Umiejętności
Budżety
Logistyka międzynarodowa
Sprzedaż międzynarodowa
handel zagraniczny
Zarządzanie
Produkcja
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
Outlook
PowerPoint
zaopatrzenie
Planowanie produkcji
Planowanie projektów
Wystąpienia publiczne
zakupy
Badania
Zarządzanie Sprzedażą
Planowanie strategiczne
Strategic Sourcing
Negocjacje z dostawcami
Supply Management
Budowanie zepołu
Szkolenie
Obsługa klienta
Kontrola jakości
TPM – Total Productive Maintenance
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Product Manager
Pitt Bull West Coast
-zlecanie produkcji kolekcji głównie w Polsce i na świecie
- nadzór na zlecona produkcja (terminy, jakość), sprawna koordynacja produkcji
- negocjacje cenowe
- kontrola dokumentów produkcyjnych i finansowych
- kontrolowanie jakości wzorów, użytych materiałów, kolorów i wykończeń
- poszukiwanie nowych produktów, wzorów promocyjnych, materiałów, jakości, wykończeń
- efektywna współpraca z wybranymi zagranicznymi producentami odzieży oraz pozyskiwanie nowych
- wyjazdy zagraniczne na targi oraz spotkania z dostawcami
- współtworzenie strategii marki
- generowanie pomysłów na nowe produkty
- akceptowanie propozycji projektowych
- badanie nadchodzących trendów
- prognozowanie sprzedaży
- ustalanie ilości oraz cen detalicznych przy zachowaniu odpowiedniej marży
- ścisła współpraca z działem marketingu oraz sprzedaży w celu wdrożenia nowego produktu
- analizowanie rynku modowego pod katem rozwojowym oraz sprzedażowym
- zarządzanie zespołem, delegowanie zadań
- nadzór na zlecona produkcja (terminy, jakość), sprawna koordynacja produkcji
- negocjacje cenowe
- kontrola dokumentów produkcyjnych i finansowych
- kontrolowanie jakości wzorów, użytych materiałów, kolorów i wykończeń
- poszukiwanie nowych produktów, wzorów promocyjnych, materiałów, jakości, wykończeń
- efektywna współpraca z wybranymi zagranicznymi producentami odzieży oraz pozyskiwanie nowych
- wyjazdy zagraniczne na targi oraz spotkania z dostawcami
- współtworzenie strategii marki
- generowanie pomysłów na nowe produkty
- akceptowanie propozycji projektowych
- badanie nadchodzących trendów
- prognozowanie sprzedaży
- ustalanie ilości oraz cen detalicznych przy zachowaniu odpowiedniej marży
- ścisła współpraca z działem marketingu oraz sprzedaży w celu wdrożenia nowego produktu
- analizowanie rynku modowego pod katem rozwojowym oraz sprzedażowym
- zarządzanie zespołem, delegowanie zadań
Fashion Buyer
- zamawianie podległej grupy asortymentowej w oparciu o plan asortymentowy, aktywny udział w tworzeniu planu asortymentowego
- sprawna koordynacja procesu produkcji kolekcji
- negocjacje handlowe (warunki współpracy, ceny, jakość, terminy)
- kontrola dokumentów produkcyjnych i finansowych
- kontrolowanie jakości wzorów, użytych materiałów, kolorów i wykończeń
- poszukiwanie nowych produktów, wzorów promocyjnych, materiałów, jakości, wykończeń
- efektywna współpraca z wybranymi zagranicznymi producentami odzieży oraz pozyskiwanie nowych
- ścisła współpraca z działem projektowym
- pozycjonowanie ofert przedstawianych przez dostawców pod względem wzorniczym, cenowym i jakościowym
- rozwiązywanie problemów pojawiających się podczas produkcji modeli
- zarządzanie asystentem działu
- wyjazdy zagraniczne na targi oraz spotkania z dostawcami
- analiza rynku i konkurencji
- sprawna koordynacja procesu produkcji kolekcji
- negocjacje handlowe (warunki współpracy, ceny, jakość, terminy)
- kontrola dokumentów produkcyjnych i finansowych
- kontrolowanie jakości wzorów, użytych materiałów, kolorów i wykończeń
- poszukiwanie nowych produktów, wzorów promocyjnych, materiałów, jakości, wykończeń
- efektywna współpraca z wybranymi zagranicznymi producentami odzieży oraz pozyskiwanie nowych
- ścisła współpraca z działem projektowym
- pozycjonowanie ofert przedstawianych przez dostawców pod względem wzorniczym, cenowym i jakościowym
- rozwiązywanie problemów pojawiających się podczas produkcji modeli
- zarządzanie asystentem działu
- wyjazdy zagraniczne na targi oraz spotkania z dostawcami
- analiza rynku i konkurencji
Junior Fashion Buyer
-uczestniczenie w tworzeniu nowej marki LPP- Tallinder
-sprawna koordynacja procesu produkcji kolekcji
-negocjacje handlowe (warunki współpracy, ceny, jakość, terminy)
-odpowiedzialność za realizację celów jakościowych, cenowych, terminowych i estetycznych podległego asortymentu
-kontrola dokumentów produkcjnych i finansowych
-monitornig terminowości i jakości dostaw oraz wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości
-efektywna współpraca z wybranymi zagranicznymi producentami odzieży oraz pozyskiwanie nowych
-utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych
-wyjazdy zagraniczne na targi oraz spotkania z dostawcami
-rozkładanie i zamykanie budżetu
-analiza sprzedaży i rankingów
-współtworzenie strategii marki
-zarządzanie asystentem
-sprawna koordynacja procesu produkcji kolekcji
-negocjacje handlowe (warunki współpracy, ceny, jakość, terminy)
-odpowiedzialność za realizację celów jakościowych, cenowych, terminowych i estetycznych podległego asortymentu
-kontrola dokumentów produkcjnych i finansowych
-monitornig terminowości i jakości dostaw oraz wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości
-efektywna współpraca z wybranymi zagranicznymi producentami odzieży oraz pozyskiwanie nowych
-utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych
-wyjazdy zagraniczne na targi oraz spotkania z dostawcami
-rozkładanie i zamykanie budżetu
-analiza sprzedaży i rankingów
-współtworzenie strategii marki
-zarządzanie asystentem
Właściciel
NL Poland
-tworzenie własnej marki: misja, wizja, strategia
-współpraca z zagranicznymi dostawcami produktu
-dbanie o poprawność sporządzonej dokumentacji
-negocjacje handlowe
-składanie zamówień oraz monitorning terminowści i jakości dostaw
-sprzedaż oraz efektywna realizacja celów sprzedażowych
-planowanie i rozkładanie budżetu, kontrolowanie rentowności firmy
-analiza rynku pod względem cenowym i jakościowym
-analiza konkurencji
-nawiązywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientem
-dbanie o rozwój i wzrost firmy
-zarządzanie pracownikami
-współpraca z zagranicznymi dostawcami produktu
-dbanie o poprawność sporządzonej dokumentacji
-negocjacje handlowe
-składanie zamówień oraz monitorning terminowści i jakości dostaw
-sprzedaż oraz efektywna realizacja celów sprzedażowych
-planowanie i rozkładanie budżetu, kontrolowanie rentowności firmy
-analiza rynku pod względem cenowym i jakościowym
-analiza konkurencji
-nawiązywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientem
-dbanie o rozwój i wzrost firmy
-zarządzanie pracownikami
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Produkcja
Zarządzanie produkcją
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria
Zainteresowania
moda
podróże
kuchnia włoska
fotografia
sport
podróże
kuchnia włoska
fotografia
sport
Inne
prawo jazdy kategoria B
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.