Kinga Wójcik

Student, Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa w Warszawie
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Strategia biznesowa Zarządzanie kluczowymi klientami New Business Development Project Management

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Arctic Paper Polska
Specjalista ds. sprzedaży
1. Obsługa klienta w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień z fabryk i magazynu
2. Rejestracja zamówień w systemie CSM
3. Nadzorowanie transportu dostaw z fabryk i magazynów do klienta
4. Kontrolowanie sytuacji kredytowej Partnerów handlowych - ścisła współpraca z działem finansowym
5. Przekazywanie informacji od klienta do organizacji
6. Współpraca z papierniami w zakresie działań związanych ze sprzedażą produktów AP
7. Współpraca z działem marketingu w zakresie realizacji zamówień na próby i bartery
8. Wystawianie faktur barterowych
9. Praca nad realizacją planów handlowych we współpracy z Kierownikami Sprzedaży
10. Ustalanie warunków handlowych
11. Rejestracja reklamacji w systemie CHS
12. Monitorowanie reklamacji transportowych
13. Samodzielne ustalanie cen zgodnie z obowiązującym cennikiem i widełkami podanymi przez Kierowników Sprzedaży
14. Samodzielna sprzedaż telefoniczna do klientów
15. Przygotowywanie raportów ze sprzedaży na życzenie klienta
BRILUX S.A.
Asystentka Dyrektowa Pionu Finansowo_Prawnego
1. Prowadzenie kalendarza Dyrektora
2. Kontakt z bankami
3. Współpraca z jednostką bankową w zakresie factoringu, przygotowywanie dokumentacji, sporządzanie zestawień
4. Obieg dokumentów w Pionie Księgowości
5. Prace bieżące zlecane przez Przełożonego
6. Obsługa centrali telefonicznej
7. Obieg dokumentacji w firmie
8. Ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej
. Współpraca z firmami kurierskimi

Edukacja

Logo
Prawo, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa w Warszawie

Specjalizacje

Prawo
Inne