Doświadczenie zawodowe
Menedżer ds. Sprzedaży Consumer Finance
• udział w projekcie otwarcia Call Center w Lublinie,
• rekrutacja oraz selekcja Bankierów,
• zbudowanie 15 osobowego zespołu sprzedażowego,
• zarządzanie i nadzór nad zespołem obsługi klientów w Call Center,
• realizacja planów sprzedażowych,
• ocena pracy pracowników,
• coaching pracowników,
• podejmowanie decyzji kredytowych.
• rekrutacja oraz selekcja Bankierów,
• zbudowanie 15 osobowego zespołu sprzedażowego,
• zarządzanie i nadzór nad zespołem obsługi klientów w Call Center,
• realizacja planów sprzedażowych,
• ocena pracy pracowników,
• coaching pracowników,
• podejmowanie decyzji kredytowych.
Doradca Klienta Detalicznego II Stopnia
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów ,
• budowanie trwałych relacji z klientami,
• aktywna współpraca z pośrednikami finansowymi,
• analiza potrzeb i rozszerzenie współpracy z dotychczasowymi klientami,
• realizacja planów sprzedażowych produktów bankowych,
• ocena zdolności kredytowej klienta detalicznego,
• przygotowanie oraz analiza dokumentacji kredytowej klienta detalicznego do kredytów hipotecznych/budowlanych oraz gotówkowych,
• sporządzanie pełnej dokumentacji do podpisania umowy do kredytu hipotecznego/ budowlanego,
• sporządzanie umów przelewu wierzytelności,
• sporządzanie aneksów do umów kredytu hipotecznego/budowlanego,
• aktualizacja zabezpieczeń do kredytów hipotecznych/ budowlanych oraz kredytów studenckich,
• windykacja miękka,
• rozpatrywanie skarg klientów.
Wyróżnienie za sprzedaż produktów ubezpieczeniowych Aviva
• budowanie trwałych relacji z klientami,
• aktywna współpraca z pośrednikami finansowymi,
• analiza potrzeb i rozszerzenie współpracy z dotychczasowymi klientami,
• realizacja planów sprzedażowych produktów bankowych,
• ocena zdolności kredytowej klienta detalicznego,
• przygotowanie oraz analiza dokumentacji kredytowej klienta detalicznego do kredytów hipotecznych/budowlanych oraz gotówkowych,
• sporządzanie pełnej dokumentacji do podpisania umowy do kredytu hipotecznego/ budowlanego,
• sporządzanie umów przelewu wierzytelności,
• sporządzanie aneksów do umów kredytu hipotecznego/budowlanego,
• aktualizacja zabezpieczeń do kredytów hipotecznych/ budowlanych oraz kredytów studenckich,
• windykacja miękka,
• rozpatrywanie skarg klientów.
Wyróżnienie za sprzedaż produktów ubezpieczeniowych Aviva
Starszy Specjalista ds. Oceny Ryzyka Wyłudzeń
KBC CF Żagiel S.A. Pion Zarządzania Ryzykiem Kredytowym
• zarządzanie ryzykiem wyłudzeń w produktach CASH i POS,
• analiza partnerów handlowych w zakresie oceny wyłudzeń,
• szkolenia w zakresie świadomości ryzyka nadużyć w Spółce,
• analiza wskaźnikowa fraud kpi,
• wdrożenie i rozwój narzędzi do dziennego monitorowania nadużyć,
• opracowanie procedur operacyjnych z zakresu zarządzania ryzykiem nadużyć.
• analiza partnerów handlowych w zakresie oceny wyłudzeń,
• szkolenia w zakresie świadomości ryzyka nadużyć w Spółce,
• analiza wskaźnikowa fraud kpi,
• wdrożenie i rozwój narzędzi do dziennego monitorowania nadużyć,
• opracowanie procedur operacyjnych z zakresu zarządzania ryzykiem nadużyć.
Analityk Kredytowy/ Polityka Kredytowa i Strategia Weryfikacji
KBC CF Żagiel S.A. Pion Zarządzania Ryzykiem Kredytowym
• opracowanie procedur operacyjnych oraz strategii weryfikacji dokumentacji,
• ocena zdolności kredytowej klienta indywidualnego,
• ocena ryzyka kredytowego transakcji kredytowych,
• analiza dokumentacji kredytowej klienta indywidualnego,
• podejmowanie decyzji kredytowych w oparciu o posiadane kompetencje
i procedury kredytowe.
• ocena zdolności kredytowej klienta indywidualnego,
• ocena ryzyka kredytowego transakcji kredytowych,
• analiza dokumentacji kredytowej klienta indywidualnego,
• podejmowanie decyzji kredytowych w oparciu o posiadane kompetencje
i procedury kredytowe.
Kierownik Wsparcia Decyzji Kredytowych / Operacyjne Wsparcie Ryzyka Kredytowego
KBC CF Żagiel S.A. Pion Operacyjny
• zbudowanie 30 osobowego zespołu,
• rekrutacja i selekcja pracowników,
• szkolenia podległych pracowników z procedur zgodnie z założeniami Polityki Kredytowej Banku,
• opracowanie procedur operacyjnych z zakresu czynności prewencyjnych,
• zarządzanie i nadzór nad zespołem,
• wykonywanie raportów z zakresu pracy zespołu,
• ocena pracy pracowników,
• coaching pracowników,
• podejmowanie decyzji kredytowych.
• rekrutacja i selekcja pracowników,
• szkolenia podległych pracowników z procedur zgodnie z założeniami Polityki Kredytowej Banku,
• opracowanie procedur operacyjnych z zakresu czynności prewencyjnych,
• zarządzanie i nadzór nad zespołem,
• wykonywanie raportów z zakresu pracy zespołu,
• ocena pracy pracowników,
• coaching pracowników,
• podejmowanie decyzji kredytowych.
Starszy Specjalista ds. Autoryzacji / Centrum Obsługi Zapytań Autoryzacyjnych
Żagiel S.A. Pion Operacyjny
• autoryzacja kredytów w oparciu o posiadane kompetencje,
• ocena zdolności kredytowej klienta indywidualnego,
• wykonywanie czynności prewencyjnych,
• podejmowanie decyzji kredytowych w oparciu o posiadane kompetencje i procedury kredytowe,
• szkolenia z procedur zgodnie z założeniami Polityki Kredytowej Banku.
• ocena zdolności kredytowej klienta indywidualnego,
• wykonywanie czynności prewencyjnych,
• podejmowanie decyzji kredytowych w oparciu o posiadane kompetencje i procedury kredytowe,
• szkolenia z procedur zgodnie z założeniami Polityki Kredytowej Banku.
Specjalista ds. Autoryzacji / Centrum Obsługi Zapytań Autoryzacyjnych
Żagiel S.A. Pion Operacyjny
• autoryzacja kredytów w oparciu o posiadane kompetencje,
• ocena zdolności kredytowej klienta indywidualnego,
• wykonywanie czynności prewencyjnych,
• podejmowanie decyzji kredytowych w oparciu o posiadane kompetencje i procedury kredytowe.
• ocena zdolności kredytowej klienta indywidualnego,
• wykonywanie czynności prewencyjnych,
• podejmowanie decyzji kredytowych w oparciu o posiadane kompetencje i procedury kredytowe.
Młodszy Specjalista ds. Autoryzacji / Centrum Obsługi Zapytań Autoryzacyjnych
Żagiel S.A. Pion Operacyjny
• autoryzacja kredytów w oparciu o posiadane kompetencje,
• ocena zdolności kredytowej klienta indywidualnego,
• podejmowanie decyzji kredytowych w oparciu o posiadane kompetencje i procedury kredytowe.
• ocena zdolności kredytowej klienta indywidualnego,
• podejmowanie decyzji kredytowych w oparciu o posiadane kompetencje i procedury kredytowe.
Referent ds. Weryfikacji
• analiza dokumentacji kredytowej klienta indywidualnego,
• podejmowanie decyzji kredytowych w oparciu o posiadane kompetencje i procedury kredytowe,
• podpisywanie umów kredytowych w imieniu Banku,
• analiza partnerów handlowych w zakresie oceny wyłudzeń,
• analiza elektronicznych zapisów umów kredytowych.
• podejmowanie decyzji kredytowych w oparciu o posiadane kompetencje i procedury kredytowe,
• podpisywanie umów kredytowych w imieniu Banku,
• analiza partnerów handlowych w zakresie oceny wyłudzeń,
• analiza elektronicznych zapisów umów kredytowych.
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Najstarsza prywatna uczelnia w Lublinie. Kształcimy na studiach licencjackich, inżynierskich , magisterskich i podyplomowych. Można studiować w języku polskim i angielskim a także on-line!
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...