Klaudia Adamus
Specjalista Public Relations
Oświęcim,
małopolskie
Umiejętności
Pakiet Office - bardzo dobry
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Projekty
Kongres Kobiet Podbeskidzia
Regionalny Kongres Kobiet Podbeskidzia dedykowany jest kobietom w każdym wieku: tym najmłodszym, rozpoczynającym dopiero marsz przez życie i tym które mogą pochwalić się dorobkiem i dużym doświadczeniem na wielu polach. Bez względu na zainteresowania i profesję każda znajdzie w nim coś dla siebie. Nowością jest zorganizowanie spotkań w kilku miejscach po to abyśmy mogły się poznać i skierować działania pod konkretne potrzeby i zainteresowania tak zróżnicowanego terenu.
Zakres obowiązków
organizacja eventu - Gala Finałowa V edycji Kongresu Kobiet, promocja, kanały social media, reklama, strona www
Szkolenia i kursy
1. 23.IX.2014- IV Europejski Kongres Małych i średnich Przedsiębiorstw w Katowicach-Europejskie forum młodych przedsiebiorców-panele Akademia Marketingu i Sprzedaży
2. 07.III.2014-warsztaty Kreowanie wizerunku biznesowego i wizerunku na co dzień-Studio Chanti w Bielsku-Biłej
3. 17.XII.2013 – webinar „Jeśli nie chcesz zmieniać świata, nie wychodź na scenę” - system tworzenia skutecznych prezentacji, 360 Smart Business Consulting Internet
4. 21.IX.2013 – IV Regionalny Kongres Kobiet Podbeskidzia w Bielsku – Białej pod patronatem honorowym Mirosławy Nykiel, poseł na sejm RP
5. 16-18.IX.2013 – III Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach, m.in.: Uroczysta promocja polskiej wersji autobiografii Wilfrieda Martensa, prezydenta Europejskiej Partii Ludowej i 9-krotnego premiera Belgii pt. „Europa. Nikt nie mówił, że będzie łatwo”, z udziałem autora książki, a także m.in. autora przedmowy – Premiera Jerzego Buzka i Ambasadora Belgii – Roula Delcorde, Spotkanie z Hermannem Schererem, jednym z największych europejskich mówców, ekspertem i filozofem biznesu – a także szkolenia o tematyce coachingu, biznesu i rozwoju osobistego
6. 13.IX.2013 – IV Kongres Ludzi Marketingu Śląskiego Towarzystwa Marketingowego w Katowicach-Rynek reklamy internetowej w Polsce, profesjonalne zasoby i narzędzia inform. ekonomicznej udostępniane przez CINiBA
7. 27.VI.2013 – konferencja biznesowa- Galeria Usług Hotel Campanille w Katowicach
8. 26.VI.2013 - forum biznesowe z Vito Casetti - Moja Toskania i Moje Dolomity Hotel Dębowiec w Bielsku-Bałej
9. 23.II.2013 – warsztaty Jak występować publicznie i przekonać do siebie innych w ramach Akademii Babskiego Portfela w Bielsku-Białej
10. 23.II.2013 – warsztaty Jak wyglądać profesjonalnie. - Dress Code w biznesie w ramach Akademii Babskiego Portfela w Bielsku-Białej
11. 22.IX.2012 – III Regionalny Kongres Kobiet Podbeskidzia w Bielsku – Białej pod patronatem honorowym Mirosławy Nykiel, poseł na sejm RP
Kursy:
1. IX-XII.2012 – kurs Pracownik ds. projektów unijnych – certyfikat Businnes School w Warszawie, biuro projektu w Krakowie – 120 godzin
2. V.2011 - szkolenie Rozliczanie wniosków o płatność – Generator Wniosków Płatniczych – świadectwo uczestnictwa; Regionalny Ośrodek EFS w Oświęcimiu 8 godzin
3. IV.2011 - szkolenie Finansowanie, księgowanie, ewidencja i rozliczanie projektów ze środków UE i innych zagranicznych – certyfikat MISTIA w Krakowie – 8 godzin
4. X.2010 - I.2011- kurs Księgowość komputerowa (w tym obsługa programu SYMFONIA) – certyfikat International Business Center Centrum IB w Krakowie – 100 godzin
5. V - VI.2010 - kurs Kompetencje prezentacyjne i umiejętność obsługi klienta jako atut zespołu - certyfikat International Business Center Centrum IB w Krakowie – 35 godzin
6. I - II.2010 - kurs Kadry i płace (w tym obsługa programu PŁATNIK i SYMFONIA) - certyfikat Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce i Centrum Szkoleniowe FRR w Katowicach – 64 godziny
2. 07.III.2014-warsztaty Kreowanie wizerunku biznesowego i wizerunku na co dzień-Studio Chanti w Bielsku-Biłej
3. 17.XII.2013 – webinar „Jeśli nie chcesz zmieniać świata, nie wychodź na scenę” - system tworzenia skutecznych prezentacji, 360 Smart Business Consulting Internet
4. 21.IX.2013 – IV Regionalny Kongres Kobiet Podbeskidzia w Bielsku – Białej pod patronatem honorowym Mirosławy Nykiel, poseł na sejm RP
5. 16-18.IX.2013 – III Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach, m.in.: Uroczysta promocja polskiej wersji autobiografii Wilfrieda Martensa, prezydenta Europejskiej Partii Ludowej i 9-krotnego premiera Belgii pt. „Europa. Nikt nie mówił, że będzie łatwo”, z udziałem autora książki, a także m.in. autora przedmowy – Premiera Jerzego Buzka i Ambasadora Belgii – Roula Delcorde, Spotkanie z Hermannem Schererem, jednym z największych europejskich mówców, ekspertem i filozofem biznesu – a także szkolenia o tematyce coachingu, biznesu i rozwoju osobistego
6. 13.IX.2013 – IV Kongres Ludzi Marketingu Śląskiego Towarzystwa Marketingowego w Katowicach-Rynek reklamy internetowej w Polsce, profesjonalne zasoby i narzędzia inform. ekonomicznej udostępniane przez CINiBA
7. 27.VI.2013 – konferencja biznesowa- Galeria Usług Hotel Campanille w Katowicach
8. 26.VI.2013 - forum biznesowe z Vito Casetti - Moja Toskania i Moje Dolomity Hotel Dębowiec w Bielsku-Bałej
9. 23.II.2013 – warsztaty Jak występować publicznie i przekonać do siebie innych w ramach Akademii Babskiego Portfela w Bielsku-Białej
10. 23.II.2013 – warsztaty Jak wyglądać profesjonalnie. - Dress Code w biznesie w ramach Akademii Babskiego Portfela w Bielsku-Białej
11. 22.IX.2012 – III Regionalny Kongres Kobiet Podbeskidzia w Bielsku – Białej pod patronatem honorowym Mirosławy Nykiel, poseł na sejm RP
Kursy:
1. IX-XII.2012 – kurs Pracownik ds. projektów unijnych – certyfikat Businnes School w Warszawie, biuro projektu w Krakowie – 120 godzin
2. V.2011 - szkolenie Rozliczanie wniosków o płatność – Generator Wniosków Płatniczych – świadectwo uczestnictwa; Regionalny Ośrodek EFS w Oświęcimiu 8 godzin
3. IV.2011 - szkolenie Finansowanie, księgowanie, ewidencja i rozliczanie projektów ze środków UE i innych zagranicznych – certyfikat MISTIA w Krakowie – 8 godzin
4. X.2010 - I.2011- kurs Księgowość komputerowa (w tym obsługa programu SYMFONIA) – certyfikat International Business Center Centrum IB w Krakowie – 100 godzin
5. V - VI.2010 - kurs Kompetencje prezentacyjne i umiejętność obsługi klienta jako atut zespołu - certyfikat International Business Center Centrum IB w Krakowie – 35 godzin
6. I - II.2010 - kurs Kadry i płace (w tym obsługa programu PŁATNIK i SYMFONIA) - certyfikat Fundacji Rozwoju Rachunkowości w Polsce i Centrum Szkoleniowe FRR w Katowicach – 64 godziny
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Zainteresowania
- aranżacje i dekoracje wnętrz
- działalność społeczna
- działalność społeczna
Organizacje
1. Stowarzyszenie Beskidzka Inicjatywa Lokalna w Bielsku - Białej -certyfikat członkostwa
2. Stowarzyszenie Managerów Kultury w Katowicach - certyfikat członkostwa
3. Śląskie Towarzystwo Marketingowe w Katowicach - certyfikat członkostwa
2. Stowarzyszenie Managerów Kultury w Katowicach - certyfikat członkostwa
3. Śląskie Towarzystwo Marketingowe w Katowicach - certyfikat członkostwa
Inne
- konferansjer-prowadzenie bankietów, gali, konferencji biznesowych;
- wystąpienia publiczne oraz prowadzenie prezentacji, konferencji, gali biznesu;
- organizator eventów, m.in. Kongresów Kobiet Podbeskidzia, Jarmarku Cudów, Błękitnego Marszu, Niezapomniani, Beskidzki Serw eventów charytatywnych i wielu innych....
- znajomość kanałów social media;
- zarządzanie kanałami tj. Youtube, Google+, Facebook. Twitter, Instagram;
- zarządzanie stronami www tj: Wordpres;
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy i zarządzania czasem;
- umiejętności organizacyjne;
- doświadczenie w obsłudze klienta (także jako doradca emerytalny);
- łatwość nawiązywania kontaktów;
- odpowiedzialność;
- punktualność i terminowość;
- stała gotowość do podnoszenia kwalifikacji;
- szybkość i łatwość przyswajania nowej wiedzy;
- wystąpienia publiczne oraz prowadzenie prezentacji, konferencji, gali biznesu;
- organizator eventów, m.in. Kongresów Kobiet Podbeskidzia, Jarmarku Cudów, Błękitnego Marszu, Niezapomniani, Beskidzki Serw eventów charytatywnych i wielu innych....
- znajomość kanałów social media;
- zarządzanie kanałami tj. Youtube, Google+, Facebook. Twitter, Instagram;
- zarządzanie stronami www tj: Wordpres;
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy i zarządzania czasem;
- umiejętności organizacyjne;
- doświadczenie w obsłudze klienta (także jako doradca emerytalny);
- łatwość nawiązywania kontaktów;
- odpowiedzialność;
- punktualność i terminowość;
- stała gotowość do podnoszenia kwalifikacji;
- szybkość i łatwość przyswajania nowej wiedzy;
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze