Umiejętności
CRM
Microsoft Excel
Microsoft Office
prawo jazdy
Negocjacje
Obsługa klienta
praca w zespole
Doświadczenie zawodowe
Doradca Klienta (telefoniczny kontakt z byłymi, potencjalnymi oraz obecnymi klientami Grupy Bisnode)
-Sprzedaż telefoniczna produktów i usług Grupy Bisnode
-Informowaniu klientów o nowych produktach i usługach firmy
-Przeprowadzanie badań satysfakcji obecnych oraz byłych klientów
-Przygotowywanie oraz sporządzanie indywidualnych ofert po kontakcie telefonicznym z potencjalnym lub obecnym klientami
-Przygotowywanie indywidualnych umów dla potencjalnych lub obecnych klientów
-Kontrola wpłat za podpisane umowy
-Inne obowiązki, wynikające ze specyfiki stanowiska i poleceń służbowych Zarządu Spółki lub osób wyznaczonych przez Zarząd
-Informowaniu klientów o nowych produktach i usługach firmy
-Przeprowadzanie badań satysfakcji obecnych oraz byłych klientów
-Przygotowywanie oraz sporządzanie indywidualnych ofert po kontakcie telefonicznym z potencjalnym lub obecnym klientami
-Przygotowywanie indywidualnych umów dla potencjalnych lub obecnych klientów
-Kontrola wpłat za podpisane umowy
-Inne obowiązki, wynikające ze specyfiki stanowiska i poleceń służbowych Zarządu Spółki lub osób wyznaczonych przez Zarząd
Doradca Telefoniczny Klienta (kontakt z byłymi, potencjalnymi oraz obecnymi klientami marki Verdict)
Verdict w grupie Bisnode Sp. z o.o.
-obsługa reklamacji i zapytań przychodzących
- przedłużanie umów klientów abonamentowych Verdict
- kontaktowanie się z nowymi klientami- wystosowywanie propozycji na pojedyncze raporty, abonamenty, bazy danych, trade
- wykonywanie połączeń wychodzących na odpowiednim poziomie
- obsługa administracyjna- wysyłanie formularzy zamówienia, wystawianie faktur pro forma, przechowywanie potwierdzeń przelewów
- raportowanie o wynikach sprzedaży
- przedłużanie umów klientów abonamentowych Verdict
- kontaktowanie się z nowymi klientami- wystosowywanie propozycji na pojedyncze raporty, abonamenty, bazy danych, trade
- wykonywanie połączeń wychodzących na odpowiednim poziomie
- obsługa administracyjna- wysyłanie formularzy zamówienia, wystawianie faktur pro forma, przechowywanie potwierdzeń przelewów
- raportowanie o wynikach sprzedaży
Szkolenia i kursy
Kurs kadry i płace
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Grupy
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie