Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Junior Consultant / PMO Analyst
Zakres obowiązków:
1. Opieka nad obiegiem dokumentacji projektowej oraz wewnątrz firmowej
2. Sporządzanie prezentacji oraz dokumentów na potrzeby projektowe
3. Ścisła współpraca z Project Managerami oraz ich wsparcie w zakresie zadań dot. realizacji projektu oraz zarządzania zespołami
4. Zakładanie nowych projektów w systemie
5. Organizacja spotkań
6. Organizowanie warsztatów i szkoleń
7. Wykonywanie drobnych tłumaczeń
8. Nadzór nad planowanym i zaraportowanym czasem pracy pracowników
9. Wykonywanie raportów ze spotkań i telekonferencji
10. Wpieranie comiesięcznego raportowania
1. Opieka nad obiegiem dokumentacji projektowej oraz wewnątrz firmowej
2. Sporządzanie prezentacji oraz dokumentów na potrzeby projektowe
3. Ścisła współpraca z Project Managerami oraz ich wsparcie w zakresie zadań dot. realizacji projektu oraz zarządzania zespołami
4. Zakładanie nowych projektów w systemie
5. Organizacja spotkań
6. Organizowanie warsztatów i szkoleń
7. Wykonywanie drobnych tłumaczeń
8. Nadzór nad planowanym i zaraportowanym czasem pracy pracowników
9. Wykonywanie raportów ze spotkań i telekonferencji
10. Wpieranie comiesięcznego raportowania
Office Assistant
Zakres obowiązków:
1. koordynacja pracy recepcji (budowanie pozytywnego wizerunku firmy, opieka nad gośćmi polskimi oraz zagranicznymi ,obsługa przesyłek kurierskich, poczty przychodzącej oraz wychodzącej)
2. przygotowanie oficjalnych pism, zaproszeń oraz prezentacji
3. nadzór nad obiegiem dokumentów
4. koordynacja prac z biurami za granicą oraz w innych miastach w Polsce
5. organizowanie podróży krajowych i zagranicznych (wizy, bilety, hotele)
6. organizowanie warsztatów i szkoleń
7. organizowanie spotkań Zarządu
8. wsparcie działań marketingowych firmy
9. wsparcie office managera w zakresie obsługi floty i zarządzania biurami
10. obsługa bilingów za telefony stacjonarne i komórkowe pracowników oraz zarządu
11. samodzielne wykonywanie drobnych tłumaczeń oraz koordynacja prac zlecanych do biur tłumaczeń
12. dbałość o zaplecze administracyjne firmy (m. in. zamówienia materiałów biurowych, spożywczych, wizytówek)
1. koordynacja pracy recepcji (budowanie pozytywnego wizerunku firmy, opieka nad gośćmi polskimi oraz zagranicznymi ,obsługa przesyłek kurierskich, poczty przychodzącej oraz wychodzącej)
2. przygotowanie oficjalnych pism, zaproszeń oraz prezentacji
3. nadzór nad obiegiem dokumentów
4. koordynacja prac z biurami za granicą oraz w innych miastach w Polsce
5. organizowanie podróży krajowych i zagranicznych (wizy, bilety, hotele)
6. organizowanie warsztatów i szkoleń
7. organizowanie spotkań Zarządu
8. wsparcie działań marketingowych firmy
9. wsparcie office managera w zakresie obsługi floty i zarządzania biurami
10. obsługa bilingów za telefony stacjonarne i komórkowe pracowników oraz zarządu
11. samodzielne wykonywanie drobnych tłumaczeń oraz koordynacja prac zlecanych do biur tłumaczeń
12. dbałość o zaplecze administracyjne firmy (m. in. zamówienia materiałów biurowych, spożywczych, wizytówek)
Szkolenia i kursy
10.2012 - PRINCE2 Foundation, CRM S.A, Warszawa
01.2012 - Szkolenie z zakresu normy ISO IEC 12207:2008, PRIM sp. z o.o. Kraków
09.2011 - Microsoft Office Excel techniki zaawansowane, ARTAX, Kraków
07.2009 - "Konflikty - jak ich unikać i jak je rozwiązywać", Profes
01.2012 - Szkolenie z zakresu normy ISO IEC 12207:2008, PRIM sp. z o.o. Kraków
09.2011 - Microsoft Office Excel techniki zaawansowane, ARTAX, Kraków
07.2009 - "Konflikty - jak ich unikać i jak je rozwiązywać", Profes
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Zainteresowania
Taniec (salsa, kizomba, bachata, tango)
Podróże
Podróże
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.