Umiejętności
Kreatywność
Event Management
Marketing
Project Management
Zarządzanie zespołem
media społecznościowe
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Asystentka ds. Marketingu
- Wsparcie działu w realizacji projektów marketingowych,
- Współpraca z drukarniami, agencjami reklamowymi i innymi producentami materiałów marketingowych,
- Kontrola i uzupełnianie stanów magazynowych materiałów marketingowych,
- Koordynowanie projektów oraz organizowanie eventów,
- Współpraca z kierownikami produktów w zakresie aktywności marketingowych,
- Organizacja dystrybucji materiałów marketingowych,
- Rozliczanie przedstawicieli z materiałów marketingowych,
- Współpraca z mediami (Bauer, Bauer Feniks, Edipresse, Interia)
- Tworzenie materiałów marketingowych, PR-ów, artykułów sponsorskich,
- Współpraca z grafikiem,
- Koordynowanie ogólnopolskiego projektu edukacyjnego,
- Współpraca z drukarniami, agencjami reklamowymi i innymi producentami materiałów marketingowych,
- Kontrola i uzupełnianie stanów magazynowych materiałów marketingowych,
- Koordynowanie projektów oraz organizowanie eventów,
- Współpraca z kierownikami produktów w zakresie aktywności marketingowych,
- Organizacja dystrybucji materiałów marketingowych,
- Rozliczanie przedstawicieli z materiałów marketingowych,
- Współpraca z mediami (Bauer, Bauer Feniks, Edipresse, Interia)
- Tworzenie materiałów marketingowych, PR-ów, artykułów sponsorskich,
- Współpraca z grafikiem,
- Koordynowanie ogólnopolskiego projektu edukacyjnego,
Junior Account Executive
Agencja reklamowa ChocolAD
- Utrzymanie i rozwój stałej współpracy z klientami powierzonymi do obsługi;
- Współpraca z Działem Graficznym – wdrażanie oczekiwań klientów i realizacja projektów;
- Nadzór nad dokumentacją – Oferty, Zamówienia, Faktury oraz płatności;
- Praca przy przygotowywaniu strategii komunikacyjnych;
- Analiza informacji na temat strategii marketingowej klienta;
- Koordynacja działań między agencją a klientem i podwykonawcami agencji;
- Współpraca z Działem Graficznym – wdrażanie oczekiwań klientów i realizacja projektów;
- Nadzór nad dokumentacją – Oferty, Zamówienia, Faktury oraz płatności;
- Praca przy przygotowywaniu strategii komunikacyjnych;
- Analiza informacji na temat strategii marketingowej klienta;
- Koordynacja działań między agencją a klientem i podwykonawcami agencji;
Project Manager - staż absolwencki
Agencja Eventowa Promo Events
- tworzenie koncepcji wydarzeń;
- prezentacja i kosztorysowanie ofert eventowych;
- zarządzanie zespołem podczas realizacji eventów;
- kompleksowy nadzór nad prowadzonymi projektami i podwykonawcami;
- organizacja imprez m.in. dla In Post, Oleofarm;
- prezentacja i kosztorysowanie ofert eventowych;
- zarządzanie zespołem podczas realizacji eventów;
- kompleksowy nadzór nad prowadzonymi projektami i podwykonawcami;
- organizacja imprez m.in. dla In Post, Oleofarm;
Młodszy specjalista ds.marketingu
- Koordynowanie eventów organizowanych przez partnerów biznesowych (Galerie Handlowe):
- Opracowanie materiału merytorycznego i kreatywnego na potrzeby stworzenia story marki North Fish obecnie wykorzystywanej w strategii komunikacji;
- Uczestnictwo w spotkaniach koncepcyjnych przy opracowywaniu kampanii marki na okres jesień- zima;
-Przygotowywanie planogramów wg zasad merchandisingu;
- Tworzenie briefów na potrzeby zapytań ofertowych do Agencji Reklamowych;
- Bieżący monitoring i raportowanie działań konkurencji;
- Opracowanie materiału merytorycznego i kreatywnego na potrzeby stworzenia story marki North Fish obecnie wykorzystywanej w strategii komunikacji;
- Uczestnictwo w spotkaniach koncepcyjnych przy opracowywaniu kampanii marki na okres jesień- zima;
-Przygotowywanie planogramów wg zasad merchandisingu;
- Tworzenie briefów na potrzeby zapytań ofertowych do Agencji Reklamowych;
- Bieżący monitoring i raportowanie działań konkurencji;
Koordynator Projektu
Konferencja Smart PM
- Kontrola właściwego przebiegu konferencji
- Zarządzanie 10 osobowym zespołem
- Kontrolowanie , monitorowanie obowiązujących działań zespołu
- Nadzór nad pracą zespołu podczas konferencji
- Nadzorowanie współpracy z podwykonawcami
- Pozyskiwanie sponsorów
- Pozyskiwanie prelegentów i wykonawców gier symulacyjnych
- Zarządzanie 10 osobowym zespołem
- Kontrolowanie , monitorowanie obowiązujących działań zespołu
- Nadzór nad pracą zespołu podczas konferencji
- Nadzorowanie współpracy z podwykonawcami
- Pozyskiwanie sponsorów
- Pozyskiwanie prelegentów i wykonawców gier symulacyjnych
Koordynator Projektu
Konferencja Smart PM
- Kontrola właściwego przebiegu konferencji
- Zarządzanie 15 osobowym zespołem
- Kontrolowanie , monitorowanie obowiązujących działań zespołu
- Nadzór nad pracą zespołu podczas konferencji
- Nadzorowanie współpracy z podwykonawcami
- Pozyskiwanie sponsorów
- Zamknięcie i rozliczenie projektu
- Zarządzanie 15 osobowym zespołem
- Kontrolowanie , monitorowanie obowiązujących działań zespołu
- Nadzór nad pracą zespołu podczas konferencji
- Nadzorowanie współpracy z podwykonawcami
- Pozyskiwanie sponsorów
- Zamknięcie i rozliczenie projektu
Szkolenia i kursy
• Certyfikat Prince 2 na poziomie Foundation (2014);
• Metodyka zarządzania projektami SCRUM (2011; 2014);
• Zarządzanie: przywódca, lider, manager (2013);
• Rozwiązywanie problemów za pomocą kartki A3 (2012);
• Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w postępowaniu przetargowym (2012);
• Metodyka zarządzania projektami SCRUM (2011; 2014);
• Zarządzanie: przywódca, lider, manager (2013);
• Rozwiązywanie problemów za pomocą kartki A3 (2012);
• Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w postępowaniu przetargowym (2012);
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Zainteresowania
Hokej na lodzie
Gotowanie
Szycie na maszynie
Gotowanie
Szycie na maszynie
Inne
• Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office;
• Podstawowa znajomość programu Adobe Photoshop;
• Biegła znajomość przeszukiwania Internetu;
• Czynne prawo jazdy kat. B;
• Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
• Sumienność i dokładność wykonywanej pracy;
• Odporność na stres i pracę pod presją czasu;
• Nastawienie na cel;
• Łatwość nawiązywania kontaktów;
• Podstawowa znajomość programu Adobe Photoshop;
• Biegła znajomość przeszukiwania Internetu;
• Czynne prawo jazdy kat. B;
• Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
• Sumienność i dokładność wykonywanej pracy;
• Odporność na stres i pracę pod presją czasu;
• Nastawienie na cel;
• Łatwość nawiązywania kontaktów;
Grupy
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
PR-omocja szkoleń
Ta grupa to 'tablica ogłoszeń' tematów bardzo szeroko pojętych - około szkoleniowych.
Proszę pisać ogłoszenia zgodnie ze wzorem:
[Miasto/Polska][Data][Krótki temat][Grupa docelowa]
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?