe i umiejętne zarządzanie kosztami obiektu ,
-budowanie bazy klientów biznesowych,
-tworzenie nowych produktów turystycznych,
-koordynowanie działań administracyjnych i promocyjnych (przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych i biznesowych),
-bezpośrednia, telefoniczna i mailowa obsługa klientów
-budowanie bazy klientów biznesowych,
-tworzenie nowych produktów turystycznych,
-koordynowanie działań administracyjnych i promocyjnych (przygotowywanie ofert dla klientów indywidualnych i biznesowych),
-bezpośrednia, telefoniczna i mailowa obsługa klientów
Starszy referent ds. analiz i monitorowania
-wykonywanie analiz finansowych w różnym zakresie i przekrojach na bieżące potrzeby wydziału i innych komórek organizacyjnych,
-weryfikacja danych będących podstawą do sporządzania bieżących i okresowych sprawozdań finansowych,
-opracowywanie dokumentów źródłowych i agregacja danych dla potrzeb analizy finansowej wybranych świadczeniodawców,
-bieżące monitorowanie realizacji planu finansowego Oddziału
-weryfikacja danych będących podstawą do sporządzania bieżących i okresowych sprawozdań finansowych,
-opracowywanie dokumentów źródłowych i agregacja danych dla potrzeb analizy finansowej wybranych świadczeniodawców,
-bieżące monitorowanie realizacji planu finansowego Oddziału
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering