Klaudia Kurzydło

Czlonek stowarzyszenia, Stowarzyszenie Festiwal Kolorów
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Realizacje Microsoft Office Prawo jazdy kat B rozwój marki Aktywność Imprezy masowe kreatywność i bardzo dobra organizacja pracy Eventy - planowanie i organizacja eventy muzyczne

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Czlonek stowarzyszenia
Stowarzyszenie Festiwal Kolorów
Współpraca przy organizacji trasy koncertowej Festiwal Kolorów z następującym zakresem obowiązków:
- Współpraca z mediami; redagowanie informacji prasowych, uzgadnianie umów i wydawanie akredytacji dla dziennikarzy, fotografów i operatorów.
- Pozyskiwanie i obsługa partnerów i kontrahentów Festiwalu takich jak: PepsiCo, Haribo, Farmona, Ice Watch, w tym negocjowanie kontraktów sponsorskich, pomoc i planowanie stref sponsorskich;
- Współpraca z właścicielami obiektów w zakresie uzgadniania technicznych aspektów wydarzeń;
- Publikowanie informacji na stronie WWW oraz fanpage Festiwalu Kolorów;
- Rekrutacja i nadzorowanie pracy wolontariuszy;
- Współpraca przy tworzeniu harmonogramu festiwalu i selekcja artystów;
- Współpraca przy realizacji wydarzeń oraz efektywne reagowanie na sytuacje kryzysowe.
- Organizacja miasteczka gastronomicznego
- Promocja oraz marketing na portalu społecznościowym Facebook Festiwalu Kolorów, a także w innym mediach społecznościowych jak Instagram oraz Snapcha
Logo
Junior Event Manager
Noll i Wentz
- Planowanie akcji marketingowej dla firm,
- Współpraca z klientem, doprecyzowanie szczegółów współpracy,
- Realizacja akcji marketingowych w terenie,
- Współpraca z właścicielami obiektów,
- Doprecyzowanie szczegółów,
- Podpisywanie umów.
- Czuwanie nad przebiegiem promocji oraz pracą hosstes, sampling produktu, współpraca z grafikiem oraz fotografem, rozpoznanie znajomości marki wśród turystów, analiza, podsumowanie i rekomendacja.
Bank BPH
Asystent d/s sprzedaży
Sprzedaż produktów kredytowych, bankowych.
CUKIERNIA SOWA
Kasjer / barista

Projekty

Stowarzyszenie Festiwal Kolorów
Trasa koncertowa, imprezy masowe odbywające się w kilkunastu miastach Polski. Zrzesza miłośników muzyki rockowej oraz klubowej przy charakterystycznych wyrzutach kolorów holi symbolizujących radość.
Zakres obowiązków
Współpraca przy organizacji trasy koncertowej Festiwal Kolorów z następującym zakresem obowiązków:
- Współpraca z mediami; redagowanie informacji prasowych, uzgadnianie umów i wydawanie akredytacji dla dziennikarzy, fotografów i operatorów.
- Pozyskiwanie i obsługa partnerów i kontrahentów Festiwalu takich jak: PepsiCo, Haribo, Farmona, Ice Watch, w tym negocjowanie kontraktów sponsorskich, pomoc i planowanie stref sponsorskich;
- Współpraca z właścicielami obiektów w zakresie uzgadniania technicznych aspektów wydarzeń;
- Publikowanie informacji na stronie WWW oraz fanpage Festiwalu Kolorów;
- Rekrutacja i nadzorowanie pracy wolontariuszy;
- Współpraca przy tworzeniu harmonogramu festiwalu i selekcja artystów;
- Współpraca przy realizacji wydarzeń oraz efektywne reagowanie na sytuacje kryzysowe.
- Organizacja miasteczka gastronomicznego
- Promocja oraz marketing na portalu społecznościowym Facebook Festiwalu Kolorów, a także w innym mediach społecznościowych jak Instagram oraz Snapchat
Realizacja, produkcja projektu filmowego "Opowieści kaszubskie".
Projekt koła naukowego Enactus Uniwersytetu Gdańskiego, mającego na celu promowanie regionu kaszub oraz regionalnych młodych artystów, lokalnej młodzieży.
Zakres obowiązków
Realizacja, asystent reżysera oraz pomoc przy produkcji projektu w zakresie organizacji kostiumów, statystów, plenerów na plany zdjęciowe.
Maoam na stoku
Akcja marketingowa przeprowadzona na stokach w polskich górach mająca na celu promocję nowych produktów marki Maoam oraz weryfikację styczności klienta z marką.
Zakres obowiązków
- Zaplanowanie akcji marketingowej dla firm Haribo
- Współpraca z klientem, doprecyzowanie szczegółów współpracy
- Realizacja akcji marketingowych w terenie dla marki Haribo (gumy rozpuszczalne Maoam) w terminie 28.01.17 – 19.02.17 z następującym zakresem obowiązków:
- Współpraca z właścicielami obiektów narciarskich w zakresie uzgadniania technicznych aspektów akcji samplingowych, dogadywanie szczegółów, podpisywanie umów.
- Czuwanie nad przebiegiem promocji oraz pracą hosstes, sampling produktu, współpraca z grafikiem oraz fotografem, rozpoznanie znajomości marki wśród turystów, analiza, podsumowanie i rekomendacja.

Edukacja

Logo
Kulturoznawstwo, licencjackie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

organizacja eventów,
marketing
eventy muzyczne,
muzyka lat 60,70, 80,
muzyka współczesna,
film,
żeglarstwo,
joga,

Inne

Młoda, zdolna i kreatywna, wiele chęci do działania i aktywnego spędzania czasu. Chęć pracy w marketingu, organizacji eventów. Pomysłowość, oryginalność i wyobraźnia sprawdzające się przy wykonywaniu wielu zadań.

Grupy

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie