Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Biura Rachunkowego / Księgowa
I. USŁUGI KSIĘGOWE
Księgowość Podmiotów Gospodarczych
Pełna księgowość wraz z bilansem i rachunkiem wyników;
Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów;
Ryczałt;
Karta Podatkowa;
Środki trwałe;
Kadry, rozliczenia (ZUS, US);
Oraz dodatkowo:
Analizy finansowe, Cash Flow
Sprawozdania finansowe
- Sprawozdania urzędowe do GUS, NBP i innych instytucji (na wniosek klienta);
- Rozliczenia podatkowe - sporządzanie wymaganych deklaracji do urzędów skarbowych w zakresie podatku VAT i CIT;
- Rozliczenia roczne – kompleksowe sporządzanie deklaracji rocznej PIT-37, PIT-36, PIT-36L, PIT-38, PIT-39 wraz z załącznikami;
- Pełne sprawozdanie finansowe (Informacje wstępne, Rachunek zysków i strat, Bilans wraz z informacją dodatkową do bilansu wraz ze wzorem uchwał do zatwierdzenia przez zarząd spółki.
Oraz dodatkowo:
- Kompleksowy monitoring zdarzeń powodujących sprawozdawczość do Narodowego Banku Polskiego, tj. pożyczki, należności, zobowiązania, kompensaty z nierezydentami, rachunki poza krajem, udział kapitału zagranicznego itd.
Rejestracja podmiotów
Kancelaria oferuje pomoc przy wyborze najkorzystniejszej formy organizacyjnej prowadzonej działalności gospodarczej. Klient uzyskuje pełną informację z uzasadnieniem, mocnymi i słabymi stronami każdej z form. Podczas spotkania omówione zostaną następujące rozwiązania:
- osoba fizyczna - przedsiębiorca (w tym samo zatrudnienie),
- spółka cywilna,
- spółka jawna,
- spółka partnerska,
- spółka komandytowa,
- spółka komandytowo – akcyjna,
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
- spółka akcyjna.
Zakładowy Plan Kont i Polityka Rachunkowości
Zakładowy Plan Kont to wykaz nazw i symboli numerycznych kont służących w jednostce gospodarczej do ewidencji ogółu posiadanych zasobów gospodarczych (aktywów) i źródeł ich finansowania (pasywów), wszelkich następujących w nich zmian oraz wyników prowadzonej działalności.
Polityka rachunkowości to wybrane i stosowane przez jednostkę, odpowiednie do profilu jej działalności rozwiązania, dopuszczone przepisami prawa i zapewniające wymaganą jakość sprawozdań finansowych. Ustala się ją na podstawie zasad określonych w ustawie o rachunkowości, szczególnie tam gdzie prawo daje jednostce możliwość wyboru przyjętych zasad.
II. USŁUGI KADROWO – PŁACOWE
Rozliczanie umów: o pracę, o dzieło, zleceń, z prawami autorskimi i kontraktów menadżerskich.
Przygotowywanie list płac oraz kartotek wynagrodzeń w oparciu o dostarczone przez klienta informacje.
Rozliczenia wynagrodzenia za nadgodziny, wynagrodzeń chorobowych, premii lub innych świadczeń w oparciu o informacje dostarczone przez klienta.
Przygotowywanie obowiązkowych deklaracji podatkowych dotyczących rozliczenia pobranych zaliczek na podatek dochodowy, a na zakończenie każdego roku również informacje dla każdego pracownika nt. odprowadzonych zaliczek na podatek dochodowy.
Przygotowywanie deklaracji ZUS dotyczących pracowników, zleceniobiorców oraz osób prowadzących działalność gospodarczą.
Rozliczanie obcokrajowców w zakresie podatku dochodowego oraz składek na ubezpieczenie społeczne.
Oraz dodatkowo:
Doradztwo w zakresie prowadzenia akt osobowych oraz ewidencji urlopów.
III. DORADZTWO PODATKOWE
Asystentka:
Bieżące doradztwo.
Opinie podatkowe.
Dokumentacja podatkowa.
Przeglądy podatkowe.
Optymalizacja obciążeń podatkowych.
Rozliczenia podatkowe osób fizycznych i podmiotów gospodarczych.
Doradztwo dla rozpoczynających działalność.
Mapa ryzyka podatkowego.
Prowadzenie spraw oraz reprezentacja przed instytucjami państwowymi.
Księgowość Podmiotów Gospodarczych
Pełna księgowość wraz z bilansem i rachunkiem wyników;
Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów;
Ryczałt;
Karta Podatkowa;
Środki trwałe;
Kadry, rozliczenia (ZUS, US);
Oraz dodatkowo:
Analizy finansowe, Cash Flow
Sprawozdania finansowe
- Sprawozdania urzędowe do GUS, NBP i innych instytucji (na wniosek klienta);
- Rozliczenia podatkowe - sporządzanie wymaganych deklaracji do urzędów skarbowych w zakresie podatku VAT i CIT;
- Rozliczenia roczne – kompleksowe sporządzanie deklaracji rocznej PIT-37, PIT-36, PIT-36L, PIT-38, PIT-39 wraz z załącznikami;
- Pełne sprawozdanie finansowe (Informacje wstępne, Rachunek zysków i strat, Bilans wraz z informacją dodatkową do bilansu wraz ze wzorem uchwał do zatwierdzenia przez zarząd spółki.
Oraz dodatkowo:
- Kompleksowy monitoring zdarzeń powodujących sprawozdawczość do Narodowego Banku Polskiego, tj. pożyczki, należności, zobowiązania, kompensaty z nierezydentami, rachunki poza krajem, udział kapitału zagranicznego itd.
Rejestracja podmiotów
Kancelaria oferuje pomoc przy wyborze najkorzystniejszej formy organizacyjnej prowadzonej działalności gospodarczej. Klient uzyskuje pełną informację z uzasadnieniem, mocnymi i słabymi stronami każdej z form. Podczas spotkania omówione zostaną następujące rozwiązania:
- osoba fizyczna - przedsiębiorca (w tym samo zatrudnienie),
- spółka cywilna,
- spółka jawna,
- spółka partnerska,
- spółka komandytowa,
- spółka komandytowo – akcyjna,
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
- spółka akcyjna.
Zakładowy Plan Kont i Polityka Rachunkowości
Zakładowy Plan Kont to wykaz nazw i symboli numerycznych kont służących w jednostce gospodarczej do ewidencji ogółu posiadanych zasobów gospodarczych (aktywów) i źródeł ich finansowania (pasywów), wszelkich następujących w nich zmian oraz wyników prowadzonej działalności.
Polityka rachunkowości to wybrane i stosowane przez jednostkę, odpowiednie do profilu jej działalności rozwiązania, dopuszczone przepisami prawa i zapewniające wymaganą jakość sprawozdań finansowych. Ustala się ją na podstawie zasad określonych w ustawie o rachunkowości, szczególnie tam gdzie prawo daje jednostce możliwość wyboru przyjętych zasad.
II. USŁUGI KADROWO – PŁACOWE
Rozliczanie umów: o pracę, o dzieło, zleceń, z prawami autorskimi i kontraktów menadżerskich.
Przygotowywanie list płac oraz kartotek wynagrodzeń w oparciu o dostarczone przez klienta informacje.
Rozliczenia wynagrodzenia za nadgodziny, wynagrodzeń chorobowych, premii lub innych świadczeń w oparciu o informacje dostarczone przez klienta.
Przygotowywanie obowiązkowych deklaracji podatkowych dotyczących rozliczenia pobranych zaliczek na podatek dochodowy, a na zakończenie każdego roku również informacje dla każdego pracownika nt. odprowadzonych zaliczek na podatek dochodowy.
Przygotowywanie deklaracji ZUS dotyczących pracowników, zleceniobiorców oraz osób prowadzących działalność gospodarczą.
Rozliczanie obcokrajowców w zakresie podatku dochodowego oraz składek na ubezpieczenie społeczne.
Oraz dodatkowo:
Doradztwo w zakresie prowadzenia akt osobowych oraz ewidencji urlopów.
III. DORADZTWO PODATKOWE
Asystentka:
Bieżące doradztwo.
Opinie podatkowe.
Dokumentacja podatkowa.
Przeglądy podatkowe.
Optymalizacja obciążeń podatkowych.
Rozliczenia podatkowe osób fizycznych i podmiotów gospodarczych.
Doradztwo dla rozpoczynających działalność.
Mapa ryzyka podatkowego.
Prowadzenie spraw oraz reprezentacja przed instytucjami państwowymi.
Właściciel
17 Accounting Service
Administracyjna obsługa biura - łączenie telefoniczne, redagowanie pism, korespondencja, serwowanie napojów, prowadzenie kalendarza spotkań, anonsowanie gości, obsługa konferencyjna, przekazywanie informacji, przypominanie o terminach, oddawanie dokumentów do podpisu, porządkowanie biurek, niszczenie dokumentów, kserowanie, scanowanie, itp. prace wspomagające.
Obsługa kancelarii podawczych – odbieranie i łączenie telefonów, odbieranie domofonu, witanie i wprowadzanie gości do pracowników, przekazywanie pracownikom informacji o wizytach, telefonach, pomoc pracownikom w drukowaniu, kserowaniu, scanowaniu dokumentów – zgodnie z przyzwoleniem przełożonego.
Wpisywanie do bazy kolejnych firm ze wskazanej lokalizacji, do których zostanie rozesłana mailem oferta. Wysyłanie maila z ofertą, prowadzenie historii mailingu. Telemarketing – telefonowanie do firm z prośbą o pozwolenie na wysłanie maila lub z zapytaniem czy mail dotarł.
Dzwonienie do zadłużonych klientów z przypomnieniem o kwocie i terminie zapłaty – wg otrzymanej od przełożonego listy. Dyskretne wręczanie pisemnej informacji klientom zadłużonym, którzy przyjdą do kancelarii z dokumentami.
Rejestr korespondencji z codziennym chodzeniem na pocztę. Obowiązek wysyłania listów zawsze bieżącego dnia. Wyjazd do klientów po dokumenty.
Praca nad reklamą w Internecie – zgodnie z bieżącymi ustaleniami (m.in. tabelka portali) itp.
Obsługa kancelarii podawczych – odbieranie i łączenie telefonów, odbieranie domofonu, witanie i wprowadzanie gości do pracowników, przekazywanie pracownikom informacji o wizytach, telefonach, pomoc pracownikom w drukowaniu, kserowaniu, scanowaniu dokumentów – zgodnie z przyzwoleniem przełożonego.
Wpisywanie do bazy kolejnych firm ze wskazanej lokalizacji, do których zostanie rozesłana mailem oferta. Wysyłanie maila z ofertą, prowadzenie historii mailingu. Telemarketing – telefonowanie do firm z prośbą o pozwolenie na wysłanie maila lub z zapytaniem czy mail dotarł.
Dzwonienie do zadłużonych klientów z przypomnieniem o kwocie i terminie zapłaty – wg otrzymanej od przełożonego listy. Dyskretne wręczanie pisemnej informacji klientom zadłużonym, którzy przyjdą do kancelarii z dokumentami.
Rejestr korespondencji z codziennym chodzeniem na pocztę. Obowiązek wysyłania listów zawsze bieżącego dnia. Wyjazd do klientów po dokumenty.
Praca nad reklamą w Internecie – zgodnie z bieżącymi ustaleniami (m.in. tabelka portali) itp.
Pracownik Administracyjno - Księgowy
Centrum Biurowe Kleopatra Sp. z o.o.
Zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku pracy:
obsługa klienta od momentu przyjęcia go przez biuro rachunkowe do chwili zakończenia prowadzenia działalności gospodarczej,
prowadzenie księgowości małych i dużych podmiotów,
prowadzenie płac (zgodnie z wytycznymi od przełożonego),
sporządzanie deklaracji podatkowych, statystycznych, NBP, GUS,
wykonywanie pełnych sprawozdań finansowych,
sprawdzanie pod względem formalno – rachunkowym dokumentów finansowo – księgowych,
przypominanie klientowi o obowiązku prowadzenia kartotek ilościowo- wartościowych wewnętrznego magazynu,
prowadzenie ewidencji i rejestrów: dochodów i wydatków, wystawionych faktur VAT, środków i odzieży w ramach BHP,
rozliczanie bankowe - numeracja i dekretacja wyciągów bankowych,
prowadzenie ksiąg inwentarzowych i kartotek środków trwałych i przedmiotów nietrwałych,
przygotowanie i rozliczanie inwentaryzacji składników majątku,
prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji,
czuwanie nad sprawami kadrowo-płacowymi oraz ubezpieczeniami społecznymi,
wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez przełożonego.
obsługa klienta od momentu przyjęcia go przez biuro rachunkowe do chwili zakończenia prowadzenia działalności gospodarczej,
prowadzenie księgowości małych i dużych podmiotów,
prowadzenie płac (zgodnie z wytycznymi od przełożonego),
sporządzanie deklaracji podatkowych, statystycznych, NBP, GUS,
wykonywanie pełnych sprawozdań finansowych,
sprawdzanie pod względem formalno – rachunkowym dokumentów finansowo – księgowych,
przypominanie klientowi o obowiązku prowadzenia kartotek ilościowo- wartościowych wewnętrznego magazynu,
prowadzenie ewidencji i rejestrów: dochodów i wydatków, wystawionych faktur VAT, środków i odzieży w ramach BHP,
rozliczanie bankowe - numeracja i dekretacja wyciągów bankowych,
prowadzenie ksiąg inwentarzowych i kartotek środków trwałych i przedmiotów nietrwałych,
przygotowanie i rozliczanie inwentaryzacji składników majątku,
prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji,
czuwanie nad sprawami kadrowo-płacowymi oraz ubezpieczeniami społecznymi,
wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez przełożonego.
Szkolenia i kursy
Archiwista I stopnia
Podatki w praktyce
Bilans - zamknięcie roku
VAT - zmiany
Podatki w praktyce
Bilans - zamknięcie roku
VAT - zmiany
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
motocykle, sport, kultura masowa, natura
Organizacje
Fundacja Opieki Socjalnej "Światlo w Dłoniach"
Redaktor Naczelny gazetki "Wiecznie Młodzi"
Rada Nadzorcza Stowarzyszenie Mieszkańcow Gminy Kosakowo
Redaktor Naczelny gazetki "Wiecznie Młodzi"
Rada Nadzorcza Stowarzyszenie Mieszkańcow Gminy Kosakowo
Inne
Obsługa programów kadrowo - płacowych, księgowych, ksiąg handlowych, finansowo - analitycznych
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Księgowi i Finansiści
Grupa przeznaczona dla księgowych, finansistów, doradców podatkowych.
Tu znajdziesz rozwiązania nurtujących zagadnień, szkolenia, kursy , promocje, oferty pracy
Księgowość nudna? A może jednak nie!
Celem grupy jest wzajemna wymiana doświadczeń, poglądów, dzielenie się swoimi spostrzeżeniami.
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
GRUPA specjalistów, sympatyków i pasjonatów teorii oraz praktyki PRAWA PRACY i UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH czyli przede wszystkim ludzie od KADR, PŁAC, ZUS-u i PODATKÓW osobist
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Sprawozdanie finansowe
Grupa poświęcona problemom sprawozdawczości finansowej. Również analizie sprawozdań.
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce SKwP
Grupa dla osób dla których zawód ksiegowego to prestiż i uznanie.