Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Opiekun Klienta
Zakres odpowiedzialności:
• Realizacja budżetu sprzedaży,
• Aktywna sprzedaż produktów bankowych,
• Monitorowanie konkurencji pod kątem cen i produktów,
• Podejmowanie działań marketingowych,
• Utrzymywanie i pozyskiwanie klientów, budowanie długotrwałych relacji,
• Analiza i przygotowywanie raportów sprzedaży,
• Odpowiedzialność za administrację dokumentów, archiwizacja,
• Kierownik Punktu Rejestracji ds. podpisu elektronicznego.
Osiągnięcia:
• Pierwsze miejsce w ogólnopolskim rankingu stanowiska – Opiekun Klienta – rok 2008/9,
• Pierwsze miejsce w ogólnopolskim rankingu - Oddział,
• Utrzymanie bardzo dobrych wskaźników efektywności,
• Przekraczanie wyznaczonych celów,
• Nagroda za bardzo dobre wyniki w sprzedaży Polis Nordea Życie.
• Realizacja budżetu sprzedaży,
• Aktywna sprzedaż produktów bankowych,
• Monitorowanie konkurencji pod kątem cen i produktów,
• Podejmowanie działań marketingowych,
• Utrzymywanie i pozyskiwanie klientów, budowanie długotrwałych relacji,
• Analiza i przygotowywanie raportów sprzedaży,
• Odpowiedzialność za administrację dokumentów, archiwizacja,
• Kierownik Punktu Rejestracji ds. podpisu elektronicznego.
Osiągnięcia:
• Pierwsze miejsce w ogólnopolskim rankingu stanowiska – Opiekun Klienta – rok 2008/9,
• Pierwsze miejsce w ogólnopolskim rankingu - Oddział,
• Utrzymanie bardzo dobrych wskaźników efektywności,
• Przekraczanie wyznaczonych celów,
• Nagroda za bardzo dobre wyniki w sprzedaży Polis Nordea Życie.
Asystent Klienta
Zakres odpowiedzialności:
• Realizacja comiesięcznych planów sprzedaży,
• Aktywna sprzedaż produktów bankowych,
• Obsługa kasowa klientów indywidualnych i instytucjonalnych,
• Utrzymywanie i pozyskiwanie klientów, budowanie długotrwałych relacji,
• Archiwizacja dokumentów, dbałość o wygląd oddziału (ulotki, plakaty zgodne z obowiązującą ofertą)
Osiągnięcia:
• Udział w programie ”Burza mózgów”, czyli pomysł na zwiększenie sprzedaży kart kredytowych,
• Osiąganie wysokich wskaźników obsługi klienta,
• Bardzo dobre wyniki sprzedażowe na tle oddziału,
• Realizacja comiesięcznych planów sprzedaży,
• Aktywna sprzedaż produktów bankowych,
• Obsługa kasowa klientów indywidualnych i instytucjonalnych,
• Utrzymywanie i pozyskiwanie klientów, budowanie długotrwałych relacji,
• Archiwizacja dokumentów, dbałość o wygląd oddziału (ulotki, plakaty zgodne z obowiązującą ofertą)
Osiągnięcia:
• Udział w programie ”Burza mózgów”, czyli pomysł na zwiększenie sprzedaży kart kredytowych,
• Osiąganie wysokich wskaźników obsługi klienta,
• Bardzo dobre wyniki sprzedażowe na tle oddziału,
Szkolenia i kursy
11.2007r. Szkolenie z zakresu produktów Nordea Bank Polska S.A. oraz Nordea Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie przeprowadzone przez trenerów Nordea Bank Polska S.A.,
10.2006r. Szkolenie z zakresu produktów bankowych, kompleksowej obsługi klienta oraz bezpieczeństwa przeprowadzone przez trenerów Banku Millennium,
09.2006r.-10.2006r. Praktykant – Bank Millennium.
10.2006r. Szkolenie z zakresu produktów bankowych, kompleksowej obsługi klienta oraz bezpieczeństwa przeprowadzone przez trenerów Banku Millennium,
09.2006r.-10.2006r. Praktykant – Bank Millennium.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Inne
Inne
• Obsługa Pakietu Office (Word, Excel, Outlook, Power Point),
• Obsługa urządzeń biurowych,
• Prawo jazdy kat. B.
Dodatkowe umiejętności
• umiejętność pracy w zespole,
• umiejętność tworzenia długotrwałych relacji biznesowych,
• umiejętności negocjacyjne,
• kreatywność,
• chęć podejmowania nowych wyzwań,
• postawa prorozwojowa,
• łatwość nawiązywania kontaktów,
• odpowiedzialność, pracowitość,
• odporność na stres.
• Obsługa urządzeń biurowych,
• Prawo jazdy kat. B.
Dodatkowe umiejętności
• umiejętność pracy w zespole,
• umiejętność tworzenia długotrwałych relacji biznesowych,
• umiejętności negocjacyjne,
• kreatywność,
• chęć podejmowania nowych wyzwań,
• postawa prorozwojowa,
• łatwość nawiązywania kontaktów,
• odpowiedzialność, pracowitość,
• odporność na stres.
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Active English
Goldenline's forum in English for professionals with a passion to learn and share their knowledge. :o)
We are not limited to British or American English but all the varieties of the language are welc
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Bizner Club
Bizner Club, w skrócie BC, to nieformalny klub biznesowy, który skupia swoją działalność na wsparciu działań marketingowych i sprzedażowych (networking).
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.