Kinga Borek-Woźniak

Kreatywna i optymistyczna
Rzeszów, podkarpackie

Umiejętności

Zdolności interpersonalne znajomość pakietu MS Office Punktualność Umiejętność pracy zespołowej Sumienność Prawo jazdy kat B Wysoka motywacja i zaangażowanie Szybkość w przyswajaniu nowej wiedzy i umiejętności

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Mellon Poland Sp. z o.o.
Analityk HR
miejsce wykonywania pracy: Hamilton Sundstrand Poland Sp. z o.o.
• Przygotowywanie raportów dotyczących wskaźników HR oraz danych z obszaru kadr i płac.
• Analiza i interpretacja danych oraz wskaźników.
• Monitorowanie realizacji budżetu.
• Realizacja działań związanych z opisami stanowisk (realizacja projektu).
• Utworzenie a następnie bieżąca aktualizacja struktury zakładowej.
• Doskonalenie narzędzi do analizy i raportowania danych.
• Rozliczanie czasu pracy w programie RCP Telsat.
• Przygotowywanie cotygodniowych i comiesięcznych raportów dotyczących czasu pracy.
• Prowadzenie rekrutacji na stanowiska produkcyjne.
• Prowadzenie teczek osobowych pracowników.
• Współpraca w zakresie bieżących projektów.
Sanofi Aventis Sp. z o.o.
Asystent ds. personalnych i administracji
Asystent ds. Personalnych i administracji - staż
• Prowadzenie kart ewidencji czasu pracy pracowników.
• Zakładanie/aktualizacja kart ewidencji nieobecności pracowników.
• Wprowadzanie danych do systemu rozliczania czasu pracy.
• Analiza absencji chorobowej.
• Przygotowywanie raportów spóźnień, salda czasu pracy, raportów ad-hock w systemie kadrowym SAP. Zatrudnianie pracownika w systemie SAP.
• Udział w przygotowywaniu harmonogramów czasu pracy.
• Tworzenie raportów danych/składników zmiennych do listy płac.
• Przygotowanie raportów rezerw urlopowych.
• Zakładanie/aktualizacja teczek akt osobowych.
• Pomoc przy przygotowywaniu umów o pracę oraz świadectw pracy. Przygotowanie aneksów do umów o pracę na czas określony w związku ze zmianą przepisów KP.
• Prowadzenie kart szkoleń pracowników.
• Przygotowywanie testów dla pracowników, sprawdzających wiedzę do oceny rocznej.
• Przygotowywanie matryc oceny kwalifikacji pracowników produkcji.
• Segregowanie i archiwizowanie dokumentów kadrowych i szkoleniowych.
• Porządkowanie, selekcja CV złożonych w dziale HR. Uczestnictwo w procesie rekrutacji.
• Weryfikacja osób uprawnionych do świadczeń z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
• Przygotowywanie oświadczeń dla pracowników korzystających z uprawnień rodzicielskich. Przygotowanie planów praktyk i opinii dla praktykantów i stażystów.
• Uczestnictwo w ustalaniu rocznych priorytetów dla działu HR. Przygotowywanie planu PASS dla działu HR na rok 2016.
• Udział w organizacji wizyty w zakładzie uczestników 7 Kongresu Świata Przemysłu Farmaceutycznego.
Sanofi Aventis Sp. z o.o.
praktykantka
Archiwizacja dokumentacji kadrowej i szkoleniowej. Zapoznanie z głównymi systemami HR: ocena kompetencji i rozwój umiejętności, egzaminy techniczne, system promocji na stanowiskach robotniczych. Przepływ informacji - komunikacja w dziale i z innymi jednostkami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Prowadzenie: ewidencji urlopowej i ewidencji czasu pracy, przygotowanie arkuszy Excel z danymi pracowników do zaciągnięcia do systemu kadrowego SAP HR. Przygotowanie księgi obowiązujących procedur z systemu Wewnętrznych Aktów Prawnych dla stanowisk robotniczych. Porządkowanie złożonych CV w dziale HR. Przygotowanie planów praktyk i opinii dla praktykantów i stażystów. Zakładanie/aktualizacja kart ewidencji nieobecności pracowników, wprowadzanie danych do systemu rozliczania czasu pracy.
ZEPTER INTERNATIONAL POLAND -
przedstawiciel handlowy
Budowanie i utrzymywanie relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami. Dbanie o wizerunek firmy. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Prowadzenie działań promocyjnych podnoszących efektywność sprzedaży (organizowanie spotkań z potencjalnymi klientami)
Sanofi Aventis Sp. z o.o.
praktykantka
Szkolenie z Zintegrowanego Systemu Zarządzania Środowiskiem, Bezpieczeństwem i Higieną Pracy, szkolenie z zakresu Dobrej Praktyki Wytwarzania GMP. System pracy w dziale. Struktura organizacyjna HR i zakładu, podział obowiązków. Zapoznanie się z procedurami działowymi. Główne aktywności Działu HR. Administracja personalna: system My SAP HR, IHRIS, dokumentacja pracownicza (struktura teczki osobowej). Zakładanie teczek osobowych. Obsługa urządzeń biurowych.

Szkolenia i kursy

18-19/05/2016 Kompendium prawa pracy 2016r. – intensywne 2-dniowe warsztaty dla osób w praktyce stosujących przepisy prawa pracy

Edukacja

Logo
Administracja, magisterskie
Wyższa Szkoła Prawa i Administracji w Przemyślu, Zamiejscowy Wydział w Rzeszowie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Inne
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja