Umiejętności
Sumienność, punktualność, zdyscyplinowanie, lojalność, identyfikacja z wykonywaną pracą i firmą,
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Organizacji Szkoleń
- Organizacja i zarządzanie szkoleniami
- Aktywna sprzedaż szkoleń
- Kompleksowa obsługa klienta
- Planowanie kalendarza szkoleń
- Logistyka szkoleń: kontakt z hotelami
- Obsługa szkoleń z dofinansowaniem: Krajowy Fundusz Szkoleniowy oraz Baza Usług Rozwojowych
- Obsługa newslettera - Freshmail
- Aktywna sprzedaż szkoleń
- Kompleksowa obsługa klienta
- Planowanie kalendarza szkoleń
- Logistyka szkoleń: kontakt z hotelami
- Obsługa szkoleń z dofinansowaniem: Krajowy Fundusz Szkoleniowy oraz Baza Usług Rozwojowych
- Obsługa newslettera - Freshmail
Starszy specjalista
- organizacja szkoleń
- planowanie, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie kalendarza
- obsługa logistyczna wydarzeń szkoleniowych, koordynowanie projektów szkoleniowych podczas
ich realizacji
-utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem
-realizacja celów sprzedażowych
-organizacja wydarzeń specjalnych-konferencje, Dzień Otwarty
- planowanie, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie kalendarza
- obsługa logistyczna wydarzeń szkoleniowych, koordynowanie projektów szkoleniowych podczas
ich realizacji
-utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem
-realizacja celów sprzedażowych
-organizacja wydarzeń specjalnych-konferencje, Dzień Otwarty
Specjalista do spraw organizacji i sprzedaży szkoleń
Aktywny kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientem, podtrzymywanie relacji na zasadzie regularnego kontaktu. Przygotowywanie indywidualnych, w zależności od potrzeb, ofert przeprowadzenia szkolenia. Umiejętność kalkulacji założonych wydatków poprzez pracę w programie Excel oraz Microsoft Office. Praca w systemie CRM, wprowadzanie danych klienta do bazy danych. Ponadto organizowanie szkoleń typu otwartego, na podstawie wcześniej przygotowanych ofert wysyłanych do potencjalnych klientów o określonym profilu zawodowym.
Szkolenia i kursy
Staż "sprężyna kariery" na stanowisku asystenka w biurze,
2015.11.06. Szkolenie „Telefoniczna obsługa trudnego klienta”
2014.05.28. Szkolenie „PR i Social Media w Urzędzie/Instytucji”
2014.04.10. Szkolenie „Planowanie kampanii promocyjnych i informacyjnych”
2013.10.11. Szkolenie „Jak pisać skuteczne teksty PR oraz materiały prasowe”
2010.05 – 07. Staż "sprężyna kariery" na stanowisku asystenka w biurze,
2015.11.06. Szkolenie „Telefoniczna obsługa trudnego klienta”
2014.05.28. Szkolenie „PR i Social Media w Urzędzie/Instytucji”
2014.04.10. Szkolenie „Planowanie kampanii promocyjnych i informacyjnych”
2013.10.11. Szkolenie „Jak pisać skuteczne teksty PR oraz materiały prasowe”
2010.05 – 07. Staż "sprężyna kariery" na stanowisku asystenka w biurze,
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Zainteresowania
Bieganie, jazda na rolkach, czytanie książek, kino, muzyka
Organizacje
Szlachetna Paczka zima 2011
Grupy
AVENHANSEN Szkolenia
Nasza praca jest jak układanie puzzli ... Wszystkie elementy tej układanki muszą do siebie pasować.
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu fi