Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
obsługa komputera
Obsługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy kat B
Microsoft Project (podstawowy)
TMS
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
Microsoft Access (podstawy)
odpowiedzialność za powierzone zadania
Język angielski na poziomie C1
Prace administracyjno-biurowe
dbanie o prawidłowy obieg dokumentaccji
Microsft Power Point
iGrafX (podstawy)
znajomość programu TMS
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Informatyk - HelpDesk
- wsparcie informatyczne pracowników oddziału;
- wydawanie, instalacja sprzętu stacji roboczych;
- nadawanie dostępów, uprawnień;
- kontaktowanie się z supportami (język angielski);
- dbałość o update'y systemu na serwerach;
- przygotowywanie oraz przeprowadzanie szkoleń kierowców z zakresu obsługi skanerów;
- kontrola jakości używania skanerów przez kierowców;
- cykliczna kontrola zachowania prawidłowej temperatury w przewozie towarów;
- dbałość o rejestratory temperatury (mobilne rejestratory zamontowane w przestrzeni ładunkowej, termometry wkłuwane oraz laserowe);
- kontrola przesyłania dokumentów WZ przez klientów;
- bieżąca komunikacja mailowa i telefoniczna z innymi działami, oddziałami firmy oraz z klientami;
- sporządzanie raportów
- wydawanie, instalacja sprzętu stacji roboczych;
- nadawanie dostępów, uprawnień;
- kontaktowanie się z supportami (język angielski);
- dbałość o update'y systemu na serwerach;
- przygotowywanie oraz przeprowadzanie szkoleń kierowców z zakresu obsługi skanerów;
- kontrola jakości używania skanerów przez kierowców;
- cykliczna kontrola zachowania prawidłowej temperatury w przewozie towarów;
- dbałość o rejestratory temperatury (mobilne rejestratory zamontowane w przestrzeni ładunkowej, termometry wkłuwane oraz laserowe);
- kontrola przesyłania dokumentów WZ przez klientów;
- bieżąca komunikacja mailowa i telefoniczna z innymi działami, oddziałami firmy oraz z klientami;
- sporządzanie raportów
Pracownik działu spedycji
- odprawa kierowców w trasy - wydanie dokumentów, podejmowanie decyzji o towarze (w przypadku rozbieżności ilościowych, jakościowych czy opóźnieniu w dojeździe na magazyn), udzielanie niezbędnych informacji;
- organizacja odbiorów towaru - przydzielanie zadań kierowcom po zrealizowaniu dostaw;
- kontrola przesyłania dokumentów WZ przez klientów, wprowadzanie dokumentów do systemu;
- bieżąca komunikacja mailowa i telefoniczna z innymi działami, oddziałami firmy oraz z klientami;
- sporządzanie raportów.
- organizacja odbiorów towaru - przydzielanie zadań kierowcom po zrealizowaniu dostaw;
- kontrola przesyłania dokumentów WZ przez klientów, wprowadzanie dokumentów do systemu;
- bieżąca komunikacja mailowa i telefoniczna z innymi działami, oddziałami firmy oraz z klientami;
- sporządzanie raportów.
Kontroler jakości
Kontrola jakości wykonywanych przez zakład Faurecia prowadnic samochodowych (poziom hałasu, stan wizualny i techniczny).
Szkolenia i kursy
Technik logistyk, kwalifikacja A.30, Organizacja i monitorowanie przepływu zasobów i informacji w procesach produkcji, dystrybucji i magazynowania | maj 2015
Technik logistyk, kwalifikacja A.31, Zarządzanie środkami technicznymi podczas realizacji procesów transportowych | maj 2016
Technik logistyk, kwalifikacja A.32, Organizacja i monitorowanie przepływu zasobów i informacji w jednostkach organizacyjnych | czerwiec 2017
Technik logistyk, kwalifikacja A.31, Zarządzanie środkami technicznymi podczas realizacji procesów transportowych | maj 2016
Technik logistyk, kwalifikacja A.32, Organizacja i monitorowanie przepływu zasobów i informacji w jednostkach organizacyjnych | czerwiec 2017
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw