Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. promocji
Dyrektor ds. promocji – Dom Wydawniczy Rafael
w Krakowie. Promocja oferty wydawniczej i sprzedaż produktów specjalnych m.in. serial telewizyjny.
Prowadzenie kampanii reklamowo – promocyjnych,
organizacja spotkań autorskich, udział w imprezach branżowych, aktywna współpraca PR z mediami (TV, radio, prasa, internet) m.in. organizacja wywiadów i konferencji prasowych, pozyskiwanie recenzji o produktach oraz kreowanie wydarzeń. Skuteczne nawiązywanie współpracy z ludźmi z pierwszych stron gazet.
Współtworzenie i promowanie największej księgarni internetowej www.gloria24.pl
Odpowiedzialna za projekty z góry skazane na niepowodzenie (w 90% okazało się inaczej).
w Krakowie. Promocja oferty wydawniczej i sprzedaż produktów specjalnych m.in. serial telewizyjny.
Prowadzenie kampanii reklamowo – promocyjnych,
organizacja spotkań autorskich, udział w imprezach branżowych, aktywna współpraca PR z mediami (TV, radio, prasa, internet) m.in. organizacja wywiadów i konferencji prasowych, pozyskiwanie recenzji o produktach oraz kreowanie wydarzeń. Skuteczne nawiązywanie współpracy z ludźmi z pierwszych stron gazet.
Współtworzenie i promowanie największej księgarni internetowej www.gloria24.pl
Odpowiedzialna za projekty z góry skazane na niepowodzenie (w 90% okazało się inaczej).
Szkolenia i kursy
I. 2007 r. Puls Biznesu – kierunek: PROTON – Pracodawcy Otwarci na Osoby Niepełnosprawne.
X. 2006 r. Polska Agencja Prasowa w Warszawie – kierunek: wykorzystanie mediów w działaniach PR.
III. 2005 r. Book Marketing Reasearch w Krakowie – kierunek: marketing w wydawnictwie.
X. 2006 r. Polska Agencja Prasowa w Warszawie – kierunek: wykorzystanie mediów w działaniach PR.
III. 2005 r. Book Marketing Reasearch w Krakowie – kierunek: marketing w wydawnictwie.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
Sport (wspinaczka górska oraz jazda na nartach)
Książka i film (czytam wszystko, co wpada mi w ręce, a szczególnie cenię
biografie przebojowych i silnych kobiet: Frida Kahlo, Jacquelina Kennedy,
Joanna Beretta Molla itp)
Stałe pogłębianie wiedzy zawodowej (literatura fachowa, j. angielski)
Książka i film (czytam wszystko, co wpada mi w ręce, a szczególnie cenię
biografie przebojowych i silnych kobiet: Frida Kahlo, Jacquelina Kennedy,
Joanna Beretta Molla itp)
Stałe pogłębianie wiedzy zawodowej (literatura fachowa, j. angielski)
Grupy
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.