Umiejętności
Microsoft Office
Sprzedaż B2B
Negocjacje z klientami
Komunikacja interpersonalna
Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan
Marketing B2B
Języki
angielski
biegły
migowy
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
NEW BUSINESS MANAGER
* Pozyskiwanie klientów
* Prezentacja i sprzedaż usług
* Nawiązywanie długoterminowych relacji
* Negocjowanie warunków współpracy
* Przygotowywanie dokumentacji przetargowej
* Wzbogacanie ofert o wyróżniającą się komunikację i nieszablonowe efekty "wow"
* Ścisła współpraca z Zarządem firmy oraz Działem Produktu
* Analiza rynku i konkurencji
* Prezentacja i sprzedaż usług
* Nawiązywanie długoterminowych relacji
* Negocjowanie warunków współpracy
* Przygotowywanie dokumentacji przetargowej
* Wzbogacanie ofert o wyróżniającą się komunikację i nieszablonowe efekty "wow"
* Ścisła współpraca z Zarządem firmy oraz Działem Produktu
* Analiza rynku i konkurencji
BID MANAGER
*Wprowadzanie innowacyjnego narzędzia na rynek
*Wyszukiwanie nowych przetargów / konkursów ofert / zapytań z branży MICE
* Docieranie do członków zarządu, dyrektorów finansowych
* Nawiązywanie długofalowej współpracy z kluczowymi klientami korporacyjnymi
* Negocjacje
* Kontraktowanie umów
* Przeprowadzanie szkoleń z obsługi systemu
* Prezentacja narzędzia usługodawcom branży MICE (hotele, agencje eventowe oraz incentives, restauracje, firmy cateringowe, itd)
* Działania PR'owe
*Wyszukiwanie nowych przetargów / konkursów ofert / zapytań z branży MICE
* Docieranie do członków zarządu, dyrektorów finansowych
* Nawiązywanie długofalowej współpracy z kluczowymi klientami korporacyjnymi
* Negocjacje
* Kontraktowanie umów
* Przeprowadzanie szkoleń z obsługi systemu
* Prezentacja narzędzia usługodawcom branży MICE (hotele, agencje eventowe oraz incentives, restauracje, firmy cateringowe, itd)
* Działania PR'owe
PR & MARKETING MANAGER
* Kreacja oraz realizacja strategii marketingowej oraz PR firmy
* Budowanie i realizacja strategii wizerunku firmy
* Zarządzanie budżetem marketingowym firmy
* Pozyskiwanie nowych klientów oraz umacnianie więzi ze stałymi klientami
* Działania telemarketingowe
* Spotkania handlowe
* Realizacja akcji promocyjno – reklamowych
* Kreacja witryny internetowej a także nadzór nad treściami przedstawianymi na niej oraz koordynacja procesu SEO
* Zarządzanie informacją wewnętrzną – w tym celu ścisła współpraca z Dyrektorem Generalnym firmy a także Działem Produktu
* Wprowadzanie systemu corporate identity
* Bieżące monitorowanie konkurencji
* Odpowiedzialność za wszelkie działania związane z media relations, tj. tworzenie informacji prasowych i koordynacja nagrań radiowych i telewizyjnych
* Organizacja spotkań integracyjnych dla pracowników firmy
* Systematyczna analiza danych sprzedażowych i rynkowych
* Budowanie i realizacja strategii wizerunku firmy
* Zarządzanie budżetem marketingowym firmy
* Pozyskiwanie nowych klientów oraz umacnianie więzi ze stałymi klientami
* Działania telemarketingowe
* Spotkania handlowe
* Realizacja akcji promocyjno – reklamowych
* Kreacja witryny internetowej a także nadzór nad treściami przedstawianymi na niej oraz koordynacja procesu SEO
* Zarządzanie informacją wewnętrzną – w tym celu ścisła współpraca z Dyrektorem Generalnym firmy a także Działem Produktu
* Wprowadzanie systemu corporate identity
* Bieżące monitorowanie konkurencji
* Odpowiedzialność za wszelkie działania związane z media relations, tj. tworzenie informacji prasowych i koordynacja nagrań radiowych i telewizyjnych
* Organizacja spotkań integracyjnych dla pracowników firmy
* Systematyczna analiza danych sprzedażowych i rynkowych
Szkolenia i kursy
Inspiration Booster
Meetings Week Poland 2016
SITE, SOIT
2016
E-mail Marketing
Bluerank i Sare
2010
CSR Communication: Challenges and Best Practice
European Association of Communication Directors
2010
Z kobietą bezpiecznie na drodze
Vision Consluting Group
2010
Marketing bezpośredni na nowe czasy – skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem
Rewolucja w komunikacji
2009
Event – skuteczne narzędzie wsparcia sprzedaży
Stowarzyszenie Branży Eventowej
2009
Enterprise 2.0
Rewolucja w komunikacji IX
2009
Efektywny E-mail marketing
Web Power
2009
Event – skuteczne narzędzie PR
Stowarzyszenie Branży Eventowej
2009
Business English
Centrum Języka Angielskiego, Warszawa
2007 – 2009
Skuteczny Marketing Usług Turystycznych
Turystyka Wspólna Sprawa
2008
Metody Komunikacji i Sprzedaż Produktu Turystycznego
Turystyka Wspólna Sprawa
2008
Ku doskonałości
Ogólnopolskie Konferencje Kobiet Przedsiębiorczych
2008
Kurs języka migowego
Polski Związek Głuchych
2007
Kurs języka angielskiego
Framlingham College, Anglia
1997
Meetings Week Poland 2016
SITE, SOIT
2016
E-mail Marketing
Bluerank i Sare
2010
CSR Communication: Challenges and Best Practice
European Association of Communication Directors
2010
Z kobietą bezpiecznie na drodze
Vision Consluting Group
2010
Marketing bezpośredni na nowe czasy – skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem
Rewolucja w komunikacji
2009
Event – skuteczne narzędzie wsparcia sprzedaży
Stowarzyszenie Branży Eventowej
2009
Enterprise 2.0
Rewolucja w komunikacji IX
2009
Efektywny E-mail marketing
Web Power
2009
Event – skuteczne narzędzie PR
Stowarzyszenie Branży Eventowej
2009
Business English
Centrum Języka Angielskiego, Warszawa
2007 – 2009
Skuteczny Marketing Usług Turystycznych
Turystyka Wspólna Sprawa
2008
Metody Komunikacji i Sprzedaż Produktu Turystycznego
Turystyka Wspólna Sprawa
2008
Ku doskonałości
Ogólnopolskie Konferencje Kobiet Przedsiębiorczych
2008
Kurs języka migowego
Polski Związek Głuchych
2007
Kurs języka angielskiego
Framlingham College, Anglia
1997
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing bezpośredni
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zainteresowania
Uwielbiam podróżować, zwiedzać świat, poznawać inne kultury. Nie stronię od eksperymentowania w kuchni. W wolnym czasie chętnie poczytam w domowym zaciszu książkę, jak i wybiorę się na huczną imprezę. Partyjce w tenisa, jeździe na rowerze czy na rolkach też nie odmówię. Relaksuję się uprawiając jogę.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Events/HR
Grupa zrzeszająca ludzi zainteresowanych organizacją eventów,konferencji, imprez-integracyjno-motywacyjnych, promocyjnych . Grupa osób
otwartych na świat , ludzi i nowe wyzwania.
Grupa Zakupowa
Grupa zakupowa to miejsce dla osób pracujących w działach zakupów lub zawodowo zajmujących się kupowaniem, chcących podjąć inicjatywę optymalizacji kosztów w swoich firmach. Dołącz do nas.