Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Microsoft PowerPoint
Pascom
PasCom Flota II
komornik sql
Asystent
Qklinika
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager
United Sport&Street Wear
- Opieka nad marką, prowadzenie kampanii reklamowych i promocji danej marki (lansowanie nowych produktów oraz zwiększanie efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki istniejących), doradzanie klientom we wszystkich stadiach kreowania marki - od badań, planowania, wdrażania, do kontroli efektów (np. współpraca przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek),
- Prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż produktu/usługi - wizualizacja pomysłów (materiały promocyjne, informacje prasowe, targi, konkursy), przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, koordynacja projektów promocyjnych dealerów i przedstawicieli handlowych. Kolejny obowiązek to monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych.
- Prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż produktu/usługi - wizualizacja pomysłów (materiały promocyjne, informacje prasowe, targi, konkursy), przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, koordynacja projektów promocyjnych dealerów i przedstawicieli handlowych. Kolejny obowiązek to monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych.
Specjalista ds. administracji
- obsługa administracyjna centrali oraz oddziałów, zapewniająca ich sprawne funkcjonowanie, w tym:
- najem, wyposażenie, sprzęty dla pracowników, systemy bezpieczeństwa
- nadzór nad usługami utrzymania czystości w centralach i oddziałach
- współpraca z dostawcami artykułów biurowych i spożywczych,
- organizacja usług wspierających podróże służbowe, takich jak: rezerwacja hoteli, zakup biletów kolejowych i lotniczych,
- współpraca z zespołem floty samochodowej,
- kontakty i negocjacje umów z dostawcami,
- przygotowywanie budżetów, kontrola wydatków,
- aktywny udział w tworzeniu regulacji wewnętrznych zapewniających realizację zadań departamentów,
- bieżąca współpraca z klientem wewnętrznym.
- najem, wyposażenie, sprzęty dla pracowników, systemy bezpieczeństwa
- nadzór nad usługami utrzymania czystości w centralach i oddziałach
- współpraca z dostawcami artykułów biurowych i spożywczych,
- organizacja usług wspierających podróże służbowe, takich jak: rezerwacja hoteli, zakup biletów kolejowych i lotniczych,
- współpraca z zespołem floty samochodowej,
- kontakty i negocjacje umów z dostawcami,
- przygotowywanie budżetów, kontrola wydatków,
- aktywny udział w tworzeniu regulacji wewnętrznych zapewniających realizację zadań departamentów,
- bieżąca współpraca z klientem wewnętrznym.
Specjalista ds. Administracji
Premium Sport Catering
- współpraca z zespołem floty samochodowej,
- kontakty i negocjacje umów z dostawcami spożywczymi,
- przygotowywanie budżetów, kontrola wydatków,
- tworzenie menu, map rozjazdu, kontakt z kierowcami
- aktywny udział w tworzeniu regulacji wewnętrznych zapewniających realizację zadań,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- udział marketingowy - social media oraz czasopismach
- kontakty i negocjacje umów z dostawcami spożywczymi,
- przygotowywanie budżetów, kontrola wydatków,
- tworzenie menu, map rozjazdu, kontakt z kierowcami
- aktywny udział w tworzeniu regulacji wewnętrznych zapewniających realizację zadań,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- udział marketingowy - social media oraz czasopismach
Sekretarka/Asystentka Biura
zarządzanie zespołem;
- kierowanie pracą sekretariatu;
- koordynowanie obsługą poczty wychodzącej i przychodzącej;
- koordynowanie obiegu dokumentów;
- redagowanie pism od prawników
- współpraca i dobór zewnętrznych usługodawców kancelarii w zakresie obsługi administracyjnej.
- współpraca z innymi działami kancelarii
- kierowanie pracą sekretariatu;
- koordynowanie obsługą poczty wychodzącej i przychodzącej;
- koordynowanie obiegu dokumentów;
- redagowanie pism od prawników
- współpraca i dobór zewnętrznych usługodawców kancelarii w zakresie obsługi administracyjnej.
- współpraca z innymi działami kancelarii
Asystentka Zarządcy Budynku
- przygotowanie i obsługa spotkań w siedzibie firmy
- obsługa kontaktów telefonicznych
- prowadzenie kalendarza spotkań i zadań
- dbanie o zaopatrzenie biura
- obsługa korespondencji
- rejestracja dokumentów księgowych w wewnętrznym systemie
- organizacja i rozliczanie podróży służbowych
- obsługa kontaktów telefonicznych
- prowadzenie kalendarza spotkań i zadań
- dbanie o zaopatrzenie biura
- obsługa korespondencji
- rejestracja dokumentów księgowych w wewnętrznym systemie
- organizacja i rozliczanie podróży służbowych
Edukacja
Prawo i administracja, średnie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy