Wypowiedzi
-
Zapraszamy serdecznie na szkolenie:
Wystąpienia publiczne w biznesie czyli dlaczego mówienie może uratować Ci życie?
Podczas warsztatów dowiesz się:
Korzyści dla uczestników szkolenia:
1. Nauczycie się „odpuszczać” sobie: Obezwładniającą tremę i niepewność; Przekonanie, że „nie jestem urodzonym mówcą”; Błędy, które zawsze wyprowadzą Was na manowce.
2. Nauczycie się wpływać na świadomość, postawy i zachowania ludzi: JAK mieć grupę „pod kontrolą” czyli zarządzać energią i nastawieniem grupy; JAK osiągać cele prezentacji, przemówienia; JAK inspirująco motywować do działania; JAK mówić ciekawie i frapująco JAK przygotować się do różnych warunków prezentacji.
3. Nauczycie się w jaki sposób: Uruchomić wewnętrzne zasoby przydatne do prowadzenia prezentacji, czyli otwartość, ekspresję, błyskotliwość i stabilność; Korzystać z wewnętrznego „wyposażenia” Wypracować właściwą emisję głosu i pracować nim świadomie; Odpowiadać na trudne pytania i elastycznie reagować na nieprzewidziane sytuacje
Co w programie?:
1. Wytrenujesz „budzenie” słuchaczy i wpływanie na ich świadomość
2. Wytrenujesz wszystko co ważne PRZED WYSTĄPIENIEM
3. Odblokujesz wszystkie zasoby i ENERGIĘ SWOJEGO CIAŁA czyli nauczysz się korzystać z przekazu WERBALNEGO I NIEWERBALNEGO
4. Doświadczysz SIŁY SŁOWA i nauczysz się znajdować te właściwe
5. Nauczysz się budować STRUKTURĘ WYTĄPIENIA – rozpoczęcie, rozwinięcie zakończenie
6. Co potrzebujesz mieć w środku – TWOJE WEWNĘTRZENE WYPOSAŻENIE
7. RODZAJE WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH – jak dopasować wystąpienie
8. UWOLISZ SIĘ OD TREMY, odblokujesz energię, która zmieni Twoje emocje, tak aby Cię wspierały
9.INTEGRACJA treści, doświadczeń i odkryć
Miejsce szkolenia Hotel***Beethoven w Gdańsku
15-16 maja!
Więcej szczegółów:
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/w...
UWAGA! TRWA PROMOCJA!
ZAPISY
szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
515 212 450
Znajdź
nas na Facebook
-
Zapraszamy serdecznie na szkolenie:
Rozwiązywanie konfliktów w organizacji
Podczas warsztatów dowiesz się:
Szkolenie będzie esencjonalne i praktyczne, a zawarte w nim treści będą podane w takiej ilości jaka jest niezbędna do wyposażenia uczestników w kompetencje pracy z konfliktami. Część pierwszego dnia będzie poświęcona doświadczaniu i procesowi rozumienia różnych aspektów konfliktu, a w pozostałej części treningu osoby będą uczestnikami i obserwatorami symulacji konfliktów interpersonalnych i zespołowych. Praca będzie się odbywać na materiale uczestników oraz trenera.
Po tym szkoleniu sytuacje konfliktowe staną się początkiem wzrostu, a nie przyczyną pogarszania się wyników i atmosfery w organizacji.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Cele szkolenia:
Pokazanie istoty i mechanizmów rozwoju sytuacji konfliktowych; Identyfikacja preferowanych zachowań w obliczu konfliktu; Nabycie/rozwinięcie umiejętności diagnozowania źródeł konfliktu w zespole; Zbudowanie świadomości na temat ograniczania kosztów konfliktu dla organizacji; Trening radzenia sobie z każdym z rodzajów konfliktów pojawiających się w zespole.
Co w programie?:
DZIEŃ PIERWSZY
1. Psychologia konfliktu
2. Konflikt w organizacji
3. Ja w konflikcie
4. Mamy konflikt i co dalej?
DZIEŃ DRUGI
1. Symulacja – konflikt interpersonalny
2. Symulacja – konflikt wewnątrz zespołu
3. Integracja treści, doświadczeń i odkryć
Miejsce szkolenia Hotel***Beethoven w Gdańsku
08-09 maja !
Więcej szczegółów:
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/r...
UWAGA! TRWA PROMOCJA!
ZAPISY
szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
515 212 450
Znajdź
nas na Facebook
Ten post został edytowany przez Autora dnia 31.03.17 o godzinie 12:10 -
W tym temacie będę informować o planowanych szkoleniach organizowanych przez firmę AVENHANSEN w Gdańsku.
-
Zapraszamy serdecznie na szkolenie:
ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych
Podczas warsztatów dowiesz się:
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie postaw asertywnych. Poruszane zagadnienia będą dotyczyły porozumiewania się z drugim człowiekiem przy zachowaniu własnych poglądów, odczuć i prawa do powiedzenia „nie”. Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę praktycznego ćwiczenia zdobytej wiedzy.
Korzyści dla Uczestników:
Po szkoleniu uczestnicy będą: potrafili odróżnić zachowania asertywne od agresywnych i uległych, potrafili budować pozytywne relacje międzyludzkie oparte na zaufaniu i wyrażaniu własnych emocji, znali zasady obrony przed krytyką i będą potrafili skutecznie argumentować własne poglądy, potrafili zadbać o własne interesy w harmonii z otoczeniem i własnym odczuciem, z właściwej perspektywy oceniać problemy, ludzi i relacje, potrafili dopasować formę wypowiedzi do sytuacji i osoby, potrafili zamieniać styl krytyki na użyteczną informację zwrotną, umieli neutralizować stresy obniżające poczucie własnej wartości.
Co w programie?:
1. Asertywność Budowanie postawy asertywnej.
Co to jest asertywność?
Zachowanie asertywne, jako opozycja do zachowania agresywnego i uległego.
Asertywność w ujęciu analizy transakcyjnej.
Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych.
Komunikat ja – jako technika zmniejszania oporu u odbiorcy.
Mapa asertywności – diagnoza obszarów wymagających dalszego rozwoju umiejętności asertywnych.
Asertywność wobec siebie samego – zwiększenie poczucia własnej wartości.
2. Praktyka postawy asertywnej
Stawianie granic.
Obrona i reakcja na krytykę.
Obrona swoich praw i przekonań.
Umiejętność odmawiania i wyrażania swoich uczuć.
Asertywne radzenie sobie w sytuacjach trudnych.
Umiejętność obrony przed psychologicznym poniżeniem.
Wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych.
Asertywność w informacji zwrotnej
Miejsce szkolenia Hotel***Quality Silesian w Katowicach
18-19 maja !
Więcej szczegółów:
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/a...
UWAGA! TRWA PROMOCJA!
ZAPISY
szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
515 212 450
Znajdź
nas na Facebook
-
Zapraszamy serdecznie na szkolenie:
Trade marketing
Podczas warsztatów dowiesz się:
Korzyści dla Uczestników poprawa jakości planowania marketingowego bardziej precyzyjne określenie grupy docelowej i dopasowanie do niej komunikacji poprawa wyników sprzedażowych, dzięki zidentyfikowaniu przewag konkurencyjnych i wykorzystaniu ich w procesie sprzedaży poprawa skuteczności działań marketingowych i zwiększenie ich efektywności kosztowej
Szkolenie polecamy dla:
pracowników działu marketingu osób pełniących funkcje marketingowe
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
*mini wykład
*burze mózgów
*case study
*praca na autorskich arkuszach
Co w programie?:
1. TRADE MARKETING – NOWE UJĘCIE
2. BO NAJWAŻNIEJSZY JEST KLIENT
3. OBSZARY I NARZĘDZIA TRADE MARKETINGU
4. STRATEGIA DYSTRYBUCJI
5. PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I MOTYWACYJNE
6. MERCHANDISING
7. PROMOCJE W SIECI DYSTRYBUCJI
Miejsce szkolenia Hotel***Quality Silesian Katowice
10-11 maja !
Więcej szczegółów:
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/t...
UWAGA! TRWA PROMOCJA!
ZAPISY
szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
515 212 450
Znajdź
nas na Facebook
-
Zapraszamy serdecznie na szkolenie:
Negocjacje w biznesie
Podczas warsztatów dowiesz się:
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności w posługiwaniu się technikami negocjacyjnymi. Metody i techniki przekazywane przez trenera to sprawdzone w firmach biznesowych rozwiązania, dzięki którym uczestnicy rozwiną umiejętności negocjacji w rzeczywistych sytuacjach. Wdrożenie przez uczestników nabytych umiejętności, pozwoli im na profesjonalne przygotowanie się i przeprowadzenie procesu negocjacji, dające wymierne korzyści dla firmy. Korzyści dla Uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili: przygotować się do procesu negocjacji odkrywać interesy drugiej strony operować zmiennymi negocjacyjnymi skutecznie argumentować własną ofertę przeciwdziałać manipulacjom i brudnym chwytom efektywnie komunikować się z trudnym klientem.
Co w programie?:
1. Kluczowe zagadnienia negocjacji.
2. Etapy negocjacji.
3. Przygotowanie do negocjacji.
4. Odkrycie interesów klienta.
5. Prezentacja warunków oferty.
6. Zamknięcie procesu negocjacji.
7. Symulacje działań negocjatorów.
8. Obrona przed manipulacją klienta.
9. Perswazja w negocjacjach.
10. Komunikacja w negocjacjach.
11. Symulacje działań negocjatorów.
Miejsce szkolenia Katowice Hotel***Quality Silesian
20-21 kwietnia!
Więcej szczegółów:
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/n...
UWAGA! TRWA PROMOCJA!
ZAPISY
szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
515 212 450
Znajdź
nas na Facebook
-
W tym temacie będę informować o planowanych szkoleniach organizowanych przez firmę AVENHANSEN w Katowicach.
-
Zapraszamy serdecznie na szkolenie:
Zarządzanie konfliktem w zespole i efektywna komunikacja
Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:
*Przeanalizować każdą sytuację konfliktową i dostosować działania do problemu
*Efektywnie budować relacje w swoich zespołach
*Dostosować sposób komunikacji do osób w zespole
*Określić własną rolę w zespole
*Komunikować się z współpracownikami zgodnie z zasadami komunikacji społecznej
*Zapobiegać i rozwiązywać pojawiające się sytuacje konfliktowe
*Określić własny styl rozwiązywania konfliktu i własną ścieżkę rozwoju w ym obszarze
Co w programie?:
1. Teoria konfliktu
2. Zarządzanie konfliktem
3. Konflikt i komunikacja w zespole
4. Podstawowe zasady komunikacji
5. Komunikacja werbalna i niewerbalna
6. Sztuka argumentowania i perswazji
Miejsce szkolenia Hotel w Centrum Mercure Zakopane
07-08 sierpnia!
Więcej szczegółów:
http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/z...
UWAGA! TRWA PROMOCJA!
ZAPISY
szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
515 212 450
Znajdź
nas na Facebook
-
Zapraszamy serdecznie na szkolenie:
Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności
Podczas warsztatów dowiesz się:
Szkolenie przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę praktycznego ćwiczenia zdobytej wiedzy.
Po szkoleniu uczestnicy będą:
znali podstawowe zasady zarządzania czasem potrafili ustalić priorytety zgodnie z przedstawionymi zasadami potrafili efektywnie zaplanować szereg zadań znali zasady wyznaczania celów i zasady ich monitorowania potrafili radzić sobie ze „złodziejami czasu” potrafili skutecznie delegować zadania innym skutecznie radzić sobie w trudnych sytuacjach związanych z brakiem czasu potrafili zbudować harmonogramy, łączące w sobie złożone zależności potrafili odróżnić zachowania asertywne od agresywnych i uległych potrafili budować pozytywne relacje międzyludzkie oparte na zaufaniu i wyrażaniu własnych emocji znali zasady obrony przed krytyką i będą potrafili skutecznie argumentować własne poglądy potrafili radzić sobie w sytuacjach stresujących
Co w programie?:
1. Aktywne podejście do zarządzania czasem
2. Krąg reguł zarządzania czasem w pracy i życiu prywatnym
3. Organizacja pracy własnej poprzez wyznaczanie priorytetów
4. Sposoby ustalania priorytetów
Eisenhower Metoda ABC
5. Zysk i strata w planowaniu zadań – szacowanie czasu
6. Analiza celów i kontrola ich realizacji
7.Metoda wyznaczania celów - SMART
8. Obrany cel a elastyczność w działaniu
9. „Złodzieje czasu” - czynności, sytuacje, które nie sprzyjają efektywnemu zarządzaniu czasem Wewnętrzne i zewnętrzne pochłaniacze czasu Wpływ na pojawianie się „złodziei czasu”
10. Analiza własnego stylu zarządzania czasem (jak zarządzam czasem?) i źródeł motywacji w realizacji wyznaczonych zadań (co mnie motywuje?)
11. Pozytywne spojrzenie na ustalone cele i ich realizację – radzenie sobie z niepowodzeniami
12. Techniki analizowania czasu pracy i tworzenie „planów działań”
13. Tworzenie planu pracy i jego kontrola
14. Delegowanie zadań Przyczyny i przeszkody w zarządzaniu czasem
15. Radzenie sobie w sytuacjach trudnych
16. Budowanie postawy asertywnej
Miejsce Szkolenia Hotel Mercure w Zakopanem
27-28 lipca!
Więcej szczegółów:
http://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/skute...
UWAGA! TRWA PROMOCJA!
ZAPISY
szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
515 212 450
Znajdź
nas na Facebook
-
Zapraszamy serdecznie na szkolenie:
Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta
Podczas warsztatów dowiesz się:
* Jak zoptymalizować zakupy na potrzeby organizacji
* Jak przygotować i przeprowadzić efektywny proces negocjacyjny
Zastosowanie metod i technik, które poznasz na szkoleniu pozwoli Ci
na usprawnienie procesu zakupów w firmie oraz osiąganie
korzystniejszych warunków od dostawców.
Co w programie?:
1.Ćwiczenia wprowadzające
2.Liczy się doskonałość w podejściu do klienta
a)Czego oczekuje dzisiejszy Klient?
b)Czynniki satysfakcji klienta
c)Co się zmieniło w podejściu do klienta? Trendy w obsłudze klienta
3.Jakość obsługi ma coraz większe znaczenie…
a)Wyprzedzanie oczekiwań klienta, czyli jak klient chciałby być obsługiwany Wpływ pierwszej cechy - ćwiczenie
b)Wymagania stawiane pracownikom obsługujących klientów Umiejętności osobiste – ćwiczenie indywidualne
4.Proaktywna obsługa klienta – zasady:
a)Obsługa bezpośrednia
b)Rozmowa telefoniczna
c)E-obsługa
5.Psychologiczne typy zachowań klientów
a)Analiza zachowań klientów jako element przewidywania i zapobiegania sytuacjom trudnym Ćwiczenie – jak rozpoznać zachowania klientów? Czego unikać w rozmowie z poszczególnymi typami klientów b)Analiza Transakcyjna wg Erica Berne’a – jak rozmawiać z klientem?
c)Dostosowanie się do klienta podczas rozmowy
d)Ćwiczenia – studium przypadków
Trudny klient czy trudna sytuacja?
Dlaczego powstają trudne sytuacje z klientem?
Wymagający klient, to nie trudny klient!
Jak dotrzeć do istoty sprawy? Narzędzia empatycznego słuchania
Poświęcanie rozmówcy całkowitej uwagi
6.Asertywność w sytuacjach trudnych
a)Asertywność – budowanie postawy asertywnej
b)Zdarta płyta jako narzędzie radzenia sobie z niemożliwymi do realizacji żądaniami klienta
c)Stawianie granic
d)Konstruktywna informacja zwrotna
e)Odgrywanie ról – scenki z wykorzystaniem poznanych technik asertywnych. Wspólna analiza, wnioski
7.Podsumowanie
Miejsce szkolenia Poznań Hotel w Centrum Poznań
28-29 czerwca !
Więcej szczegółów:
http://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/profe...
UWAGA! TRWA PROMOCJA!
ZAPISY
szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
515 212 450
Znajdź
nas na Facebook
-
Zapraszamy serdecznie na szkolenie:
Sztuka prezentacji i autoprezentacji - wystąpienia publiczne
Podczas warsztatów dowiesz się:
W czasie dwudniowych zajęć uczestnicy zdobędą wszelkie niezbędne informacje i umiejętności, przydatne do przeprowadzenia interesującej, spójnej prezentacji. Nauczą się, jak przygotować się do wystąpienia, jak je zaplanować, jak stworzyć prezentację w programie Power Point, zwłaszcza pod kątem jednorodności graficznej i atrakcyjności dla odbiorcy. Poznają strukturę wystąpienia, która wpływa na dobre zapamiętywanie oraz angażowanie uwagi uczestników.
Podczas szkolenia powiemy, jak skutecznie się komunikować, dlaczego warto argumentować, mówić językiem korzyści, używać zrozumiałych słów oraz krótkich zdań. Uczestnicy podczas praktycznych zajęć przekonają się jak ważne jest, by utrzymywać dobry kontakt z grupą, by zadawać pytania i umiejętnie odpowiadać na te, które padają z sali. W pierwszym dniu szkolenia zdobywamy niezbędną wiedzę, ćwiczymy wybrane zagadnienia, a także nagrywamy krótkie wystąpienia.
Drugi dzień w pełni zamieniamy w warsztat. Poświęcamy go na nagrania prezentacji uczestników oraz analizę, gdyż podczas nagrania można zaobserwować pewne swoje nawykowe zachowania, nad którymi warto popracować. Zwracamy też uwagę na elementy wykonywane właściwie, gdyż to one w ogólnym odbiorze składają się na coś, co zwykle nazywamy „sztuką prezentacji”.
Co w programie?:
1. Wstęp
Praca w grupach - cechy dobrej prezentacji, cechy dobrego prezentera
Omówienie celów szkolenia oraz oczekiwań uczestników.
2. Jak się przygotować? Od ogółu do szczegółu.
Rola przygotowania – co powinniśmy wiedzieć, zanim w ogóle zaczniemy tworzyć program wystąpienia
3. Projektowanie graficzne prezentacji w Power Point
Dlaczego Power Point może stać się wielką przeszkodą na drodze do sukcesu Twojej prezentacji? Jak sprawić, żeby slajdy pomagały, a nie przeszkadzały?
Zasady projektowania slajdów: kolorystyka, wykorzystanie elementów graficznych, zwłaszcza zdjęć oraz infografiki, wybór czcionki i jej wielkość, jednorodność stylistyczna, animacje.
4. Autoprezentacja
Jak radzić sobie z tremą?
Jak się ubrać - zasady doboru stroju dla pań i panów.
Budowanie pozytywnego wizerunku – kontakt wzrokowy w przypadku dużych i małych grup, postawa ciała; gesty, których trzeba unikać.
Głos – dykcja, modulacja, intonacja
Lingwolamki – jak ćwiczyć dykcję
Ćwiczenia w grupach dwuosobowych z wykorzystaniem listy lingwolamek, przydatnych do ćwiczeń rozgrzewających aparat mowy przed każdym wystąpieniem.
Emisja głosu
5. Sztuka skutecznej komunikacji
Kanał wizualny, audytywny, kinestetyczny – jak je wykorzystać?
Argumentacja – jedno- i dwustronna, dopasowanie do intencji (PIWW), Konsekwencje, Konkretyzacje, Zastosowanie kwestii rozmówcy, Zamiana zarzutu w korzyść, Zmiany kontekstu, Redefinicja, Generalizacje, Przekierowanie na inny cel, Metakomentarz
Język korzyści
6. Tak zwani trudni uczestnicy
Typy „przeszkadzaczy” – co robić?
Sposoby odpowiadania na trudne pytania i obiekcje padające z sali
7. Podsumowanie
Miejsce szkolenia Hotel w Centrum Poznań
20-21 kwietnia!
Więcej szczegółów:
http://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/sztuk...
UWAGA! TRWA PROMOCJA!
ZAPISY
szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
515 212 450
Znajdź
nas na Facebook
-
Zapraszamy serdecznie na szkolenie:
Controlling sprzedaży - ujęcie praktyczne
Podczas warsztatów dowiesz się:
Szkolenie "Controlling sprzedaży", przeznaczone dla osób na co dzień zaangażowanych w proces sprzedaży i jej analizy, ma na celu przybliżenie tematyki kształtowania przychodów i kosztów sprzedaży. Jakie czynniki w sposób bezpośredni oraz pośredni oddziałują na efektywność sprzedaży? Jakie kroki należy podjąć, aby proces zarządzania sprzedażą w pełni realizował swoje cele i założenia? Jak zoptymalizować jego funkcjonowanie oraz działania w tym zakresie?
Te oraz inne pytania będą punktem wyjścia do wspólnej analizy, a następnie dyskusji na przedmiotowy temat. Korzyści dla Uczestników rozwój umiejętności samodzielnego poruszania się po typowych zagadnieniach z dziedziny controllingu sprzedaży, rozwój umiejętności analityczno-strategicznych, rozwój umiejętności analizy i prognozowania sprzedaży, wzrost umiejętności menedżerskich w obszarze kontroli i zmniejszania ryzyka firmy.
Co w programie?:
1. Wprowadzenie do controllingu
Istota controllingu w procesie zarządzania firmą
Cele controllingu
Skąd brać dane do controllingu sprzedaży
Ocena wiarygodności danych
2. Controlling sprzedaży w praktyce
Próg rentowności
Analiza sprzedaży
Analiza marż
Analiza rentowności
Koszty sprzedaży
Analiza odchyleń
Analiza dynamiki
Analiza wrażliwości
3. Planowanie sprzedaży
Jak planować sprzedaż?
Skąd brać dane niezbędne do planowania?
Planowanie sprzedaży – na przykładach
4. Analiza wskaźnikowa
Wskaźniki niezbędne do oceny sprzedaży
Analiza wskaźnikowa – problemy praktyczne
Idealny wskaźnik?
Samodzielna budowa wskaźników
5. Sprzedaż, a wyniki firmy
6. Analiza sprzedaży a systemy motywacyjne
7. Dylematy analizy sprzedaży danych nieliczbowych
Miejsce szkolenia Hotel***Europejski we Wrocławiu
27 kwietnia!
Więcej szczegółów:
http://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/contr...
UWAGA! TRWA PROMOCJA!
ZAPISY
szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
515 212 450
Znajdź
nas na Facebook
-
Zapraszamy serdecznie na szkolenie:
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE W SYTUACJACH ZAWODOWYCH
Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowane doskonaleniem praktycznych umiejętności związanych z wystąpieniami publicznymi w sytuacjach zawodowych.
Wystąpienia publiczne, czyli np. spotkania przed Zarządem, zebrania, konferencje czy prezentacje handlowe to bardzo ważna umiejętność zawodowa przydatna w większości zawodów i stanowiskach w biznesie i administracji publicznej. Przygotowanie wystąpienia w taki sposób, aby było inspirujące, ciekawe
i skupiało uwagę słuchaczy to sztuka, dlatego podczas szkolenia nastawimy się na praktyczne aspekty jego konstruowania i przygotowania jego oprawy.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
*Poznanie zasad tworzenia dobrego wystąpienia, ukierunkowanego na osiągnięcie zaplanowanego celu w określonym czasie. Poznanie narzędzi do ich konstruowania.
*Uczestnicy dowiedzą się jak prezentować treści, gdzie patrzeć, co zrobić z rękami, jak stać, jaka postawa ciała, paradźwięki, ton głosu
*Uczestnicy szkolenia dowiedzą się w jaki sposób wypowiadać się, wskazywać na najważniejsze punkty, angażować uczestników do podejmowania działań, wypowiadania się.
*Sprawdzenie się w działaniu - trening przed kamerą.
Co w programie?:
1. Dlaczego wystąpienia publiczne są takie ważne?
Przygotowanie się do prezentacji, wystąpienia publicznego
Style wystąpień publicznych
Czy wystąpienia publiczne powinny inspirować?
2. Najczęstsze typy wystąpień publicznych
Rodzaje wystąpień publicznych
Różnice w przekazie
3. Projektowanie wystąpienia
Ukierunkowanie na cel
Scenariusz – praktyczne narzędzie
Pomysły na scenariusz
Tezy, argumentacje, dowody
Wzbudzanie potrzeb i emocji w wystąpieniach
Cytaty, metafory, anegdoty
Perswazyjny język
Kontrola czasu
Ćwiczenia – konstruowanie wystąpień
4. Wzmocnienie przekazu – „oprawa” wystąpienia
Czy warto korzystać ze slajdów i jak je przygotować?
Filmy, zdjęcia i prawa autorskie
„Rekwizyty” w wystąpieniach
5. Autoprezentacja - ćwiczenia praktyczne
Pierwsze wrażenie - jak je pozytywnie zbudować?
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu wzrokowego
„Zachowania na scenie” – przewodnik po komunikacji niewerbalnej
6. Mowa ciała podczas prezentowania - ćwiczenie: „Moje wyzwanie”
7. Zakłócenia podczas spotkania - przyczyny i środki zaradcze
Trudne sytuacje podczas wystąpień
„Trudni słuchacze” i jak sobie z nimi radzić
Analizy przypadków w oparciu o doświadczenia uczestników - ćwiczenie
8. Ćwiczenie podsumowujące szkolenie: Trening przed kamerą - indywidualne wystąpienia uczestników
Analiza mocnych stron
Wskazanie obszarów do pracy
Miejsce szkolenia Hotel***Europejski we Wrocławiu
Termin realizacji: 24-25 kwietnia!
Więcej szczegółów:
http://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/preze...
UWAGA! TRWA PROMOCJA!
ZAPISY
szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
515 212 450
Znajdź
nas na Facebook