Umiejętności
B2B
B2C
Corel Draw
Digital Marketing
Event Management
Fashion Design
Projektowanie biżuterii
Microsoft Office
Neuromarketing
Project Management
Adobe Photoshop
Obsługa klienta
Komunikacja Marketingowa
PR produktowy
art director
Postprodukcja obrazu
Promocja Sprzedaży
stylizacja
Skuteczna komunikacja, marketing interaktywny i w social media
Promocja produktu
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Founder & CEO
Kinga Janowska Fashion
- projektowanie ubrań, biżuterii i akcesoriów,
- zarządzanie procesem produkcyjnym,
- projektowanie/wizualizacja strony internetowej marki, newslettera, packshotów i materiałów promocyjnych (Corel Draw, Adobe Photoshop),
- branding i implementacja nowych produktów,
- budowanie i realizacja strategii produktowej, cenowej, dystrybucyjnej i sprzedażowej,
- zintegrowana komunikacja marketingowa (event, ATL, BTL, CI, digital): m.in. tworzenie kontentu marketingowego, kreacja, produkcja i postprodukcja materiałów promocyjnych i prasowych, prowadzenie profili biznesowych w social media,
- wewnętrzny i zewnętrzny PR,
- monitorowanie i analiza trendów rynkowych,
- zarządzanie zespołem kreatywnym ,
- reprezentacja marki podczas spotkań negocjacyjnych z kontrahentami, spotkań z klientami, podczas targów i eventów ,
- bieżące monitorowanie wyników sprzedaży i marży w poszczególnych kanałach,
- zarządzanie budżetem,
- księgowość.
- zarządzanie procesem produkcyjnym,
- projektowanie/wizualizacja strony internetowej marki, newslettera, packshotów i materiałów promocyjnych (Corel Draw, Adobe Photoshop),
- branding i implementacja nowych produktów,
- budowanie i realizacja strategii produktowej, cenowej, dystrybucyjnej i sprzedażowej,
- zintegrowana komunikacja marketingowa (event, ATL, BTL, CI, digital): m.in. tworzenie kontentu marketingowego, kreacja, produkcja i postprodukcja materiałów promocyjnych i prasowych, prowadzenie profili biznesowych w social media,
- wewnętrzny i zewnętrzny PR,
- monitorowanie i analiza trendów rynkowych,
- zarządzanie zespołem kreatywnym ,
- reprezentacja marki podczas spotkań negocjacyjnych z kontrahentami, spotkań z klientami, podczas targów i eventów ,
- bieżące monitorowanie wyników sprzedaży i marży w poszczególnych kanałach,
- zarządzanie budżetem,
- księgowość.
Founder & CEO
Isabela Rocca Jewelry
- projektowanie biżuterii,
- zarządzanie procesem produkcyjnym,
- projektowanie/wizualizacja strony internetowej marki, newslettera, packshotów i materiałów promocyjnych (Corel Draw, Adobe Photoshop),
- branding i implementacja nowych produktów,
- budowanie i realizacja strategii produktowej, cenowej, dystrybucyjnej i sprzedażowej,
- zintegrowana komunikacja marketingowa (event, ATL, BTL, CI, digital): m.in. tworzenie kontentu marketingowego, kreacja, produkcja i postprodukcja materiałów promocyjnych i prasowych, prowadzenie profili biznesowych w social media,
- wewnętrzny i zewnętrzny PR,
- monitorowanie i analiza trendów rynkowych,
- zarządzanie zespołem kreatywnym ,
- reprezentacja marki podczas spotkań negocjacyjnych z kontrahentami, spotkań z klientami, podczas targów i eventów ,
- bieżące monitorowanie wyników sprzedaży i marży w poszczególnych kanałach,
- zarządzanie budżetem,
- księgowość.
- zarządzanie procesem produkcyjnym,
- projektowanie/wizualizacja strony internetowej marki, newslettera, packshotów i materiałów promocyjnych (Corel Draw, Adobe Photoshop),
- branding i implementacja nowych produktów,
- budowanie i realizacja strategii produktowej, cenowej, dystrybucyjnej i sprzedażowej,
- zintegrowana komunikacja marketingowa (event, ATL, BTL, CI, digital): m.in. tworzenie kontentu marketingowego, kreacja, produkcja i postprodukcja materiałów promocyjnych i prasowych, prowadzenie profili biznesowych w social media,
- wewnętrzny i zewnętrzny PR,
- monitorowanie i analiza trendów rynkowych,
- zarządzanie zespołem kreatywnym ,
- reprezentacja marki podczas spotkań negocjacyjnych z kontrahentami, spotkań z klientami, podczas targów i eventów ,
- bieżące monitorowanie wyników sprzedaży i marży w poszczególnych kanałach,
- zarządzanie budżetem,
- księgowość.
Szkolenia i kursy
01.03.2007-31.05.2007
Fashion Design and Marketing, Central Saint Martin's College of London
01.11.2006-22.12.2006
Studio Recording and MusicProduction Course, London Centre of Contemporary Music
Fashion Design and Marketing, Central Saint Martin's College of London
01.11.2006-22.12.2006
Studio Recording and MusicProduction Course, London Centre of Contemporary Music
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Zewnętrzny PR
Produkcja
Projektowanie
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
FILMOHOLIK
Grupa dla miłośników muzyki filmowej i dobrego kina ale nie tylko.Pojawiać się bedą informację na co warto a na co nie warto iść do kina i teatru.
Międzynarodowe planowanie podatkowe
Grupa ma na celu wymianę wiedzy oraz poglądów na temat użycia zagranicznych podmiotów w planowaniu podatkowym.
STUDIO ONE
Sklep internetowy Studio One oferuje znaną na całym świecie markową odzież, obuwie i akcesoria dla kobiet i mężczyzn.
Wyższa Szkoła Biznesu National Louis University
Grupa dla studentów, absolwentów, pracowników i wszystkich, którzy w jakiś sposób czują(lub chcą się poczuć)związani z uczelnią