Umiejętności
Access
Analiza
Analityka
BPO
Analiza biznesowa
Zarządzanie wydajnością
CAPM
Zarządzanie zmianą
Analiza danych
Stosunki pracownicze
HRO
HTML
Human Resources
Certyfikat ITIL
Lotus Notes
Microsoft Excel
Microsoft Word
Outsourcing
PowerPoint
Prezentacje
usprawnianie procesów
Badania
SAP
dostarczanie usług
SharePoint
Siebel
Szkolenie
VBA
zarządzanie dostawcami
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Word
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
włoski
dobry
francuski
podstawowy
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
IT Researcher / Business Analyst
• Researching a wide range of technology topics (trends, vendors, innovative IT products and startups) and presenting insights to UBS executives (through presentations or reports).
• Extensive communication with UBS executives, architects, IT product managers and project teams.
• Supporting UBS staff in using an internal research portal and finding the research they need.
• Cooperation with industry research vendors, such as Gartner.
• Community management and blogging about interesting new technologies, trends and best practices on UBS' internal social network.
• Vendor Management (including coordinating contract negotiation and signing, invoice payments control)
• Occasional data analysis and reporting.
• Proposing and leading process improvement initiatives.
• Extensive communication with UBS executives, architects, IT product managers and project teams.
• Supporting UBS staff in using an internal research portal and finding the research they need.
• Cooperation with industry research vendors, such as Gartner.
• Community management and blogging about interesting new technologies, trends and best practices on UBS' internal social network.
• Vendor Management (including coordinating contract negotiation and signing, invoice payments control)
• Occasional data analysis and reporting.
• Proposing and leading process improvement initiatives.
Redaktor, adiustator i korektor
- Redakcja, adiustacja i korekta tekstów przeznaczonych do druku;
- kontakt z autorami (bezpośredni i mailowy), współpraca z innymi redaktorami i korektorami;
- bezpośrednia współpraca z tłumaczami i weryfikacja ich tłumaczeń z języka angielskiego
- kontakt z autorami (bezpośredni i mailowy), współpraca z innymi redaktorami i korektorami;
- bezpośrednia współpraca z tłumaczami i weryfikacja ich tłumaczeń z języka angielskiego
Specjalista ds. obsługi procesów klienta
- Udział w przeniesieniu projektu ze Szkocji do Polski;
- Bezpośredni (mailowy i telefoniczny) kontakt z klientem w języku angielskim;
- udzielanie odpowiedzi na pytania związane z obszarem HR;
- wprowadzanie danych pracowników do systemów (GEMS i SAP);
- wspieranie członków zespołu między innymi poprzez pomoc w obsłudze programów (Word, Excel i inne);
- szkolenie nowych pracowników; weryfikacja i ulepszanie istniejących procedur oraz wprowadzanie nowych rozwiązań;
- zarządzanie wiedzą w projekcie (knowledge management)
- Bezpośredni (mailowy i telefoniczny) kontakt z klientem w języku angielskim;
- udzielanie odpowiedzi na pytania związane z obszarem HR;
- wprowadzanie danych pracowników do systemów (GEMS i SAP);
- wspieranie członków zespołu między innymi poprzez pomoc w obsłudze programów (Word, Excel i inne);
- szkolenie nowych pracowników; weryfikacja i ulepszanie istniejących procedur oraz wprowadzanie nowych rozwiązań;
- zarządzanie wiedzą w projekcie (knowledge management)
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy