Umiejętności
Analiza biznesowa
Analiza danych
Ekonomika
Szkolenia pracowników
Finanse
Flow Diagrams
FMEA
Histograms
BHP
ISO
Obsługa kluczowych klientów
Lean Manufacturing
Analiza rynku
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Pareto Analysis
Kontrola procesów
Public Relations
Publikacje
Zarządzanie jakością
SPC
5. Dlaczego
5S
8D Problem Solving
ISO/TS 16949
podejmowanie decyzji i rozwiązywanie konfliktów
Kontrola jakości
Biznesplan
Prawo jazdy kat B
Control Plan
podejście procesowe
STATISTICA 10
Podejmowanie decyzji w sytuacjach stresowych
podejmowanie nowych celów
Podejście analityczne
MS Project 2010
ISO 9001:2008 Quality Management System Auditor/Representative
VDA 6.3
QRQC
diagram ishikawy
TQM - zarządanie przez jakość
finanse i rachunkowość
Specyficzne wymagania VW Formel-Q
Diagram Gannta
8D reporting
PDCA – Doskonalenie jakości
ISO 14001 auditor
ISO TS 16949 Internal Auditor
Finanse przedsiębiorstwa
rodzaje kont
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością
• Zapewnianie, że procesy potrzebne w systemie zarządzania jakością są ustanowione, wdrożone oraz utrzymane
• Raportowanie do najwyższego kierownictwa aktualnej kondycji systemu zarzadzania jakością
• Przedstawianie potrzeb systemu zarządzania jakością związanych z doskonaleniem
• Podnoszenie świadomości personelu w odniesieniu do wagi spełniania wymagań klienta
• Współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi w celu tworzenia oraz doskonalenia funkcjonowania systemu zarządzania jakością
• Inicjowanie i koordynowanie prac zespołów powołanych do opracowania procedur, instrukcji i formularzy w ramach Systemu Zarządzania Jakością
• Przypisywanie odpowiedzialności, rozdzielanie zadań, ustalanie terminów realizacji w zakresie Systemu Zarządzania Jakością
• Planowanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu Systemu Zarządzania Jakością oraz innych zapewniających wdrożenie i utrzymywanie zasad polityki jakości
• Monitorowanie założeń systemu jakości, określanie propozycji jego doskonalenia, planowanie i wprowadzanie działań korygujących
• Nadzór nad prowadzeniem i aktualizacją całości dokumentacji związanej z Systemem Zarządzania Jakością w tym dokumentacji elektronicznej
• Wprowadzanie działań korygujących i zapobiegawczych w celu doskonalenia systemu jakości
• Zatwierdzanie opracowanych procedur oraz instrukcji. Sprawowanie bieżącego nadzoru nad ich przestrzeganiem
• Planowanie auditów wewnętrznych. Sterowanie audytami wewnętrznymi
• Przygotowywanie niezbędnych informacji dla najwyższego kierownictwa w sprawach przeglądów Systemu Zarządzania Jakością (prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzonymi przeglądami)
• Aktualizacja i wdrażanie systemu jakości w przypadku zmian organizacyjnych i działań korygujących
• Reprezentowanie Gebrueder Peitz Polska sp. z o.o. w sprawach dotyczących Systemu Zarządzania Jakością
Zakres uprawnień:
• Wnioskowanie do Nawyższego kierownictwa Gebrueder Peitz Polska sp. z o.o.
o wprowadzenie zmian systemowych, organizacyjnych i innych, które okażą się niezbędne do wdrażania i utrzymania Systemu Zarządzania Jakością
• Kontaktowanie się z jednostkami zewnętrznymi oraz podpisywanie pism dotyczących Systemu Zarządzania Jakością w imieniu Najwyższego Kierownictwa Gebrueder Peitz Polska sp. z o.o.
• Pobudzanie inicjatyw pracowników Gebrueder Peitz Polska sp. z o.o. do wykonywania prac nad ulepszaniem Systemu Zarządzania Jakością
• Egzekwowanie terminów i jakości opracowań zgodnych z wymaganiami norm
dotyczących Systemu Zarządzania Jakością
• Przeprowadzenie przeglądów i ocen postępu wdrażanego Systemu Zarządzania Jakością
• Raportowanie do najwyższego kierownictwa aktualnej kondycji systemu zarzadzania jakością
• Przedstawianie potrzeb systemu zarządzania jakością związanych z doskonaleniem
• Podnoszenie świadomości personelu w odniesieniu do wagi spełniania wymagań klienta
• Współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi w celu tworzenia oraz doskonalenia funkcjonowania systemu zarządzania jakością
• Inicjowanie i koordynowanie prac zespołów powołanych do opracowania procedur, instrukcji i formularzy w ramach Systemu Zarządzania Jakością
• Przypisywanie odpowiedzialności, rozdzielanie zadań, ustalanie terminów realizacji w zakresie Systemu Zarządzania Jakością
• Planowanie i przeprowadzanie szkoleń z zakresu Systemu Zarządzania Jakością oraz innych zapewniających wdrożenie i utrzymywanie zasad polityki jakości
• Monitorowanie założeń systemu jakości, określanie propozycji jego doskonalenia, planowanie i wprowadzanie działań korygujących
• Nadzór nad prowadzeniem i aktualizacją całości dokumentacji związanej z Systemem Zarządzania Jakością w tym dokumentacji elektronicznej
• Wprowadzanie działań korygujących i zapobiegawczych w celu doskonalenia systemu jakości
• Zatwierdzanie opracowanych procedur oraz instrukcji. Sprawowanie bieżącego nadzoru nad ich przestrzeganiem
• Planowanie auditów wewnętrznych. Sterowanie audytami wewnętrznymi
• Przygotowywanie niezbędnych informacji dla najwyższego kierownictwa w sprawach przeglądów Systemu Zarządzania Jakością (prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzonymi przeglądami)
• Aktualizacja i wdrażanie systemu jakości w przypadku zmian organizacyjnych i działań korygujących
• Reprezentowanie Gebrueder Peitz Polska sp. z o.o. w sprawach dotyczących Systemu Zarządzania Jakością
Zakres uprawnień:
• Wnioskowanie do Nawyższego kierownictwa Gebrueder Peitz Polska sp. z o.o.
o wprowadzenie zmian systemowych, organizacyjnych i innych, które okażą się niezbędne do wdrażania i utrzymania Systemu Zarządzania Jakością
• Kontaktowanie się z jednostkami zewnętrznymi oraz podpisywanie pism dotyczących Systemu Zarządzania Jakością w imieniu Najwyższego Kierownictwa Gebrueder Peitz Polska sp. z o.o.
• Pobudzanie inicjatyw pracowników Gebrueder Peitz Polska sp. z o.o. do wykonywania prac nad ulepszaniem Systemu Zarządzania Jakością
• Egzekwowanie terminów i jakości opracowań zgodnych z wymaganiami norm
dotyczących Systemu Zarządzania Jakością
• Przeprowadzenie przeglądów i ocen postępu wdrażanego Systemu Zarządzania Jakością
Specjalista ds. Systemu Zarządzania Jakością
• Szkolenie pracowników z wymagań ISO/TS 16 949
• Ustanawianie, Utrzymywanie i Nadzorowanie Systemu Zarządzania Jakością
• Zwiększanie świadomości pracowników o znaczeniu podejścia procesowego w branży motoryzacyjnej
• Planowanie i przeprowadzanie audytów wewnętrznych
• Wyznaczanie i weryfikowanie celów jakościowych kierownictwa oraz właścicieli procesów
• Formułowanie i komunikowanie oczekiwań
• Tworzenie i utrzymywanie procesu komunikacji w zarządzaniu procesami
• Nadzorowanie skuteczności procesów
• Nadzorowanie efektywności procesów w podejściu kosztowym
• Weryfikowanie i Nadzorowanie spełnienia Specyficznych Wymagań Klientów
• Rozwiązywanie konfliktów na równoległych oraz niższych poziomach
• Nadzorowanie i aktualizowanie Księgi Jakości
• Kontrola realizacji planu produkcyjnego
• Kontrola realizacji planów sprzedażowych
• Kontrola generowanych kosztów
• Określanie odpowiedzialności
• Koordynowanie wdrażania i usprawniania systemu Impuls EVO
• Ustanawianie, Utrzymywanie i Nadzorowanie Systemu Zarządzania Jakością
• Zwiększanie świadomości pracowników o znaczeniu podejścia procesowego w branży motoryzacyjnej
• Planowanie i przeprowadzanie audytów wewnętrznych
• Wyznaczanie i weryfikowanie celów jakościowych kierownictwa oraz właścicieli procesów
• Formułowanie i komunikowanie oczekiwań
• Tworzenie i utrzymywanie procesu komunikacji w zarządzaniu procesami
• Nadzorowanie skuteczności procesów
• Nadzorowanie efektywności procesów w podejściu kosztowym
• Weryfikowanie i Nadzorowanie spełnienia Specyficznych Wymagań Klientów
• Rozwiązywanie konfliktów na równoległych oraz niższych poziomach
• Nadzorowanie i aktualizowanie Księgi Jakości
• Kontrola realizacji planu produkcyjnego
• Kontrola realizacji planów sprzedażowych
• Kontrola generowanych kosztów
• Określanie odpowiedzialności
• Koordynowanie wdrażania i usprawniania systemu Impuls EVO
Auditor Procesu
• Samodzielne planowanie i zarządzanie audytami wewnętrznymi
• Definiowanie celów oraz zakresu audytu
• Opracowywanie planów audytów
• Przygotowanie i przeprowadzanie audytów wewnętrznych
• Tworzenie i nadzorowanie dokumentacji poaudytowej
• Prowadzenie spotkań otwierających oraz zamykających
• Nadzorowanie i Weryfikowanie Planów Działań
• Tworzenie i nadzorowanie dokumentacji procesowej
• Definiowanie celów oraz zakresu audytu
• Opracowywanie planów audytów
• Przygotowanie i przeprowadzanie audytów wewnętrznych
• Tworzenie i nadzorowanie dokumentacji poaudytowej
• Prowadzenie spotkań otwierających oraz zamykających
• Nadzorowanie i Weryfikowanie Planów Działań
• Tworzenie i nadzorowanie dokumentacji procesowej
Stażysta
• Przygotowywanie próbek do pomiarów, wykonywanie badań topografii materiału na skaningowym mikroskopie elektronowym, badania twardości i mikrotwardości, badania naprężeń materiału, ofertowanie, przygotowywanie raportów ze zleceń
• Codzienna współpraca z Akredytowanym Laboratorium Metaloznawstwa i Analiz Chemicznych
• Codzienna współpraca z Akredytowanym Laboratorium Metaloznawstwa i Analiz Chemicznych
Szkolenia i kursy
• Interpretacja wymagań ISO/TS 16 949
• Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością w branży motoryzacyjnej
(ISO/TS 16949)
• Lean Manufacturing – nowoczesne narzędzia zarządzania produkcją
• Auditor Wewnętrzny Zintegrowanych Systemów Zarządzania ISO 9001, ISO 14001
• Specyficzne wymagania Volkswagena – warsztaty w oparciu o specyficzne wymagania klientów wobec dostawców certyfikowanych wg ISO/TS 16949
• Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkich
• Podstawy Negocjacji
• Auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością w branży motoryzacyjnej
(ISO/TS 16949)
• Lean Manufacturing – nowoczesne narzędzia zarządzania produkcją
• Auditor Wewnętrzny Zintegrowanych Systemów Zarządzania ISO 9001, ISO 14001
• Specyficzne wymagania Volkswagena – warsztaty w oparciu o specyficzne wymagania klientów wobec dostawców certyfikowanych wg ISO/TS 16949
• Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkich
• Podstawy Negocjacji
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Produkcja
Optymalizacja procesu produkcji
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
• Psychologia społeczna
• Podróże
• Podróże
Inne
• Dobra znajomość procesów technologicznych przeróbki plastycznej (tłoczenie, wykrawanie, wyciskanie, ciągnienie i walcowanie) oraz obróbki skrawaniem
• Dobra znajomość metalurgii metali nieżelaznych
• Dobra znajomość wybranych narzędzi jakościowych
• Umiejętność współpracy
• Umiejętność organizacji czasu pracy
• Bardzo dobra znajomość MS Office
• Dobra znajomość MS Project 2010
• Dobra znajomość Statistica 2010
• Prawo jazdy kat. B
• Dobra znajomość metalurgii metali nieżelaznych
• Dobra znajomość wybranych narzędzi jakościowych
• Umiejętność współpracy
• Umiejętność organizacji czasu pracy
• Bardzo dobra znajomość MS Office
• Dobra znajomość MS Project 2010
• Dobra znajomość Statistica 2010
• Prawo jazdy kat. B
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Psychologia społeczna
Psychologia społeczna bada w jaki sposób ludzie wywierają wpływ na myśli, zachowania i uczucia innych ludzi.
Zarządzanie Jakością
Grupa dla osób zawodowo zajmujących się zarządzaniem jakością (m.in. konsultantów, trenerów, pełnomocników ds. zarządzania jakością)