Umiejętności
Calendar Planning
Negocjowanie umów najmu
Microsoft Office
Snowboarding
Organizacji podróży
Wolontariat
Autostacja
Autoteam
Kontakty z dostawcami,
Rozliczanie delegacji służbowych
organizacja imprez firmowych
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Assistant to the Board
- Organizacja prac biura Zarządu i Rady Nadzorczej Spółki
- Organizacja spotkań i wyjazdów Zarządu i Rady Nadzorczej Spółki
- Koordynacja kalendarza spotkań służbowych
- Prowadzenie bieżących dokumentów organów Spółki oraz sporządzanie sprawozdań z zebrań i posiedzeń
- Pomoc we wszystkich działaniach Zarządu, w tym ścisła współpraca z managerami poszczególnych działów Spółki
- Organizacja spotkań i wyjazdów Zarządu i Rady Nadzorczej Spółki
- Koordynacja kalendarza spotkań służbowych
- Prowadzenie bieżących dokumentów organów Spółki oraz sporządzanie sprawozdań z zebrań i posiedzeń
- Pomoc we wszystkich działaniach Zarządu, w tym ścisła współpraca z managerami poszczególnych działów Spółki
Assistant/Secretary/Receptionist
• Kompleksowa obsługa recepcji oraz sekretariatu;
• Prowadzenie rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej;
• Zarządzanie korespondencją;
• Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych;
• Rejestracja i zarządzanie obiegiem faktur oraz dokumentów finansowych;
• Archiwizacja dokumentów;
• Prowadzenie kalendarza Prezesa oraz Zarządu;
• Obsługa spotkań biznesowych;
• Dodatkowe prace zlecone przez przełożonego (np. przygotowanie wysyłki prezentów świątecznych dla klientów, pomoc przy składaniu dokumentów do przetargów).
• Prowadzenie rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej;
• Zarządzanie korespondencją;
• Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych;
• Rejestracja i zarządzanie obiegiem faktur oraz dokumentów finansowych;
• Archiwizacja dokumentów;
• Prowadzenie kalendarza Prezesa oraz Zarządu;
• Obsługa spotkań biznesowych;
• Dodatkowe prace zlecone przez przełożonego (np. przygotowanie wysyłki prezentów świątecznych dla klientów, pomoc przy składaniu dokumentów do przetargów).
Assistant/Secretary/Receptionist
• Kompleksowa obsługa recepcji oraz sekretariatu;
• Prowadzenie rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej;
• Zarządzanie korespondencją;
• Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych;
• Rejestracja i zarządzanie obiegiem faktur oraz dokumentów finansowych;
• Archiwizacja dokumentów;
• Prowadzenie kalendarza Prezesa oraz Zarządu;
• Obsługa spotkań biznesowych;
• Dodatkowe prace zlecone przez przełożonego (np. przygotowanie wysyłki prezentów świątecznych dla klientów, pomoc przy składaniu dokumentów do przetargów).
• Prowadzenie rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej;
• Zarządzanie korespondencją;
• Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych;
• Rejestracja i zarządzanie obiegiem faktur oraz dokumentów finansowych;
• Archiwizacja dokumentów;
• Prowadzenie kalendarza Prezesa oraz Zarządu;
• Obsługa spotkań biznesowych;
• Dodatkowe prace zlecone przez przełożonego (np. przygotowanie wysyłki prezentów świątecznych dla klientów, pomoc przy składaniu dokumentów do przetargów).
Financial Department
• Opracowanie rejestru pieniężnego oraz rejestru kart płatniczych w programie Symfonia;
• Wprowadzanie oraz opracowanie rejestru wyciągów bankowych w programach Autostacja oraz Symfonia;
• Kontrola rozrachunków;
• Dekretacja dokumentów.
• Wprowadzanie oraz opracowanie rejestru wyciągów bankowych w programach Autostacja oraz Symfonia;
• Kontrola rozrachunków;
• Dekretacja dokumentów.
Receptionist
• Kompleksowa obsługa recepcji;
• Obsługa kasy, rozliczanie kontrahentów – wystawianie faktur;
• Kontrola terminowości wpłat;
• Prowadzenie rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej;
• Zarządzanie korespondencją;
• Współpraca z działami: serwisu, salonu, księgowością;
• Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych;
• Archiwizacja dokumentów;
• Przygotowanie oraz kontrola zamówień, np. art. biurowych, materiałów eksploatacyjnych.
• Obsługa kasy, rozliczanie kontrahentów – wystawianie faktur;
• Kontrola terminowości wpłat;
• Prowadzenie rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej;
• Zarządzanie korespondencją;
• Współpraca z działami: serwisu, salonu, księgowością;
• Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych;
• Archiwizacja dokumentów;
• Przygotowanie oraz kontrola zamówień, np. art. biurowych, materiałów eksploatacyjnych.
Szkolenia i kursy
- Szkolenie z technik sprzedaży i obsługi klienta – 23.10.2007, jednodniowe szkolenie przeprowadzone przez PDC Consensus
- Szkolenie BHP przeprowadzone przez firmę TBF Sp. z o. o.
- Kurs wychowawcy w placówkach wypoczynku dzieci i młodzieży w Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli EDUKATOR – 12-14.01.2007, ukończony z wynikiem bardzo dobrym
- Szkolenie BHP przeprowadzone przez firmę TBF Sp. z o. o.
- Kurs wychowawcy w placówkach wypoczynku dzieci i młodzieży w Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli EDUKATOR – 12-14.01.2007, ukończony z wynikiem bardzo dobrym
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
sporty zimowe, kuchnia dietetyczna, reggaeton, literatura (przede wszystkim thrillery), historia Mokotowa
Inne
Autostacja, Autoteam (programy do zarządzania salonem i serwisem samochodowym oraz działem części zamiennych) – w stopniu bardzo dobrym
Symfonia Finanse i Księgowość – w stopniu dobrym
Symfonia Finanse i Księgowość – w stopniu dobrym