Umiejętności
Visual Merchandising
rekrutacja
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Analiza finansowa
Obsługa klienta
Analiza konkurencji
Obsługa reklamacji
TETA HRM
harmonogramy pracy
obieg dokumentów
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Zastępca Kierownika Sklepu
-analiza sprzedaży brandu
-analiza okresowych raportów sprzedaży oraz nadzór nad sprzedażą produktów w sklepie
-stała kontrola i analiza budżetu godzin (zrządzanie czasem pracy, TETA HRM)
-zarządzanie zespołem (efektywne wykorzystanie czasu)
-zarządzanie i nadzór nad funkcjonowaniem sklepu
-kreowanie wizerunku firmy
-bezpośredni oraz pośredni nadzór nad codziennym funkcjonowaniem sklepu
-tworzenie i planowanie pracy własnej oraz podległego zespołu
- prowadzenie kontroli w zakresie wykonywania powierzonych obowiązków
-zapewnienie bezpieczeństwa salonu, personelu, towaru oraz klientów
-organizowanie i przeprowadzanie procesu szkoleniowego oraz rekrutacji
-obsługa klienta
-analiza okresowych raportów sprzedaży oraz nadzór nad sprzedażą produktów w sklepie
-stała kontrola i analiza budżetu godzin (zrządzanie czasem pracy, TETA HRM)
-zarządzanie zespołem (efektywne wykorzystanie czasu)
-zarządzanie i nadzór nad funkcjonowaniem sklepu
-kreowanie wizerunku firmy
-bezpośredni oraz pośredni nadzór nad codziennym funkcjonowaniem sklepu
-tworzenie i planowanie pracy własnej oraz podległego zespołu
- prowadzenie kontroli w zakresie wykonywania powierzonych obowiązków
-zapewnienie bezpieczeństwa salonu, personelu, towaru oraz klientów
-organizowanie i przeprowadzanie procesu szkoleniowego oraz rekrutacji
-obsługa klienta
Visual Merchandiser (VM)
-biegła umiejętność tworzenia ekspozycji produktu
-ekspozycja produktu zgodnie z wytycznymi oraz raportami sprzedaży towaru
-dbałość o estetyczną koordynacje działów sprzedażowych
-wdrożenie komercyjnej wizji ekspozycji
-praca zgodna z normami oraz procedurami Visual Merchandisingu marki
-szkolenie zespołu z zakresu VM
-analiza raportów sprzedaży oraz rotacji produktu
-aktualizacja nowych trendów oraz kolekcji
-koordynacja pracy podległych pracowników w czasie nieobecności kierownictwa
-obsługa klienta
-ekspozycja produktu zgodnie z wytycznymi oraz raportami sprzedaży towaru
-dbałość o estetyczną koordynacje działów sprzedażowych
-wdrożenie komercyjnej wizji ekspozycji
-praca zgodna z normami oraz procedurami Visual Merchandisingu marki
-szkolenie zespołu z zakresu VM
-analiza raportów sprzedaży oraz rotacji produktu
-aktualizacja nowych trendów oraz kolekcji
-koordynacja pracy podległych pracowników w czasie nieobecności kierownictwa
-obsługa klienta
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising