Kinga Zawadzka

Dordca Klienta, Bank Zachodni WBK
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Microsoft Word Outlook Obsługa klienta praca w zespole Praca pod presją czasu i wyników Szkolenie z obsługi klienta praw jazdy kat. B

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Santander Bank Polska
Dordca Klienta
- wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych
- budowanie długotrwałych relacji z klientami banku oraz pozyskiwanie nowych
- zapewnienie profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii
- realizowanie indywidualnych i zespołowych zadań sprzedażowych
- obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
Logo
Kelnerka
Restauracja Steinhaus
- obsługa klienta
- prowadzenie raportów dobowych i raportowanie
- obsługa programu gastronomicznego Gastro POS
- zarządzanie zasobami restauracji
Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
Doradca Klienta Biznesowego
- analiza potrzeb i rozszerzanie zakresu współpracy, oraz
budowanie długotrwałych relacji z klientami.
- profesjonalna obsługa klientów, zgodnie z obowiązującymi standardami
- edukowanie klientów w zakresie obsługi zdalnych kanałów dystrybucji.
- praca w programie Fulcrum

Edukacja

Logo
Komunikacja wizerunkowa, licencjackie
Uniwesytet Wrocławski

Specjalizacje

Marketing
Marketing bezpośredni