Kinga Dębiec-Czopowicz

Starszy Specjalista ds. Komunikacji

Wypowiedzi

  • Kinga Dębiec-Czopowicz
    Wpis na grupie Uniwersytet Warszawski Wydział Zarządzania w temacie Szkolenie „Psychologia kontaktu z klientem”
    5.05.2009, 21:39

    Dla wielu osób zaczynających prowadzić własną firmę, zdobycie pierwszego klienta jest okupione wielkim stresem i trudnościami. Mając na uwadze ich potrzeby przygotowaliśmy program szkolenia, który pomoże lepiej zrozumieć i świadomie wykorzystywać wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży i kontaktu z klientem a w konsekwencji przełamać z klientami pierwsze lody.
    Na współczesnym rynku dobry produkt czy usługa to nawet mniej niż połowa drogi do udanego biznesu. Należy mieć świadomość, że sukces naszej działalności zależy od tego, czy klient w ogóle zdecyduje się z nami rozmawiać, czy będziemy w stanie zainteresować go naszą ofertą, a także czy do nas powróci, oraz czy poleci naszą firmę innym.

    Podczas szkolenia omówimy m.in.:
    • Rolę potrzeb klienta w procesie sprzedaży;
    • Znaczenie dobrego kontaktu z klientem;
    • Sposoby radzenia sobie z obiekcją i radzenie sobie w sytuacjach trudnych;
    • Pomożemy zaplanować pomysł na sprzedaż;
    • Odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania z zakresu psychologii sprzedaży.

    Całe szkolenie okraszone zostanie sporą dozą praktycznych porad, scenek i przykładów z życia wziętych i dużą porcją psychologii.
    Termin i miejsce:
    3 spotkania - Terminy szkoleń zostaną wkrótce podane!!
    Spotkania odbywać się będą w budynku WSISiZ przy ulicy Gizów 6 w Sali 224.

    O trenerach:

    Krzysztof Grabarczyk:
    Zawodowo zajmuje się wspieraniem osób i zespołów w realizowaniu przez nie celów biznesowych i osobistych - poprzez coaching, szkolenia i psychoterapię. Prowadzi i organizuje szkolenia i treningi dla klientów indywidualnych oraz firm, z zakresu szeroko rozumianych umiejętności miękkich, psychologii biznesu oraz coachingu. Jako coach pracuje przede wszystkim z osobami odpowiedzialnymi za kierowanie zespołami, sprzedaż, właścicielami małych i średnich firm, a także z osobami prywatnymi – w zakresie rozwoju kompetencji osobistych.

    Krystian Kamiński:
    Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jego pasją są ludzie i wszystkie aspekty związane z życiem społecznym. Stąd wziął się wybór kierunku studiów i ścieżka związana z szeroko pojętym HR-em. Tematyką szkoleń w kontekście prowadzenia działalności gospodarczej interesuje się od początku współpracy z AiP.]

    Koszt udziału:
    Beneficjenci AIP – BEZPŁATNIE
    Studenci – 100 PLN
    Pozostałe osoby – 300 PLN


    Wysłanie zgłoszenia za pomocą strony internetowej http://aiptech.pl, zakładka "Szkolenia i wykłady", pozycja "Zapisy".

  • Kinga Dębiec-Czopowicz
    Wpis na grupie Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie w temacie Szkolenie „Psychologia kontaktu z klientem”
    5.05.2009, 21:39

    Dla wielu osób zaczynających prowadzić własną firmę, zdobycie pierwszego klienta jest okupione wielkim stresem i trudnościami. Mając na uwadze ich potrzeby przygotowaliśmy program szkolenia, który pomoże lepiej zrozumieć i świadomie wykorzystywać wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży i kontaktu z klientem a w konsekwencji przełamać z klientami pierwsze lody.
    Na współczesnym rynku dobry produkt czy usługa to nawet mniej niż połowa drogi do udanego biznesu. Należy mieć świadomość, że sukces naszej działalności zależy od tego, czy klient w ogóle zdecyduje się z nami rozmawiać, czy będziemy w stanie zainteresować go naszą ofertą, a także czy do nas powróci, oraz czy poleci naszą firmę innym.

    Podczas szkolenia omówimy m.in.:
    • Rolę potrzeb klienta w procesie sprzedaży;
    • Znaczenie dobrego kontaktu z klientem;
    • Sposoby radzenia sobie z obiekcją i radzenie sobie w sytuacjach trudnych;
    • Pomożemy zaplanować pomysł na sprzedaż;
    • Odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania z zakresu psychologii sprzedaży.

    Całe szkolenie okraszone zostanie sporą dozą praktycznych porad, scenek i przykładów z życia wziętych i dużą porcją psychologii.
    Termin i miejsce:
    3 spotkania - Terminy szkoleń zostaną wkrótce podane!!
    Spotkania odbywać się będą w budynku WSISiZ przy ulicy Gizów 6 w Sali 224.

    O trenerach:

    Krzysztof Grabarczyk:
    Zawodowo zajmuje się wspieraniem osób i zespołów w realizowaniu przez nie celów biznesowych i osobistych - poprzez coaching, szkolenia i psychoterapię. Prowadzi i organizuje szkolenia i treningi dla klientów indywidualnych oraz firm, z zakresu szeroko rozumianych umiejętności miękkich, psychologii biznesu oraz coachingu. Jako coach pracuje przede wszystkim z osobami odpowiedzialnymi za kierowanie zespołami, sprzedaż, właścicielami małych i średnich firm, a także z osobami prywatnymi – w zakresie rozwoju kompetencji osobistych.

    Krystian Kamiński:
    Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jego pasją są ludzie i wszystkie aspekty związane z życiem społecznym. Stąd wziął się wybór kierunku studiów i ścieżka związana z szeroko pojętym HR-em. Tematyką szkoleń w kontekście prowadzenia działalności gospodarczej interesuje się od początku współpracy z AiP.]

    Koszt udziału:
    Beneficjenci AIP – BEZPŁATNIE
    Studenci – 100 PLN
    Pozostałe osoby – 300 PLN


    Wysłanie zgłoszenia za pomocą strony internetowej http://aiptech.pl, zakładka "Szkolenia i wykłady", pozycja "Zapisy".

  • Kinga Dębiec-Czopowicz
    Wpis na grupie Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem w Warszawie w temacie Szkolenie „Psychologia kontaktu z klientem”
    5.05.2009, 21:37

    Dla wielu osób zaczynających prowadzić własną firmę, zdobycie pierwszego klienta jest okupione wielkim stresem i trudnościami. Mając na uwadze ich potrzeby przygotowaliśmy program szkolenia, który pomoże lepiej zrozumieć i świadomie wykorzystywać wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży i kontaktu z klientem a w konsekwencji przełamać z klientami pierwsze lody.
    Na współczesnym rynku dobry produkt czy usługa to nawet mniej niż połowa drogi do udanego biznesu. Należy mieć świadomość, że sukces naszej działalności zależy od tego, czy klient w ogóle zdecyduje się z nami rozmawiać, czy będziemy w stanie zainteresować go naszą ofertą, a także czy do nas powróci, oraz czy poleci naszą firmę innym.

    Podczas szkolenia omówimy m.in.:
    • Rolę potrzeb klienta w procesie sprzedaży;
    • Znaczenie dobrego kontaktu z klientem;
    • Sposoby radzenia sobie z obiekcją i radzenie sobie w sytuacjach trudnych;
    • Pomożemy zaplanować pomysł na sprzedaż;
    • Odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania z zakresu psychologii sprzedaży.

    Całe szkolenie okraszone zostanie sporą dozą praktycznych porad, scenek i przykładów z życia wziętych i dużą porcją psychologii.
    Termin i miejsce:
    3 spotkania - Terminy szkoleń zostaną wkrótce podane!!
    Spotkania odbywać się będą w budynku WSISiZ przy ulicy Gizów 6 w Sali 224.

    O trenerach:

    Krzysztof Grabarczyk:
    Zawodowo zajmuje się wspieraniem osób i zespołów w realizowaniu przez nie celów biznesowych i osobistych - poprzez coaching, szkolenia i psychoterapię. Prowadzi i organizuje szkolenia i treningi dla klientów indywidualnych oraz firm, z zakresu szeroko rozumianych umiejętności miękkich, psychologii biznesu oraz coachingu. Jako coach pracuje przede wszystkim z osobami odpowiedzialnymi za kierowanie zespołami, sprzedaż, właścicielami małych i średnich firm, a także z osobami prywatnymi – w zakresie rozwoju kompetencji osobistych.

    Krystian Kamiński:
    Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jego pasją są ludzie i wszystkie aspekty związane z życiem społecznym. Stąd wziął się wybór kierunku studiów i ścieżka związana z szeroko pojętym HR-em. Tematyką szkoleń w kontekście prowadzenia działalności gospodarczej interesuje się od początku współpracy z AiP.]

    Koszt udziału:
    Beneficjenci AIP – BEZPŁATNIE
    Studenci – 100 PLN
    Pozostałe osoby – 300 PLN

    Wysłanie zgłoszenia za pomocą strony internetowej http://aiptech.pl, zakładka "Szkolenia i wykłady", pozycja "Zapisy".Kinga Dębiec edytował(a) ten post dnia 05.05.09 o godzinie 21:38

  • Kinga Dębiec-Czopowicz
    Wpis na grupie PROAKTYWNIE w temacie Szkolenia itp.
    5.05.2009, 21:36

    Szkolenie „Psychologia kontaktu z klientem”

    Dla wielu osób zaczynających prowadzić własną firmę, zdobycie pierwszego klienta jest okupione wielkim stresem i trudnościami. Mając na uwadze ich potrzeby przygotowaliśmy program szkolenia, który pomoże lepiej zrozumieć i świadomie wykorzystywać wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży i kontaktu z klientem a w konsekwencji przełamać z klientami pierwsze lody.
    Na współczesnym rynku dobry produkt czy usługa to nawet mniej niż połowa drogi do udanego biznesu. Należy mieć świadomość, że sukces naszej działalności zależy od tego, czy klient w ogóle zdecyduje się z nami rozmawiać, czy będziemy w stanie zainteresować go naszą ofertą, a także czy do nas powróci, oraz czy poleci naszą firmę innym.

    Podczas szkolenia omówimy m.in.:
    • Rolę potrzeb klienta w procesie sprzedaży;
    • Znaczenie dobrego kontaktu z klientem;
    • Sposoby radzenia sobie z obiekcją i radzenie sobie w sytuacjach trudnych;
    • Pomożemy zaplanować pomysł na sprzedaż;
    • Odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania z zakresu psychologii sprzedaży.

    Całe szkolenie okraszone zostanie sporą dozą praktycznych porad, scenek i przykładów z życia wziętych i dużą porcją psychologii.
    Termin i miejsce:
    3 spotkania - Terminy szkoleń zostaną wkrótce podane!!
    Spotkania odbywać się będą w budynku WSISiZ przy ulicy Gizów 6 w Sali 224.

    O trenerach:

    Krzysztof Grabarczyk:
    Zawodowo zajmuje się wspieraniem osób i zespołów w realizowaniu przez nie celów biznesowych i osobistych - poprzez coaching, szkolenia i psychoterapię. Prowadzi i organizuje szkolenia i treningi dla klientów indywidualnych oraz firm, z zakresu szeroko rozumianych umiejętności miękkich, psychologii biznesu oraz coachingu. Jako coach pracuje przede wszystkim z osobami odpowiedzialnymi za kierowanie zespołami, sprzedaż, właścicielami małych i średnich firm, a także z osobami prywatnymi – w zakresie rozwoju kompetencji osobistych.

    Krystian Kamiński:
    Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jego pasją są ludzie i wszystkie aspekty związane z życiem społecznym. Stąd wziął się wybór kierunku studiów i ścieżka związana z szeroko pojętym HR-em. Tematyką szkoleń w kontekście prowadzenia działalności gospodarczej interesuje się od początku współpracy z AiP.]

    Koszt udziału:
    Beneficjenci AIP – BEZPŁATNIE
    Studenci – 100 PLN
    Pozostałe osoby – 300 PLN

    Wysłanie zgłoszenia za pomocą strony internetowej aiptech.pl, zakładka "Szkolenia i wykłady", pozycja "Zapisy".

  • Kinga Dębiec-Czopowicz
    Wpis na grupie Pomoc Biznesowa w temacie Szkolenie „Psychologia kontaktu z klientem”

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pomoc Biznesowa

  • Kinga Dębiec-Czopowicz
    Wpis na grupie warszawski przedsiębiorca w temacie Szkolenie „Psychologia kontaktu z klientem”
    5.05.2009, 21:35

    Dla wielu osób zaczynających prowadzić własną firmę, zdobycie pierwszego klienta jest okupione wielkim stresem i trudnościami. Mając na uwadze ich potrzeby przygotowaliśmy program szkolenia, który pomoże lepiej zrozumieć i świadomie wykorzystywać wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży i kontaktu z klientem a w konsekwencji przełamać z klientami pierwsze lody.
    Na współczesnym rynku dobry produkt czy usługa to nawet mniej niż połowa drogi do udanego biznesu. Należy mieć świadomość, że sukces naszej działalności zależy od tego, czy klient w ogóle zdecyduje się z nami rozmawiać, czy będziemy w stanie zainteresować go naszą ofertą, a także czy do nas powróci, oraz czy poleci naszą firmę innym.

    Podczas szkolenia omówimy m.in.:
    • Rolę potrzeb klienta w procesie sprzedaży;
    • Znaczenie dobrego kontaktu z klientem;
    • Sposoby radzenia sobie z obiekcją i radzenie sobie w sytuacjach trudnych;
    • Pomożemy zaplanować pomysł na sprzedaż;
    • Odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania z zakresu psychologii sprzedaży.

    Całe szkolenie okraszone zostanie sporą dozą praktycznych porad, scenek i przykładów z życia wziętych i dużą porcją psychologii.
    Termin i miejsce:
    3 spotkania - Terminy szkoleń zostaną wkrótce podane!!
    Spotkania odbywać się będą w budynku WSISiZ przy ulicy Gizów 6 w Sali 224.

    O trenerach:

    Krzysztof Grabarczyk:
    Zawodowo zajmuje się wspieraniem osób i zespołów w realizowaniu przez nie celów biznesowych i osobistych - poprzez coaching, szkolenia i psychoterapię. Prowadzi i organizuje szkolenia i treningi dla klientów indywidualnych oraz firm, z zakresu szeroko rozumianych umiejętności miękkich, psychologii biznesu oraz coachingu. Jako coach pracuje przede wszystkim z osobami odpowiedzialnymi za kierowanie zespołami, sprzedaż, właścicielami małych i średnich firm, a także z osobami prywatnymi – w zakresie rozwoju kompetencji osobistych.

    Krystian Kamiński:
    Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jego pasją są ludzie i wszystkie aspekty związane z życiem społecznym. Stąd wziął się wybór kierunku studiów i ścieżka związana z szeroko pojętym HR-em. Tematyką szkoleń w kontekście prowadzenia działalności gospodarczej interesuje się od początku współpracy z AiP.]

    Koszt udziału:
    Beneficjenci AIP – BEZPŁATNIE
    Studenci – 100 PLN
    Pozostałe osoby – 300 PLN


    Wysłanie zgłoszenia za pomocą strony internetowej aiptech.pl, zakładka "Szkolenia i wykłady", pozycja "Zapisy".

  • Kinga Dębiec-Czopowicz
    Wpis na grupie Szkolenia biznesowe. w temacie Szkolenie „Psychologia kontaktu z klientem”
    5.05.2009, 21:35

    Dla wielu osób zaczynających prowadzić własną firmę, zdobycie pierwszego klienta jest okupione wielkim stresem i trudnościami. Mając na uwadze ich potrzeby przygotowaliśmy program szkolenia, który pomoże lepiej zrozumieć i świadomie wykorzystywać wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży i kontaktu z klientem a w konsekwencji przełamać z klientami pierwsze lody.
    Na współczesnym rynku dobry produkt czy usługa to nawet mniej niż połowa drogi do udanego biznesu. Należy mieć świadomość, że sukces naszej działalności zależy od tego, czy klient w ogóle zdecyduje się z nami rozmawiać, czy będziemy w stanie zainteresować go naszą ofertą, a także czy do nas powróci, oraz czy poleci naszą firmę innym.

    Podczas szkolenia omówimy m.in.:
    • Rolę potrzeb klienta w procesie sprzedaży;
    • Znaczenie dobrego kontaktu z klientem;
    • Sposoby radzenia sobie z obiekcją i radzenie sobie w sytuacjach trudnych;
    • Pomożemy zaplanować pomysł na sprzedaż;
    • Odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania z zakresu psychologii sprzedaży.

    Całe szkolenie okraszone zostanie sporą dozą praktycznych porad, scenek i przykładów z życia wziętych i dużą porcją psychologii.
    Termin i miejsce:
    3 spotkania - Terminy szkoleń zostaną wkrótce podane!!
    Spotkania odbywać się będą w budynku WSISiZ przy ulicy Gizów 6 w Sali 224.

    O trenerach:

    Krzysztof Grabarczyk:
    Zawodowo zajmuje się wspieraniem osób i zespołów w realizowaniu przez nie celów biznesowych i osobistych - poprzez coaching, szkolenia i psychoterapię. Prowadzi i organizuje szkolenia i treningi dla klientów indywidualnych oraz firm, z zakresu szeroko rozumianych umiejętności miękkich, psychologii biznesu oraz coachingu. Jako coach pracuje przede wszystkim z osobami odpowiedzialnymi za kierowanie zespołami, sprzedaż, właścicielami małych i średnich firm, a także z osobami prywatnymi – w zakresie rozwoju kompetencji osobistych.

    Krystian Kamiński:
    Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jego pasją są ludzie i wszystkie aspekty związane z życiem społecznym. Stąd wziął się wybór kierunku studiów i ścieżka związana z szeroko pojętym HR-em. Tematyką szkoleń w kontekście prowadzenia działalności gospodarczej interesuje się od początku współpracy z AiP.]

    Koszt udziału:
    Beneficjenci AIP – BEZPŁATNIE
    Studenci – 100 PLN
    Pozostałe osoby – 300 PLN


    Wysłanie zgłoszenia za pomocą strony internetowej aiptech.pl, zakładka "Szkolenia i wykłady", pozycja "Zapisy".

  • Kinga Dębiec-Czopowicz
    Wpis na grupie Szkolenia w temacie Szkolenie „Psychologia kontaktu z klientem”
    5.05.2009, 21:34

    Dla wielu osób zaczynających prowadzić własną firmę, zdobycie pierwszego klienta jest okupione wielkim stresem i trudnościami. Mając na uwadze ich potrzeby przygotowaliśmy program szkolenia, który pomoże lepiej zrozumieć i świadomie wykorzystywać wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży i kontaktu z klientem a w konsekwencji przełamać z klientami pierwsze lody.
    Na współczesnym rynku dobry produkt czy usługa to nawet mniej niż połowa drogi do udanego biznesu. Należy mieć świadomość, że sukces naszej działalności zależy od tego, czy klient w ogóle zdecyduje się z nami rozmawiać, czy będziemy w stanie zainteresować go naszą ofertą, a także czy do nas powróci, oraz czy poleci naszą firmę innym.

    Podczas szkolenia omówimy m.in.:
    • Rolę potrzeb klienta w procesie sprzedaży;
    • Znaczenie dobrego kontaktu z klientem;
    • Sposoby radzenia sobie z obiekcją i radzenie sobie w sytuacjach trudnych;
    • Pomożemy zaplanować pomysł na sprzedaż;
    • Odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania z zakresu psychologii sprzedaży.

    Całe szkolenie okraszone zostanie sporą dozą praktycznych porad, scenek i przykładów z życia wziętych i dużą porcją psychologii.
    Termin i miejsce:
    3 spotkania - Terminy szkoleń zostaną wkrótce podane!!
    Spotkania odbywać się będą w budynku WSISiZ przy ulicy Gizów 6 w Sali 224.

    O trenerach:

    Krzysztof Grabarczyk:
    Zawodowo zajmuje się wspieraniem osób i zespołów w realizowaniu przez nie celów biznesowych i osobistych - poprzez coaching, szkolenia i psychoterapię. Prowadzi i organizuje szkolenia i treningi dla klientów indywidualnych oraz firm, z zakresu szeroko rozumianych umiejętności miękkich, psychologii biznesu oraz coachingu. Jako coach pracuje przede wszystkim z osobami odpowiedzialnymi za kierowanie zespołami, sprzedaż, właścicielami małych i średnich firm, a także z osobami prywatnymi – w zakresie rozwoju kompetencji osobistych.

    Krystian Kamiński:
    Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jego pasją są ludzie i wszystkie aspekty związane z życiem społecznym. Stąd wziął się wybór kierunku studiów i ścieżka związana z szeroko pojętym HR-em. Tematyką szkoleń w kontekście prowadzenia działalności gospodarczej interesuje się od początku współpracy z AiP.]

    Koszt udziału:
    Beneficjenci AIP – BEZPŁATNIE
    Studenci – 100 PLN
    Pozostałe osoby – 300 PLN


    Wysłanie zgłoszenia za pomocą strony internetowej aiptech.pl, zakładka "Szkolenia i wykłady", pozycja "Zapisy".

  • Kinga Dębiec-Czopowicz
    Wpis na grupie Studenci WARSZAWSCY w temacie Szkolenie „Psychologia kontaktu z klientem”
    5.05.2009, 21:34

    Dla wielu osób zaczynających prowadzić własną firmę, zdobycie pierwszego klienta jest okupione wielkim stresem i trudnościami. Mając na uwadze ich potrzeby przygotowaliśmy program szkolenia, który pomoże lepiej zrozumieć i świadomie wykorzystywać wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży i kontaktu z klientem a w konsekwencji przełamać z klientami pierwsze lody.
    Na współczesnym rynku dobry produkt czy usługa to nawet mniej niż połowa drogi do udanego biznesu. Należy mieć świadomość, że sukces naszej działalności zależy od tego, czy klient w ogóle zdecyduje się z nami rozmawiać, czy będziemy w stanie zainteresować go naszą ofertą, a także czy do nas powróci, oraz czy poleci naszą firmę innym.

    Podczas szkolenia omówimy m.in.:
    • Rolę potrzeb klienta w procesie sprzedaży;
    • Znaczenie dobrego kontaktu z klientem;
    • Sposoby radzenia sobie z obiekcją i radzenie sobie w sytuacjach trudnych;
    • Pomożemy zaplanować pomysł na sprzedaż;
    • Odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania z zakresu psychologii sprzedaży.

    Całe szkolenie okraszone zostanie sporą dozą praktycznych porad, scenek i przykładów z życia wziętych i dużą porcją psychologii.
    Termin i miejsce:
    3 spotkania - Terminy szkoleń zostaną wkrótce podane!!
    Spotkania odbywać się będą w budynku WSISiZ przy ulicy Gizów 6 w Sali 224.

    O trenerach:

    Krzysztof Grabarczyk:
    Zawodowo zajmuje się wspieraniem osób i zespołów w realizowaniu przez nie celów biznesowych i osobistych - poprzez coaching, szkolenia i psychoterapię. Prowadzi i organizuje szkolenia i treningi dla klientów indywidualnych oraz firm, z zakresu szeroko rozumianych umiejętności miękkich, psychologii biznesu oraz coachingu. Jako coach pracuje przede wszystkim z osobami odpowiedzialnymi za kierowanie zespołami, sprzedaż, właścicielami małych i średnich firm, a także z osobami prywatnymi – w zakresie rozwoju kompetencji osobistych.

    Krystian Kamiński:
    Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jego pasją są ludzie i wszystkie aspekty związane z życiem społecznym. Stąd wziął się wybór kierunku studiów i ścieżka związana z szeroko pojętym HR-em. Tematyką szkoleń w kontekście prowadzenia działalności gospodarczej interesuje się od początku współpracy z AiP.]

    Koszt udziału:
    Beneficjenci AIP – BEZPŁATNIE
    Studenci – 100 PLN
    Pozostałe osoby – 300 PLN


    Wysłanie zgłoszenia za pomocą strony internetowej aiptech.pl, zakładka "Szkolenia i wykłady", pozycja "Zapisy".

  • Kinga Dębiec-Czopowicz
    Wpis na grupie SGH w temacie Szkolenie „Psychologia kontaktu z klientem”
    5.05.2009, 21:34

    Dla wielu osób zaczynających prowadzić własną firmę, zdobycie pierwszego klienta jest okupione wielkim stresem i trudnościami. Mając na uwadze ich potrzeby przygotowaliśmy program szkolenia, który pomoże lepiej zrozumieć i świadomie wykorzystywać wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży i kontaktu z klientem a w konsekwencji przełamać z klientami pierwsze lody.
    Na współczesnym rynku dobry produkt czy usługa to nawet mniej niż połowa drogi do udanego biznesu. Należy mieć świadomość, że sukces naszej działalności zależy od tego, czy klient w ogóle zdecyduje się z nami rozmawiać, czy będziemy w stanie zainteresować go naszą ofertą, a także czy do nas powróci, oraz czy poleci naszą firmę innym.

    Podczas szkolenia omówimy m.in.:
    • Rolę potrzeb klienta w procesie sprzedaży;
    • Znaczenie dobrego kontaktu z klientem;
    • Sposoby radzenia sobie z obiekcją i radzenie sobie w sytuacjach trudnych;
    • Pomożemy zaplanować pomysł na sprzedaż;
    • Odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania z zakresu psychologii sprzedaży.

    Całe szkolenie okraszone zostanie sporą dozą praktycznych porad, scenek i przykładów z życia wziętych i dużą porcją psychologii.
    Termin i miejsce:
    3 spotkania - Terminy szkoleń zostaną wkrótce podane!!
    Spotkania odbywać się będą w budynku WSISiZ przy ulicy Gizów 6 w Sali 224.

    O trenerach:

    Krzysztof Grabarczyk:
    Zawodowo zajmuje się wspieraniem osób i zespołów w realizowaniu przez nie celów biznesowych i osobistych - poprzez coaching, szkolenia i psychoterapię. Prowadzi i organizuje szkolenia i treningi dla klientów indywidualnych oraz firm, z zakresu szeroko rozumianych umiejętności miękkich, psychologii biznesu oraz coachingu. Jako coach pracuje przede wszystkim z osobami odpowiedzialnymi za kierowanie zespołami, sprzedaż, właścicielami małych i średnich firm, a także z osobami prywatnymi – w zakresie rozwoju kompetencji osobistych.

    Krystian Kamiński:
    Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jego pasją są ludzie i wszystkie aspekty związane z życiem społecznym. Stąd wziął się wybór kierunku studiów i ścieżka związana z szeroko pojętym HR-em. Tematyką szkoleń w kontekście prowadzenia działalności gospodarczej interesuje się od początku współpracy z AiP.]

    Koszt udziału:
    Beneficjenci AIP – BEZPŁATNIE
    Studenci – 100 PLN
    Pozostałe osoby – 300 PLN


    Wysłanie zgłoszenia za pomocą strony internetowej aiptech.pl, zakładka "Szkolenia i wykłady", pozycja "Zapisy".

  • Kinga Dębiec-Czopowicz
    Wpis na grupie PRZEDSIĘBIORCZY STUDENT w temacie Szkolenie „Psychologia kontaktu z klientem”
    5.05.2009, 21:33

    Dla wielu osób zaczynających prowadzić własną firmę, zdobycie pierwszego klienta jest okupione wielkim stresem i trudnościami. Mając na uwadze ich potrzeby przygotowaliśmy program szkolenia, który pomoże lepiej zrozumieć i świadomie wykorzystywać wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży i kontaktu z klientem a w konsekwencji przełamać z klientami pierwsze lody.
    Na współczesnym rynku dobry produkt czy usługa to nawet mniej niż połowa drogi do udanego biznesu. Należy mieć świadomość, że sukces naszej działalności zależy od tego, czy klient w ogóle zdecyduje się z nami rozmawiać, czy będziemy w stanie zainteresować go naszą ofertą, a także czy do nas powróci, oraz czy poleci naszą firmę innym.

    Podczas szkolenia omówimy m.in.:
    • Rolę potrzeb klienta w procesie sprzedaży;
    • Znaczenie dobrego kontaktu z klientem;
    • Sposoby radzenia sobie z obiekcją i radzenie sobie w sytuacjach trudnych;
    • Pomożemy zaplanować pomysł na sprzedaż;
    • Odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania z zakresu psychologii sprzedaży.

    Całe szkolenie okraszone zostanie sporą dozą praktycznych porad, scenek i przykładów z życia wziętych i dużą porcją psychologii.
    Termin i miejsce:
    3 spotkania - Terminy szkoleń zostaną wkrótce podane!!
    Spotkania odbywać się będą w budynku WSISiZ przy ulicy Gizów 6 w Sali 224.

    O trenerach:

    Krzysztof Grabarczyk:
    Zawodowo zajmuje się wspieraniem osób i zespołów w realizowaniu przez nie celów biznesowych i osobistych - poprzez coaching, szkolenia i psychoterapię. Prowadzi i organizuje szkolenia i treningi dla klientów indywidualnych oraz firm, z zakresu szeroko rozumianych umiejętności miękkich, psychologii biznesu oraz coachingu. Jako coach pracuje przede wszystkim z osobami odpowiedzialnymi za kierowanie zespołami, sprzedaż, właścicielami małych i średnich firm, a także z osobami prywatnymi – w zakresie rozwoju kompetencji osobistych.

    Krystian Kamiński:
    Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jego pasją są ludzie i wszystkie aspekty związane z życiem społecznym. Stąd wziął się wybór kierunku studiów i ścieżka związana z szeroko pojętym HR-em. Tematyką szkoleń w kontekście prowadzenia działalności gospodarczej interesuje się od początku współpracy z AiP.]

    Koszt udziału:
    Beneficjenci AIP – BEZPŁATNIE
    Studenci – 100 PLN
    Pozostałe osoby – 300 PLN


    Wysłanie zgłoszenia za pomocą strony internetowej aiptech.pl, zakładka "Szkolenia i wykłady", pozycja "Zapisy".

  • Kinga Dębiec-Czopowicz
    Wpis na grupie Przedsiębiorczość w temacie Szkolenie „Psychologia kontaktu z klientem”
    5.05.2009, 21:33

    Dla wielu osób zaczynających prowadzić własną firmę, zdobycie pierwszego klienta jest okupione wielkim stresem i trudnościami. Mając na uwadze ich potrzeby przygotowaliśmy program szkolenia, który pomoże lepiej zrozumieć i świadomie wykorzystywać wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży i kontaktu z klientem a w konsekwencji przełamać z klientami pierwsze lody.
    Na współczesnym rynku dobry produkt czy usługa to nawet mniej niż połowa drogi do udanego biznesu. Należy mieć świadomość, że sukces naszej działalności zależy od tego, czy klient w ogóle zdecyduje się z nami rozmawiać, czy będziemy w stanie zainteresować go naszą ofertą, a także czy do nas powróci, oraz czy poleci naszą firmę innym.

    Podczas szkolenia omówimy m.in.:
    • Rolę potrzeb klienta w procesie sprzedaży;
    • Znaczenie dobrego kontaktu z klientem;
    • Sposoby radzenia sobie z obiekcją i radzenie sobie w sytuacjach trudnych;
    • Pomożemy zaplanować pomysł na sprzedaż;
    • Odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania z zakresu psychologii sprzedaży.

    Całe szkolenie okraszone zostanie sporą dozą praktycznych porad, scenek i przykładów z życia wziętych i dużą porcją psychologii.
    Termin i miejsce:
    3 spotkania - Terminy szkoleń zostaną wkrótce podane!!
    Spotkania odbywać się będą w budynku WSISiZ przy ulicy Gizów 6 w Sali 224.

    O trenerach:

    Krzysztof Grabarczyk:
    Zawodowo zajmuje się wspieraniem osób i zespołów w realizowaniu przez nie celów biznesowych i osobistych - poprzez coaching, szkolenia i psychoterapię. Prowadzi i organizuje szkolenia i treningi dla klientów indywidualnych oraz firm, z zakresu szeroko rozumianych umiejętności miękkich, psychologii biznesu oraz coachingu. Jako coach pracuje przede wszystkim z osobami odpowiedzialnymi za kierowanie zespołami, sprzedaż, właścicielami małych i średnich firm, a także z osobami prywatnymi – w zakresie rozwoju kompetencji osobistych.

    Krystian Kamiński:
    Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jego pasją są ludzie i wszystkie aspekty związane z życiem społecznym. Stąd wziął się wybór kierunku studiów i ścieżka związana z szeroko pojętym HR-em. Tematyką szkoleń w kontekście prowadzenia działalności gospodarczej interesuje się od początku współpracy z AiP.]

    Koszt udziału:
    Beneficjenci AIP – BEZPŁATNIE
    Studenci – 100 PLN
    Pozostałe osoby – 300 PLN


    Wysłanie zgłoszenia za pomocą strony internetowej http://aiptech.pl, zakładka "Szkolenia i wykłady", pozycja "Zapisy".

  • Kinga Dębiec-Czopowicz
    Wpis na grupie Mój Własny Biznes w temacie Szkolenie „Psychologia kontaktu z klientem”
    5.05.2009, 21:32

    Dla wielu osób zaczynających prowadzić własną firmę, zdobycie pierwszego klienta jest okupione wielkim stresem i trudnościami. Mając na uwadze ich potrzeby przygotowaliśmy program szkolenia, który pomoże lepiej zrozumieć i świadomie wykorzystywać wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży i kontaktu z klientem a w konsekwencji przełamać z klientami pierwsze lody.
    Na współczesnym rynku dobry produkt czy usługa to nawet mniej niż połowa drogi do udanego biznesu. Należy mieć świadomość, że sukces naszej działalności zależy od tego, czy klient w ogóle zdecyduje się z nami rozmawiać, czy będziemy w stanie zainteresować go naszą ofertą, a także czy do nas powróci, oraz czy poleci naszą firmę innym.
    Podczas szkolenia omówimy m.in.:
    • Rolę potrzeb klienta w procesie sprzedaży;
    • Znaczenie dobrego kontaktu z klientem;
    • Sposoby radzenia sobie z obiekcją i radzenie sobie w sytuacjach trudnych;
    • Pomożemy zaplanować pomysł na sprzedaż;
    • Odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania z zakresu psychologii sprzedaży.

    Całe szkolenie okraszone zostanie sporą dozą praktycznych porad, scenek i przykładów z życia wziętych i dużą porcją psychologii.
    Termin i miejsce:
    3 spotkania - Terminy szkoleń zostaną wkrótce podane!!
    Spotkania odbywać się będą w budynku WSISiZ przy ulicy Gizów 6 w Sali 224.

    O trenerach:

    Krzysztof Grabarczyk:
    Zawodowo zajmuje się wspieraniem osób i zespołów w realizowaniu przez nie celów biznesowych i osobistych - poprzez coaching, szkolenia i psychoterapię. Prowadzi i organizuje szkolenia i treningi dla klientów indywidualnych oraz firm, z zakresu szeroko rozumianych umiejętności miękkich, psychologii biznesu oraz coachingu. Jako coach pracuje przede wszystkim z osobami odpowiedzialnymi za kierowanie zespołami, sprzedaż, właścicielami małych i średnich firm, a także z osobami prywatnymi – w zakresie rozwoju kompetencji osobistych.

    Krystian Kamiński:
    Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jego pasją są ludzie i wszystkie aspekty związane z życiem społecznym. Stąd wziął się wybór kierunku studiów i ścieżka związana z szeroko pojętym HR-em. Tematyką szkoleń w kontekście prowadzenia działalności gospodarczej interesuje się od początku współpracy z AiP.]

    Koszt udziału:
    Beneficjenci AIP – BEZPŁATNIE
    Studenci – 100 PLN
    Pozostałe osoby – 300 PLN


    Wysłanie zgłoszenia za pomocą strony internetowej http://aiptech.pl, zakładka "Szkolenia i wykłady", pozycja "Zapisy".

  • Kinga Dębiec-Czopowicz
    Wpis na grupie Firma w temacie Szkolenie „Psychologia kontaktu z klientem”

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Firma

  • Kinga Dębiec-Czopowicz
    Wpis na grupie Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości w temacie Szkolenie „Psychologia kontaktu z klientem”
    5.05.2009, 21:30

    Dla wielu osób zaczynających prowadzić własną firmę, zdobycie pierwszego klienta jest okupione wielkim stresem i trudnościami. Mając na uwadze ich potrzeby przygotowaliśmy program szkolenia, który pomoże lepiej zrozumieć i świadomie wykorzystywać wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży i kontaktu z klientem a w konsekwencji przełamać z klientami pierwsze lody.
    Na współczesnym rynku dobry produkt czy usługa to nawet mniej niż połowa drogi do udanego biznesu. Należy mieć świadomość, że sukces naszej działalności zależy od tego, czy klient w ogóle zdecyduje się z nami rozmawiać, czy będziemy w stanie zainteresować go naszą ofertą, a także czy do nas powróci, oraz czy poleci naszą firmę innym.
    Podczas szkolenia omówimy m.in.:
    • Rolę potrzeb klienta w procesie sprzedaży;
    • Znaczenie dobrego kontaktu z klientem;
    • Sposoby radzenia sobie z obiekcją i radzenie sobie w sytuacjach trudnych;
    • Pomożemy zaplanować pomysł na sprzedaż;
    • Odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania z zakresu psychologii sprzedaży.

    Całe szkolenie okraszone zostanie sporą dozą praktycznych porad, scenek i przykładów z życia wziętych i dużą porcją psychologii.
    Termin i miejsce:
    3 spotkania - Terminy szkoleń zostaną wkrótce podane!!
    Spotkania odbywać się będą w budynku WSISiZ przy ulicy Gizów 6 w Sali 224.

    O trenerach:

    Krzysztof Grabarczyk:
    Zawodowo zajmuje się wspieraniem osób i zespołów w realizowaniu przez nie celów biznesowych i osobistych - poprzez coaching, szkolenia i psychoterapię. Prowadzi i organizuje szkolenia i treningi dla klientów indywidualnych oraz firm, z zakresu szeroko rozumianych umiejętności miękkich, psychologii biznesu oraz coachingu. Jako coach pracuje przede wszystkim z osobami odpowiedzialnymi za kierowanie zespołami, sprzedaż, właścicielami małych i średnich firm, a także z osobami prywatnymi – w zakresie rozwoju kompetencji osobistych.

    Krystian Kamiński:
    Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jego pasją są ludzie i wszystkie aspekty związane z życiem społecznym. Stąd wziął się wybór kierunku studiów i ścieżka związana z szeroko pojętym HR-em. Tematyką szkoleń w kontekście prowadzenia działalności gospodarczej interesuje się od początku współpracy z AiP.]

    Koszt udziału:
    Beneficjenci AIP – BEZPŁATNIE
    Studenci – 100 PLN
    Pozostałe osoby – 300 PLN


    Wysłanie zgłoszenia za pomocą strony internetowej http://www.aiptech.pl, zakładka "Szkolenia i wykłady", pozycja "Zapisy".

  • Kinga Dębiec-Czopowicz
    Wpis na grupie Uniwersytet Warszawski w temacie Szkolenie „Psychologia kontaktu z klientem”
    5.05.2009, 20:58

    Dla wielu osób zaczynających prowadzić własną firmę, zdobycie pierwszego klienta jest okupione wielkim stresem i trudnościami. Mając na uwadze ich potrzeby przygotowaliśmy program szkolenia, który pomoże lepiej zrozumieć i świadomie wykorzystywać wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży i kontaktu z klientem a w konsekwencji przełamać z klientami pierwsze lody.

    Na współczesnym rynku dobry produkt czy usługa to nawet mniej niż połowa drogi do udanego biznesu. Należy mieć świadomość, że sukces naszej działalności zależy od tego, czy klient w ogóle zdecyduje się z nami rozmawiać, czy będziemy w stanie zainteresować go naszą ofertą, a także czy do nas powróci, oraz czy poleci naszą firmę innym.

    Podczas szkolenia omówimy m.in.:

    * Rolę potrzeb klienta w procesie sprzedaży;
    * Znaczenie dobrego kontaktu z klientem;
    * Sposoby radzenia sobie z obiekcją i radzenie sobie w sytuacjach trudnych;
    * Pomożemy zaplanować pomysł na sprzedaż;
    * Odpowiemy na najbardziej nurtujące pytania z zakresu psychologii sprzedaży.

    Całe szkolenie okraszone zostanie sporą dozą praktycznych porad, scenek i przykładów z życia wziętych i dużą porcją psychologii.

    Termin i miejsce:
    3 spotkania
    Terminy szkoleń zostaną wkrótce podane!!
    Spotkania odbywać się będą w budynku WSISiZ przy ulicy Gizów 6 w Sali 224.

    O trenerach:
    Krzysztof Grabarczyk: Zawodowo zajmuje się wspieraniem osób i zespołów w realizowaniu przez nie celów biznesowych i osobistych - poprzez coaching, szkolenia i psychoterapię. Prowadzi i organizuje szkolenia i treningi dla klientów indywidualnych oraz firm, z zakresu szeroko rozumianych umiejętności miękkich, psychologii biznesu oraz coachingu. Jako coach pracuje przede wszystkim z osobami odpowiedzialnymi za kierowanie zespołami, sprzedaż, właścicielami małych i średnich firm, a także z osobami prywatnymi – w zakresie rozwoju kompetencji osobistych.

    Krystian Kamiński: Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jego pasją są ludzie i wszystkie aspekty związane z życiem społecznym. Stąd wziął się wybór kierunku studiów i ścieżka związana z szeroko pojętym HR-em. Tematyką szkoleń w kontekście prowadzenia działalności gospodarczej interesuje się od początku współpracy z AIP.

    Koszt udziału:
    Studenci – 100 PLN
    Pozostałe osoby – 300 PLN

    Zapisy na stronie AIPtech http://aiptech.pl, zakładka Szkolenia i wykłady, pozycja Zapisy

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do