Umiejętności
Microsoft Office
Zarządzanie personelem
Prawo jazdy kat B
Umiejętności analityczne
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
Umiejętności komunikacyjne
Dążenie do wyznaczonych celów
Praca koncepcyjna
Umiejętności negocjacyjne i perswazji
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
kierownik biura
Blisko Krakowa (stowarzyszenie)
Kompleksowe zarządzanie pracą biura stowarzyszenia, w tym:
• koordynowanie wykonywania obowiązków przez pracowników, nadzorowanie obsługi administracyjnej pracy organów Stowarzyszenia,
• koordynowanie pracy stowarzyszenia w zakresie zmiany i ryzyka,
• przygotowanie propozycji zadań służących realizacji celów działalności,
• zapewnienie warunków organizacyjnych i informacyjnych,
• organizowanie i prowadzenie procesów rekrutacyjnych,
• koordynowanie zadań związanych z zachowaniem płynności finansowej,
• kreowanie warunków współpracy z innymi podmiotami,
• koordynowanie realizacji Strategii (LSR), fundusze unijne PROW,
wystąpienia publiczne, w tym prowadzenie spotkań i szkoleń (w tym z wykorzystaniem prezentacji)
• koordynowanie wykonywania obowiązków przez pracowników, nadzorowanie obsługi administracyjnej pracy organów Stowarzyszenia,
• koordynowanie pracy stowarzyszenia w zakresie zmiany i ryzyka,
• przygotowanie propozycji zadań służących realizacji celów działalności,
• zapewnienie warunków organizacyjnych i informacyjnych,
• organizowanie i prowadzenie procesów rekrutacyjnych,
• koordynowanie zadań związanych z zachowaniem płynności finansowej,
• kreowanie warunków współpracy z innymi podmiotami,
• koordynowanie realizacji Strategii (LSR), fundusze unijne PROW,
wystąpienia publiczne, w tym prowadzenie spotkań i szkoleń (w tym z wykorzystaniem prezentacji)
Pracownik administracyjny biura
Blisko Krakowa
• zapewnienie warunków organizacyjnych i informacyjnych do zgodnego z harmonogramem ogłaszania i rozstrzygania konkursów na realizację LSR,
• obsługa administracyjna i organizacyjna organów stowarzyszenia, zapewnienie warunków organizacyjnych i informacyjnych,
• przygotowywanie prezentacji multimedialnych,
• powadzenie dokumentacji współpracy krajowej i międzynarodowej,
• prowadzenie dokumentacji i spraw kadrowych,
• obsługa umów cywilnoprawnych,
• gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji finansowej i członkowskiej.
• obsługa administracyjna i organizacyjna organów stowarzyszenia, zapewnienie warunków organizacyjnych i informacyjnych,
• przygotowywanie prezentacji multimedialnych,
• powadzenie dokumentacji współpracy krajowej i międzynarodowej,
• prowadzenie dokumentacji i spraw kadrowych,
• obsługa umów cywilnoprawnych,
• gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji finansowej i członkowskiej.
Szkolenia i kursy
Podniesienie kompetencji LGD, w tym podniesienie standardów organizacyjnych i umiejętności personalnych;
Tworzenie lokalnych strategii rozwoju (LSR), przygotowania strategii komunikacyjnej lokalnej grupy działania (LGD) i angażowania społeczności lokalnych w przygotowanie i realizację LSR;
Facebook dla Profesjonalistów;
Wykorzystanie mediów społecznościowych w działalności informacyjnej przez Lokalne Grupy Działania
Tworzenie lokalnych strategii rozwoju (LSR), przygotowania strategii komunikacyjnej lokalnej grupy działania (LGD) i angażowania społeczności lokalnych w przygotowanie i realizację LSR;
Facebook dla Profesjonalistów;
Wykorzystanie mediów społecznościowych w działalności informacyjnej przez Lokalne Grupy Działania
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marką
Sektor publiczny
Inne
Zainteresowania
Sport, aktywne spędzanie czasu wolnego, literatura epicka