Umiejętności
CMS
Linux
Microsoft Office
Prezi
SVN
Adobe Photoshop
kreatywność
Obsługa klienta
PR produktowy
umiejętność szybkiego uczenia się
wysoka kultura osobista
pracowitość
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
podstawy HTML
Umiejętności komunikacyjne
sumienne wykonywanie powierzonych mi zadań
Komunikacja zewnętrzna PR
punktualność i odpowiedzialność za powierzone mi zadania
PR zewnętrzny
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Komunikacji
- współtworzenie i realizacja strategii komunikacyjnych dla klientów agencji,
- samodzielna obsługa projektów,
- tworzenie tekstów spełniających postawione przed nimi cele i dostosowanych do grupy docelowej,
- expert positioning,
- nawiązywanie kontaktów i rozwijanie relacji z dziennikarzami,
- organizacja konferencji i spotkań prasowych, warsztatów dla dziennikarzy; realizacja akcji specjalnych,
- koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem treści i grafiki materiałów promocyjnych oraz ich produkcją; współpraca z dostawcami zewnętrznymi,
- pozyskiwanie partnerów akcji realizowanych w ramach projektów (ambasador, patron, ekspert),
- realizacja we współpracy z instytutem badawczym badań opinii publicznej,
- współpraca z blogerami, organizacja konkursów dla blogerów/czytelników,
- prowadzenie profilu klienta na FB,
- tworzenie harmonogramów i budżetów działań, rozliczeń i raportów.
Klienci: Danone/Nutricia Medyczna, Sanofi/NO-SPA, Tymbark, BMS, Danfoss, Altax, Allegro, Goldenline
- samodzielna obsługa projektów,
- tworzenie tekstów spełniających postawione przed nimi cele i dostosowanych do grupy docelowej,
- expert positioning,
- nawiązywanie kontaktów i rozwijanie relacji z dziennikarzami,
- organizacja konferencji i spotkań prasowych, warsztatów dla dziennikarzy; realizacja akcji specjalnych,
- koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem treści i grafiki materiałów promocyjnych oraz ich produkcją; współpraca z dostawcami zewnętrznymi,
- pozyskiwanie partnerów akcji realizowanych w ramach projektów (ambasador, patron, ekspert),
- realizacja we współpracy z instytutem badawczym badań opinii publicznej,
- współpraca z blogerami, organizacja konkursów dla blogerów/czytelników,
- prowadzenie profilu klienta na FB,
- tworzenie harmonogramów i budżetów działań, rozliczeń i raportów.
Klienci: Danone/Nutricia Medyczna, Sanofi/NO-SPA, Tymbark, BMS, Danfoss, Altax, Allegro, Goldenline
Stażystka/Młodszy Specjalista ds. Komunikacji
- techniczna realizacja projektów,
- kontakty z dziennikarzami, klientami i podwykonawcami,
- samodzielna kreacja tekstów spełniających postawione przed nimi cele i dostosowanych do grupy docelowej,
- opracowywanie biuletynu MNiSW dotyczącego funduszy europejskich (przygotowywanie treści – samodzielne pisanie tekstów, współpraca z Beneficjentami funduszy w celu przeprowadzenia wywiadów, współpraca z grafikiem),
- organizacja konferencji i spotkań prasowych pod nadzorem przełożonego,
- realizacja projektów specjalnych (postawienie pomnika na Placu Zamkowym w W-wie – „Przyjaciele od Piersi”, organizacja i prowadzenie w różnych miastach Polski obrad jury w konkursie Min. Gospodarki dla szkół „Usuwamy azbest”),
- opracowywanie raportów prasowych, raportów dla klientów.
Klienci: Roche („Breast Friends – Przyjaciele od Piersi. Portrety”, „Celująco w raka płuca”), Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Ministerstwo Gospodarki (Konkurs „Usuwamy Azbest!”)
- kontakty z dziennikarzami, klientami i podwykonawcami,
- samodzielna kreacja tekstów spełniających postawione przed nimi cele i dostosowanych do grupy docelowej,
- opracowywanie biuletynu MNiSW dotyczącego funduszy europejskich (przygotowywanie treści – samodzielne pisanie tekstów, współpraca z Beneficjentami funduszy w celu przeprowadzenia wywiadów, współpraca z grafikiem),
- organizacja konferencji i spotkań prasowych pod nadzorem przełożonego,
- realizacja projektów specjalnych (postawienie pomnika na Placu Zamkowym w W-wie – „Przyjaciele od Piersi”, organizacja i prowadzenie w różnych miastach Polski obrad jury w konkursie Min. Gospodarki dla szkół „Usuwamy azbest”),
- opracowywanie raportów prasowych, raportów dla klientów.
Klienci: Roche („Breast Friends – Przyjaciele od Piersi. Portrety”, „Celująco w raka płuca”), Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Ministerstwo Gospodarki (Konkurs „Usuwamy Azbest!”)
praktykant działu Marketingu/PR
- pozyskiwanie beneficjentów zainteresowanych założeniem własnej firmy w AIP WSISiZ,
- prowadzenie konsultacji dla Firm działających w ramach AIP WSISiZ,
- reprezentowanie AIP WSISiZ,
- organizacja i prowadzenie konferencji, wykładów, spotkań,
- pozyskiwanie partnerów i sponsorów dla AIP WSISiZ,
- sporządzanie prasówek,
- aktualizacja informacji na stronach WWW właściwych dla Działu Marketingu AIP WSISiZ,
- czynny udział w akcjach organizowanych przez AIP WSISiZ i Fundację AIP.
- prowadzenie konsultacji dla Firm działających w ramach AIP WSISiZ,
- reprezentowanie AIP WSISiZ,
- organizacja i prowadzenie konferencji, wykładów, spotkań,
- pozyskiwanie partnerów i sponsorów dla AIP WSISiZ,
- sporządzanie prasówek,
- aktualizacja informacji na stronach WWW właściwych dla Działu Marketingu AIP WSISiZ,
- czynny udział w akcjach organizowanych przez AIP WSISiZ i Fundację AIP.
wykonanie zlecenia
- analiza rynku internetowych serwisów o tematyce gospodarczej (wielkość, trendy, segmenty, udział/zasięg poszczególnych serwisów w rynku - Megapanel PBI/ Gemius, ranking Alexa),
- analiza pod kątem obszarów działania, grupy docelowej oraz formy, narzędzi, modelu biznesowego serwisów polskich i zagranicznych o tematyce gospodarczej.
- analiza pod kątem obszarów działania, grupy docelowej oraz formy, narzędzi, modelu biznesowego serwisów polskich i zagranicznych o tematyce gospodarczej.
Szkolenia i kursy
• Warsztaty dziennikarskie Portal Spraw Zagranicznych;(system edycji i zarządzania tekstami/ warsztaty z pisania, oceniania newsów);
• Warsztaty Analiza przekazów medialnych (Marek Kłosiński - analiza przekazów prasowych i TV pod kątem ich zawartości, sposobu przekazywania treści oraz konstruowania formy wypowiedzi/ analiza TV programów inf./ wpływ różnych sposobów prezentacji inf. na ich zrozumienie i zapamiętanie przez różne grupy odbiorców);
• II Ogólnopolskie warsztaty prasowe Media Student (recenzja kulturalna/ korekta/ jak drążyć tematy, wywiad/ pisanie relacji i sprawozdań);
• Szkolenie Sztuka skutecznej perswazji (istota procesu perswazji/ techniki skutecznej perswazji/ komunikacja werbalna i niewerbalna/ systemy reprezentacji);
• Warsztaty dziennikarskie Uniwersytet Łódzki (podstawowe wytyczne i zasady pisania reportażu, felietonu, news-u, przeprowadzania wywiadu/ analizy zasad kodeksu etyki dziennikarskiej).
• Warsztaty Analiza przekazów medialnych (Marek Kłosiński - analiza przekazów prasowych i TV pod kątem ich zawartości, sposobu przekazywania treści oraz konstruowania formy wypowiedzi/ analiza TV programów inf./ wpływ różnych sposobów prezentacji inf. na ich zrozumienie i zapamiętanie przez różne grupy odbiorców);
• II Ogólnopolskie warsztaty prasowe Media Student (recenzja kulturalna/ korekta/ jak drążyć tematy, wywiad/ pisanie relacji i sprawozdań);
• Szkolenie Sztuka skutecznej perswazji (istota procesu perswazji/ techniki skutecznej perswazji/ komunikacja werbalna i niewerbalna/ systemy reprezentacji);
• Warsztaty dziennikarskie Uniwersytet Łódzki (podstawowe wytyczne i zasady pisania reportażu, felietonu, news-u, przeprowadzania wywiadu/ analizy zasad kodeksu etyki dziennikarskiej).
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
- Podróże (małe i duże)
- Prace rzemieślniczo-artystyczne: dekorowanie wnętrz, szycie, szydełkowanie, ceramika, fotografia
- Prace rzemieślniczo-artystyczne: dekorowanie wnętrz, szycie, szydełkowanie, ceramika, fotografia
Organizacje
• Czynna działalność w Studenckim Kole Naukowym UN Friends; Z ramienia SKN wolontariusz UNICEF w ramach ogólnopolskiej akcji zbierania funduszy na zakup szczepionek dla dzieci w Sierra Leone Dzień Dziecka w Afryce; pomysłodawca i główny koordynator imprezy filmowej w łódzkim kinie Cytryna zorg. w ramach zbiórki;
Grupy
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Agencja Interaktywna Vertes
Vertes Design to nowoczesna agencja interaktywna specjalizująca się w skutecznych rozwiązaniach internetowych i marketingowych.
AIP WSISiZ
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości przy Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania. Dzięki działalności AIP, każda młoda osoba do 30 roku życia, może prosto sprawdzić swój pomysł na bizn
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Grupa skupiająca osoby związane z Fundacją Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości - beneficjentów, pracowników i osoby zainteresowanych współpracą z AIP
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski
BIZNES INTERNETOWY - jak zacząć, gdzie sprzedawać, skąd brać tani towar, z jaką firmą kurierską współpracować. Start Up-y.
Biznes.net
Społeczność przeznaczona dla profesjonalistów: specjalistów, menedżerów, przedsiębiorców, naukowców, czy osób wykonujących wolne zawody.
Brief
Brief ma grupę na biznes.net ale co tam, skoro jesteśmy tu wszyscy, to czemu by nie mieć drugiej na gl?:)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Collegium Civitas
Grupa dla studentów, absolwentów i wszystkich osób związanych z Collegium Civitas.