Kinga Religa

współpracujący wykładowca i trener, Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej
Tychy, śląskie

Języki

angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Uniwersytet Śląski
wykładowca
Uniwersytet Śląski
Przygotowanie i realizacja zajęć dydaktycznych z zakresu planowania mediów na kierunku komunikacja promocyjna i kryzysowa (studia dzienne, I stopnia).
Logo
współpracujący wykładowca
WSB Poznań Oddział w Chorzowie
Przygotowanie i realizacja zajęć dydaktycznych - przedmioty: "Społeczna Odpowiedzialność Biznesu" oraz "Negocjacje i Komunikacja w Biznesie"
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej
współpracujący wykładowca i trener
Przygotowanie i prowadzenie szkoleń w sieci Ośrodków Regionalnych FRDL z zakresu marketingu miejsc oraz promocji miast i regionów dla pracowników i przedstawicieli administracji publicznej, jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego i organizacji społecznych.
Questus
tutor
Koordynacja programu Exam Preparation Project, realizacja e-learningowego kursu przygotowującego do międzynarodowego egzaminu Professional Diploma in Marketing w The Chartered Institute of Marketing in London.
Opracowanie i realizacja zajęć dydaktycznych w ramach kursów: Diploma in Hospitality and Tourism Marketing (DTM) oraz Professional Diploma in Marketing (DM).
Logo
dyrektor agencji komunikacji marketingowej
Business Consulting Katowice
obsługa kluczowych klientów Business Consulting w obszarze komunikacji marketingowej, zarządzanie zespołem, opracowanie dokumentów strategii promocji, koncepcje działań promocyjnych, realizacja kampanii promocyjnych (w tym także z obszaru promocji miast i regionów)
Artur Damian Maciej Kotliński
wystawiono
Współpraca z Panią Kingą zawsze należy do przyjemności!
ECORYS Polska
współpracujący wykładowca i trener
Przygotowanie i prowadzenie cyklu szkoleń z zakresu marketingu („Promocja miast i regionów” oraz „Współpraca z agencją reklamową”) dla Regionalnych i Lokalnych Organizacji Turystycznych, miejskich convention bureaus, administracji publicznej wszystkich szczebli (rządowej i samorządowej) oraz organizacji i stowarzyszeń turystycznych w latach 2011-2013.
Uniwersytet Śląski
wykładowca
Uniwersytet Śląski
Realizacja zajęć dydaktycznych w Podyplomowym Studium Komunikacji Perswazyjnej: Reklama, Public Relations. Udział w tworzeniu programu dydaktycznego dla działu „Medioznawstwo”.
Logo
Specjalista ds. reklamy, starszy konsultant ds. reklamy
Business Consulting Katowice
Pozyskiwanie i realizacja zleceń w obszarze promocji, współpraca z klientami

Szkolenia i kursy

Professional Diploma in Marketing (2005-2006) oraz Postgraduate Professional Diploma in Marketing (2008).
Międzynarodowy dyplom potwierdzający kwalifikacje i kompetencje marketingowe The Chartered Institute of Marketing in London.
Diploma in Marketing Communications (2010)

Edukacja

Logo
Professional Diploma in Marketing, studia podyplomowe
Chartered Institute of Marketing in London
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwesytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Marketing
Marketing handlowy

Zainteresowania

Sport (narty, pływanie, piłka ręczna), kino, literatura i ... czarna kawa:)

Organizacje

The Chartered Institute of Marketing in London
Akademia questusa

Inne

Autorka książki "55 lat kobiecej piłki ręcznej w Tychach. Opowieść o sportowej pasji" (książka wydana w 2012 roku).
Publikacje w prasie branżowej: miesięcznik „Marketing w praktyce”(publikacje głównie z zakresu komunikacji marketingowej, współpracy z agencją reklamową, marketingu usług oraz promocji miast i regionów).

Grupy

FORUM
FORUM
Forum jako fenomen. Jak prawidlowo kierowac forum dyskusyjnym? Czy forum moze byc odpowiednim narzedziem w rekach marketera, polityka, przedsiebiorcy?