Umiejętności
ITIL
Microsoft Office
MS Project
PMO
PMO Services
Priority Setting
Project Management
SharePoint
Zarządzanie projektami
Bankowość
Rozwiązywanie problemów
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja
Kontrola jakości
Planowanie testów
Prince2 Foundation
koordynacja projektów
MS Visio
Zarządzanie czasem
Opisywanie procesów
IPMA Level D®
Zapewnienie jakości - QA
Raportowanie i analizy
Wsparcie projektu
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista PMO & QA / Koordynator Projektów
- Kontrola jakości dokumentacji projektowej i jej zgodności z procedurami obowiązującymi w Banku;
- Uzgadnianie i aktualizacja procedur z zakresu zarządzania projektami w sektorze produktów korporacyjnych oraz detalicznych, a także dla projektów kluczowych;
- Zakładanie projektów i czuwanie nad ich aktualizacją na platformie Sharepoint;
- Przygotowywanie miesięcznych raportów statusów projektów (portfolio projektów);
- Weryfikacja wykonania budżetu, KPI, terminów ryzyk itp.;
- Tworzenie instrukcji dla Biznesu w zakresie zgłaszania projektów i procesu zarządzania projektami Kluczowymi (infografiki itp.)
- Raportowanie nieprawidłowości w dokumentacji projektowej.
- Uzgadnianie i aktualizacja procedur z zakresu zarządzania projektami w sektorze produktów korporacyjnych oraz detalicznych, a także dla projektów kluczowych;
- Zakładanie projektów i czuwanie nad ich aktualizacją na platformie Sharepoint;
- Przygotowywanie miesięcznych raportów statusów projektów (portfolio projektów);
- Weryfikacja wykonania budżetu, KPI, terminów ryzyk itp.;
- Tworzenie instrukcji dla Biznesu w zakresie zgłaszania projektów i procesu zarządzania projektami Kluczowymi (infografiki itp.)
- Raportowanie nieprawidłowości w dokumentacji projektowej.
Specjalista / Office Manager w Biurze Projektów (PMO)
- Kompleksowe wsparcie projektów prowadzonych dla sektora publicznego;
- Zarządzanie repozytoriami projektów oraz obiegiem dokumentacji projektowej;
- Tworzenie protokołów, przygotowywanie umów dla podwykonawców oraz korespondencji projektowej;
- Rejestrowanie, opisywanie oraz rozliczanie faktur, tworzenie konsygnacji;
- Kontrola jakości dokumentacji projektowej;
- Tworzenie projektowej dokumentacji formalnej – wniosków, podań, pism itp.;
- Rejestrowanie projektów w wewnętrznym systemie firmy, bookowanie pracowników w ramach poszczególnych projektów;
- Przygotowywanie różnego rodzaju raportów i zestawień;
- Organizacja spotkań projektowych;
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi firmy;
- Współpraca z dostawcami usług zewnętrznych;
- Współpraca ze Zleceniodawcami oraz podwykonawcami w ramach poszczególnych projektów.
- Zarządzanie repozytoriami projektów oraz obiegiem dokumentacji projektowej;
- Tworzenie protokołów, przygotowywanie umów dla podwykonawców oraz korespondencji projektowej;
- Rejestrowanie, opisywanie oraz rozliczanie faktur, tworzenie konsygnacji;
- Kontrola jakości dokumentacji projektowej;
- Tworzenie projektowej dokumentacji formalnej – wniosków, podań, pism itp.;
- Rejestrowanie projektów w wewnętrznym systemie firmy, bookowanie pracowników w ramach poszczególnych projektów;
- Przygotowywanie różnego rodzaju raportów i zestawień;
- Organizacja spotkań projektowych;
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi firmy;
- Współpraca z dostawcami usług zewnętrznych;
- Współpraca ze Zleceniodawcami oraz podwykonawcami w ramach poszczególnych projektów.
Młodszy Koordynator Testów UAT
- Koordynacja przebiegu procesu testów akceptacyjnych po stronie Biznesu;
- Analiza dokumentacji testowej oraz projektowej;
- Projektowanie i dokumentowanie przypadków testowych;
- Raportowanie (jakościowe/ilościowe);
- Tworzenie nowych procedur i procesów;
- Analiza wyników testów, zgłaszanie wykrytych błędów/retesty poprawek;
- Wsparcie przy zarządzaniu harmonogramem w prowadzonych projektach;
- Wsparcie przy tworzeniu opisu wymagań biznesowych;
- Współpraca z dostawcami zewnętrznymi;
- Tworzenie prezentacji również w języku angielskim;
- Wsparcie pracy kierowników oraz dyrektora.
- Analiza dokumentacji testowej oraz projektowej;
- Projektowanie i dokumentowanie przypadków testowych;
- Raportowanie (jakościowe/ilościowe);
- Tworzenie nowych procedur i procesów;
- Analiza wyników testów, zgłaszanie wykrytych błędów/retesty poprawek;
- Wsparcie przy zarządzaniu harmonogramem w prowadzonych projektach;
- Wsparcie przy tworzeniu opisu wymagań biznesowych;
- Współpraca z dostawcami zewnętrznymi;
- Tworzenie prezentacji również w języku angielskim;
- Wsparcie pracy kierowników oraz dyrektora.
Asystent Biura Projektów (PMO)
- Prowadzenie repozytorium projektów oraz zarządzanie obiegiem dokumentacji projektowej;
- Organizacja oraz koordynowanie wewnętrznych i zewnętrznych spotkań biznesowych;
- Prowadzenie obsługi kancelaryjnej Biura Projektów (rejestr pism przychodzących i wychodzących, nadzorowanie obiegu korespondencji biurowej, redagowanie pism służbowych);
- Archiwizowanie korespondencji i dokumentacji biura;
- Raportowanie statusów projektów, KPI oraz wykonania budżetu;
- Przygotowywanie prezentacji (również w języku angielskim);
- Przygotowywanie notatek ze spotkań („minutek” - również w języku angielskim);
- Uczestnictwo w planowaniu poszczególnych etapów projektów;
- Uczestnictwo w tworzeniu nowych procedur i procesów;
- Wsparcie przy planowaniu budżetu i zarządzaniu nim;
- Wspieranie prac Komitetu Zarządzania Zmianą oraz Komitetu Sterującego
- Monitorowanie zaplanowanych działań;
- Współpraca z Działem Administracji, Księgowości, HR oraz Kontrolingiem Biznesowym;
- Wspieranie i koordynowanie różnego rodzaju akcji charytatywnych.
- Organizacja oraz koordynowanie wewnętrznych i zewnętrznych spotkań biznesowych;
- Prowadzenie obsługi kancelaryjnej Biura Projektów (rejestr pism przychodzących i wychodzących, nadzorowanie obiegu korespondencji biurowej, redagowanie pism służbowych);
- Archiwizowanie korespondencji i dokumentacji biura;
- Raportowanie statusów projektów, KPI oraz wykonania budżetu;
- Przygotowywanie prezentacji (również w języku angielskim);
- Przygotowywanie notatek ze spotkań („minutek” - również w języku angielskim);
- Uczestnictwo w planowaniu poszczególnych etapów projektów;
- Uczestnictwo w tworzeniu nowych procedur i procesów;
- Wsparcie przy planowaniu budżetu i zarządzaniu nim;
- Wspieranie prac Komitetu Zarządzania Zmianą oraz Komitetu Sterującego
- Monitorowanie zaplanowanych działań;
- Współpraca z Działem Administracji, Księgowości, HR oraz Kontrolingiem Biznesowym;
- Wspieranie i koordynowanie różnego rodzaju akcji charytatywnych.
Asystentka Dyrektora Departamentu
- Prowadzenie i koordynowanie kalendarza spotkań Dyrektora Departamentu;
- Organizacja i obsługa logistyczna szkoleń, spotkań, konferencji oraz wyjazdów służbowych Dyrektora i pracowników Departamentu;
- Uczestnictwo w organizowaniu wyjazdów integracyjnych oraz eventów firmowych;
- Prowadzenie obsługi kancelaryjnej sekretariatu (rejestr pism przychodzących i wychodzących, nadzorowanie obiegu korespondencji biurowej, redagowanie pism służbowych);
- Archiwizowanie korespondencji i dokumentacji biura;
- Prognozowanie i analiza budżetu, nadzorowanie jego wykonania;
- Rozliczanie i opisywanie faktu (tworzenie i prowadzenie rejestru faktur);
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników;
- Przygotowywanie notatek ze spotkań, monitorowanie zaplanowanych akcji;
- Przygotowywanie różnego rodzaju prezentacji, zestawień, raportów i analiz;
- Tłumaczenia pisemne oraz ich zlecanie do biura tłumaczeń;
- Zarządzanie flotą samochodową oraz nośnikami administracyjnymi;
- Zbieranie materiałów i redagowanie tekstu comiesięcznego biuletynu informacyjnego dla serwisantów firm partnerskich „TP - PT Info” oraz newslettera Pionu Technicznej Obsługi Klienta;
- Administrowanie portalem intranetowym;
- Koordynowanie różnego rodzaju projektów m.in. akcji charytatywnych, przeprowadzek;
- Współpraca z Działem Administracji, HR, Księgowości, Kontrolingiem Biznesowym oraz IT;
- Współpraca z dostawcami usług zewnętrznych;
- Zastępowanie asystentów w obrębie Pionu Technicznej Obsługi Klienta.
- Organizacja i obsługa logistyczna szkoleń, spotkań, konferencji oraz wyjazdów służbowych Dyrektora i pracowników Departamentu;
- Uczestnictwo w organizowaniu wyjazdów integracyjnych oraz eventów firmowych;
- Prowadzenie obsługi kancelaryjnej sekretariatu (rejestr pism przychodzących i wychodzących, nadzorowanie obiegu korespondencji biurowej, redagowanie pism służbowych);
- Archiwizowanie korespondencji i dokumentacji biura;
- Prognozowanie i analiza budżetu, nadzorowanie jego wykonania;
- Rozliczanie i opisywanie faktu (tworzenie i prowadzenie rejestru faktur);
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników;
- Przygotowywanie notatek ze spotkań, monitorowanie zaplanowanych akcji;
- Przygotowywanie różnego rodzaju prezentacji, zestawień, raportów i analiz;
- Tłumaczenia pisemne oraz ich zlecanie do biura tłumaczeń;
- Zarządzanie flotą samochodową oraz nośnikami administracyjnymi;
- Zbieranie materiałów i redagowanie tekstu comiesięcznego biuletynu informacyjnego dla serwisantów firm partnerskich „TP - PT Info” oraz newslettera Pionu Technicznej Obsługi Klienta;
- Administrowanie portalem intranetowym;
- Koordynowanie różnego rodzaju projektów m.in. akcji charytatywnych, przeprowadzek;
- Współpraca z Działem Administracji, HR, Księgowości, Kontrolingiem Biznesowym oraz IT;
- Współpraca z dostawcami usług zewnętrznych;
- Zastępowanie asystentów w obrębie Pionu Technicznej Obsługi Klienta.
Referent w sekcji OCR w pionie Operacji i Technologii.
- Zapewnienie prawidłowego, terminowego i bezpiecznego procesu przetwarzania dokumentów funduszy inwestycyjnych, emerytalnych i bankowych;
- Raportowanie (jakościowe/ilościowe);
- Kontrola weryfikatorów;
- Szkolenie nowych pracowników w zakresie prawidłowego przetwarzania danych.
- Raportowanie (jakościowe/ilościowe);
- Kontrola weryfikatorów;
- Szkolenie nowych pracowników w zakresie prawidłowego przetwarzania danych.
Szkolenia i kursy
Certyfikaty:
- 01.2018 - IPMA-D
- 01.2018 - Prince2Foundation
- 10.2016 - ITIL Foundation
- 01.2012 - MS Project - Harmonogramowanie oraz Zarządzanie Projektami
Inne:
- 07.2013 - "Brush up your English in the Summer! Letni kurs powtórzeniowo-doskonalący" na Uniwersytecie Otwartym Uniwersytetu Warszawskiego;
- 01-03.2013 - "Business Intelligence - wspomaganie decyzji biznesowych" na Uniwersytecie Otwartym Uniwersytetu Warszawskiego (certyfikat);
- 05.2010 - Szkolenie: "Komunikacja w biznesie";
- 10.2007 - 02.2008 Kurs języka rosyjskiego w Rosyjskim Ośrodku Nauki i Kultury;
- 2004 - 2007 - Coroczne szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji.
- 01.2018 - IPMA-D
- 01.2018 - Prince2Foundation
- 10.2016 - ITIL Foundation
- 01.2012 - MS Project - Harmonogramowanie oraz Zarządzanie Projektami
Inne:
- 07.2013 - "Brush up your English in the Summer! Letni kurs powtórzeniowo-doskonalący" na Uniwersytecie Otwartym Uniwersytetu Warszawskiego;
- 01-03.2013 - "Business Intelligence - wspomaganie decyzji biznesowych" na Uniwersytecie Otwartym Uniwersytetu Warszawskiego (certyfikat);
- 05.2010 - Szkolenie: "Komunikacja w biznesie";
- 10.2007 - 02.2008 Kurs języka rosyjskiego w Rosyjskim Ośrodku Nauki i Kultury;
- 2004 - 2007 - Coroczne szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Public Relations
Wewnętrzny PR
Zarządzanie jakością
QA
Zainteresowania
- Literatura głównie fantastyka i SF jak również książki z obszaru rozwoju osobistego oraz zawodowego;
- Kino;
- Fitness (bieganie, pilates, tabata);
- Gry planszowe.
- Kino;
- Fitness (bieganie, pilates, tabata);
- Gry planszowe.
Organizacje
- Członkostwo w Senacie uczelni w latach 2003-2006;
- Członkostwo w Komisji Stypendialnej WWSH w 2004 roku.
- Członkostwo w Komisji Stypendialnej WWSH w 2004 roku.
Inne
Umiejętności specjalistyczne:
- Biegła znajomość MS Office (w tym MS Project i MS Visio);
- Dobra znajomość Sharepoint;
- Dobra znajomość specyfiki systemów śledzenia błędów (Mantis, RTC);
- Podstawowa znajomość html;
Inne umiejętności:
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne;
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- Efektywne zarządzanie czasem;
- Systematyczność;
- Dokładność/dbałość o szczegóły;
- Biegłe zarządzanie priorytetami, wielozadaniowość;
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w dużym stresie;
- Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów;
- Szybkie uczenie się;
- Samodzielność;
- Czynne prawo jazdy kat. B (od 2007 roku).
- Biegła znajomość MS Office (w tym MS Project i MS Visio);
- Dobra znajomość Sharepoint;
- Dobra znajomość specyfiki systemów śledzenia błędów (Mantis, RTC);
- Podstawowa znajomość html;
Inne umiejętności:
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne;
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- Efektywne zarządzanie czasem;
- Systematyczność;
- Dokładność/dbałość o szczegóły;
- Biegłe zarządzanie priorytetami, wielozadaniowość;
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w dużym stresie;
- Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów;
- Szybkie uczenie się;
- Samodzielność;
- Czynne prawo jazdy kat. B (od 2007 roku).
Grupy
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Global Project Management
Are you working on global projects or programmes, and looking for ways to improve the efficiency of your team?
This area presents a framework of good practices that can improve the effectiveness o
IT Project Management
Grupa dla osób zainteresowanych zarządzaniem projektem w szczególności zarządzaniem projektem IT.
Szkolenia biznesowe
Informacje o szkoleniach organizowanych przez różne instytucje państwowe i prywatne, mające na celu podnoszenie kwalifikacji kadry managerskiej.