Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Komunikacja
Umiejętności komunikacyjne
Zarządzanie kluczowymi klientami
Komunikacja Marketingowa
relacje z mediami
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
komunikaty prasowe
Project Management
Public Relations
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
relacje z Klientami
PR wewnętrzny
Lekkie pióro - tworzenie dobrych tekstów
Doświadczenie zawodowe
Account Manager
• Tworzenie oraz realizacja strategii marketingowych głównie w Social Media
Zrealizowane projekty:
• Dove "Czy wiesz jak regenerować skóre pod pachami?" - kampania obejmująca punkty sprzedaży, prasę, telewizję oraz internet, a w tym media społecznościowe - działania mające na celu udostępnienie treści edukacyjnych, program abmasadorski angażujący liderów opinii, test samodiagnozy, porady eksperta (zakres obowiązków: obsługa Klienta, koordynacja działań online i offline, nadzór nad programem ambasadorskim oraz infolinią, produkcja ATL)
• Wilkinson "Gładka Rewolucja" - kampania na Facebook'u (zakres obowiązków: budowa strategii komunikacji, obsługa Klienta, redakcja fanpage'a, budowa i obsługa aplikacji konkursowej, organizacja i obsługa logistyczna konkursów, stworzenie e-booka, nadzór nad kampanią ASU)
• Hortex "Allfestivals" - kampania na Facebook'u (zakres obowiązków: budowa strategii komunikacji, obsługa Klienta, redakcja fanpage'a, budowa i obsługa aplikacji, organizacja i obsługa logistyczna konkursów, nadzór nad kampanią ASU)
Zrealizowane projekty:
• Dove "Czy wiesz jak regenerować skóre pod pachami?" - kampania obejmująca punkty sprzedaży, prasę, telewizję oraz internet, a w tym media społecznościowe - działania mające na celu udostępnienie treści edukacyjnych, program abmasadorski angażujący liderów opinii, test samodiagnozy, porady eksperta (zakres obowiązków: obsługa Klienta, koordynacja działań online i offline, nadzór nad programem ambasadorskim oraz infolinią, produkcja ATL)
• Wilkinson "Gładka Rewolucja" - kampania na Facebook'u (zakres obowiązków: budowa strategii komunikacji, obsługa Klienta, redakcja fanpage'a, budowa i obsługa aplikacji konkursowej, organizacja i obsługa logistyczna konkursów, stworzenie e-booka, nadzór nad kampanią ASU)
• Hortex "Allfestivals" - kampania na Facebook'u (zakres obowiązków: budowa strategii komunikacji, obsługa Klienta, redakcja fanpage'a, budowa i obsługa aplikacji, organizacja i obsługa logistyczna konkursów, nadzór nad kampanią ASU)
wystawiono
Pracowałem z Klaudią przy kilku projektach dotyczących PR wewnętrznego. Klaudia jako PR Manager zawsze miała bardzo pro-klienckie nastawienie, wszelkie problemy pojawiające się na drodze były rozwiązywane niezwykle szybko i rezultaty był zdecydowanie zgodne z, a nawet przekraczające oczekiwania. Jej zaangażowanie w pracę i widoczny entuzjazm w trakcie współpracy powodował, że bardzo mile wspominam jej profesjonalizm.
wystawiono
Klaudia to prawdziwa profesjonalistka. Projekt, nad którym pracowałem z agencją przejęła, jako Account, w krytycznym momencie i bardzo sprawnie doprowadziła go do szczęśliwego końca. Pracując z Klaudią ma się wrażenie, że nad wszystkim panuje, myśli do przodu i szybko reaguje na nieoczekiwane problemy. Praca w takim Accountem to dla brand managera czysta przyjemność.
PR/Marketing Manager
• Tworzenie oraz realizacja strategii marketingowych 360° z wykorzystaniem narzędzi, takich jak ATL, BTL, programy ambasadorskie, PR, eventy oraz nowoczesne narzędzia on-line (WOMM, marketing społecznościowy, SEM, SEO)
• AutoPR agencji – redakcja informacji prasowych, media relations, obecność na konferencjach branżowych, zgłaszanie projektów do polskich oraz międzynarodowych konkursów
Zrealizowane projekty:
• Campari „Gra Wstępna” - kampania online i offline oparta na cyklu imprez domowych (80 imprez w Warszawie i Trójmieście) wzbogaconych kursem uwodzenia oraz pokazem barmańskim (zakres obowiązków: obsługa klienta, koordynacja działań online i offline, rekrutacja i szkolenie prowadzących eventy, produkcja BTL). Projekt nominowany w konkursach MIXX Awards 2009 oraz Golden Arrow 2009
• Lovela „Program ambasadorski Lovela Care” - program skierowany do obecnych i przyszłych rodziców. Główną platformą komunikacji jest serwis internetowy Lovela.pl, zawierający m.in. informacje na temat zdrowia i pielęgnacji niemowląt. Zarejestrowane osoby otrzymują pakiet powitalny. Kampania oparta jest na szeregu działań online, szczególnie zaś na współpracy z liderami opinii, buzz marketingu oraz SEM i SEO (zakres obowiązków: obsługa klienta, koordynacja działań online i offline, obsługa logistyczna programu, produkcja BTL)
• Microsoft, Agora, Unilever, Nice, Krispol, WSISiZ WIT, IDMnet, iloggo, IKEA, Vision – kampanie oparte na działaniach PR (zakres obowiązków: obsługa klienta, media relations, organizacja konferencji prasowych, ATL, produkcja BTL)
• Unilever (Rama, Flora, Hellmann’s), Nutricia (Bebiko, Mamopedia.pl) – eventy wokół aktywacji
• AutoPR agencji – redakcja informacji prasowych, media relations, obecność na konferencjach branżowych, zgłaszanie projektów do polskich oraz międzynarodowych konkursów
Zrealizowane projekty:
• Campari „Gra Wstępna” - kampania online i offline oparta na cyklu imprez domowych (80 imprez w Warszawie i Trójmieście) wzbogaconych kursem uwodzenia oraz pokazem barmańskim (zakres obowiązków: obsługa klienta, koordynacja działań online i offline, rekrutacja i szkolenie prowadzących eventy, produkcja BTL). Projekt nominowany w konkursach MIXX Awards 2009 oraz Golden Arrow 2009
• Lovela „Program ambasadorski Lovela Care” - program skierowany do obecnych i przyszłych rodziców. Główną platformą komunikacji jest serwis internetowy Lovela.pl, zawierający m.in. informacje na temat zdrowia i pielęgnacji niemowląt. Zarejestrowane osoby otrzymują pakiet powitalny. Kampania oparta jest na szeregu działań online, szczególnie zaś na współpracy z liderami opinii, buzz marketingu oraz SEM i SEO (zakres obowiązków: obsługa klienta, koordynacja działań online i offline, obsługa logistyczna programu, produkcja BTL)
• Microsoft, Agora, Unilever, Nice, Krispol, WSISiZ WIT, IDMnet, iloggo, IKEA, Vision – kampanie oparte na działaniach PR (zakres obowiązków: obsługa klienta, media relations, organizacja konferencji prasowych, ATL, produkcja BTL)
• Unilever (Rama, Flora, Hellmann’s), Nutricia (Bebiko, Mamopedia.pl) – eventy wokół aktywacji
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku.
2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości.
3. Bądź na bieżąco w swojej branży.
4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl
5. P
Biegnąca z Naturą
Inspiracją do powstania tego pomysłu jest nasze osobiste pragnienie powrotu do korzeni własnej kobiecości oraz jej pełnego poczucia i wewnętrznej integracji. W konsekwencji pojawiła się idea dania tak
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)
Event Engineering
Forum o eventach, technologiach eventowych, telebimach, laserach, nagłośnieniu i oświetleniu. A także o multimedialnych scenografiach. Zapraszam wszystkich związanych z branżą eventową.
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Eventy i animacja czasu wolnego
STAGEMAN jest dumny ze swoich Animatorów - dołącz do nas na www.stageman.pl i odważ się, by wejść do świata animacji czasu wolnego!