Kinga Sowik (D Czub)

Client Services Director
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Komunikacja korporacyjna Społeczna odpowiedzialność biznesu Komunikacja Marketingowa Project Management Social Media

Doświadczenie zawodowe

GoodBrand & Company Polska
Client Services Director
GoodBrand & Company Polska
Project & Communication Manager
Citybell Consulting
Account Manager / Konsultant PR
5TKA PR & MARKETING SZEPTANY
Account Executive
Klienci:
Develey, 4Logis, Ferratum Group
Business Media
dziennikarz
Stowarzyszenie Willa Decjusza
członek zespołu PR
praca w zespole ds. PR, organizacja II Konferencji Dziennikarskiej "Misje IV Władzy" oraz warsztatów dziennikarskich "Sekrety IV władzy".
Logo
dziennikarz
Wiadomości Świętokrzyskie

Edukacja

Logo
dziennikarstwo i komunikacja społeczna, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Organizacje

Koło Naukowe Studentów Dziennikarstwa UJ im. Pawła Migasa,
Stowarzyszenie MediaTory

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Dział PR
Dział PR
Działy PR
Emisja głosu a wizerunek
Emisja głosu a wizerunek
Wszystko o emisji głosu i wizerunku z tym związanym.
IDIKS 2000
IDIKS 2000
Grupę IDIKS 2000 stanowią absolwenci kierunku: Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna UJ
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
PR
PR
Grupa Public Relations
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Pracujący student
Pracujący student
Wymiana doświadczeń pomiędzy studentami, którzy już rozpoczęli karierę zawodową lub planują rozpocząć. Nie zamieszczamy ofert pracy.
Public Relations PRODUKTU
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.
Weekend za miastem
Weekend za miastem
Weekend za miastem......we dwoje, z rodziną, w gronie przyjaciół,jeziora, lasy, wschody i zachody słońca......
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.