Klaudia Adamus

Specjalista ds. Organizacji Szkoleń AVENHANSEN Sp. z o.o.
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Sumienność, punktualność, zdyscyplinowanie, lojalność, identyfikacja z wykonywaną pracą i firmą,

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

AVENHANSEN Sp. z o.o.
Kierownik ds. Organizacji Szkoleń
- Organizacja i zarządzanie szkoleniami
- Aktywna sprzedaż szkoleń
- Kompleksowa obsługa klienta
- Planowanie kalendarza szkoleń
- Logistyka szkoleń: kontakt z hotelami
- Obsługa szkoleń z dofinansowaniem: Krajowy Fundusz Szkoleniowy oraz Baza Usług Rozwojowych
- Obsługa newslettera - Freshmail
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Starszy specjalista
- organizacja szkoleń
- planowanie, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie kalendarza
- obsługa logistyczna wydarzeń szkoleniowych, koordynowanie projektów szkoleniowych podczas
ich realizacji
-utrzymywanie długotrwałych relacji z klientem
-realizacja celów sprzedażowych
-organizacja wydarzeń specjalnych-konferencje, Dzień Otwarty
Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Specjalista do spraw organizacji i sprzedaży szkoleń
Aktywny kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientem, podtrzymywanie relacji na zasadzie regularnego kontaktu. Przygotowywanie indywidualnych, w zależności od potrzeb, ofert przeprowadzenia szkolenia. Umiejętność kalkulacji założonych wydatków poprzez pracę w programie Excel oraz Microsoft Office. Praca w systemie CRM, wprowadzanie danych klienta do bazy danych. Ponadto organizowanie szkoleń typu otwartego, na podstawie wcześniej przygotowanych ofert wysyłanych do potencjalnych klientów o określonym profilu zawodowym.

Szkolenia i kursy

Staż "sprężyna kariery" na stanowisku asystenka w biurze,
2015.11.06. Szkolenie „Telefoniczna obsługa trudnego klienta”
2014.05.28. Szkolenie „PR i Social Media w Urzędzie/Instytucji”
2014.04.10. Szkolenie „Planowanie kampanii promocyjnych i informacyjnych”
2013.10.11. Szkolenie „Jak pisać skuteczne teksty PR oraz materiały prasowe”
2010.05 – 07. Staż "sprężyna kariery" na stanowisku asystenka w biurze,

Edukacja

Logo
socjologia, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center

Zainteresowania

Bieganie, jazda na rolkach, czytanie książek, kino, muzyka

Organizacje

Szlachetna Paczka zima 2011

Grupy

13 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
AVENHANSEN Szkolenia
AVENHANSEN Szkolenia
Nasza praca jest jak układanie puzzli ... Wszystkie elementy tej układanki muszą do siebie pasować. Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu fi